Tegemist on siis VW Golf 2-ga , millel elektrisüsteeme õnneks suht vähe veel, ja Equus'i ampermeetriga, millel mõõtevahemik +50...-50A.
Olen otsinud ja küsinud, aga rahuldavat vastust kuskilt saanud pole :unsure:
Oma peaga ja algeliste teadmistega olen välja mõelnud sellise skeemi, nagu piltidelt näha, mis Paint'is valmis kritseldasin
Sooviksin lihtsalt kuulda kompetentsemate inimeste arvamust enne, kui ampermetri tuksi keeran
Kas selline ühendus on ratsionaalne? Tahan jälgida aku koormust ja laadimist.
Nii on praegu olukord kapoti all:
Sellise variandi suutsin välja mõelda:
Endale tundub hea olevat - kui genekas laeb, siis toidab tarbijaid (seda ampermeeter ei kajasta) ja laeb akut (ampermeeter peaks "+" näitama).
Kui generaator ei lae või ei jõua laadida, siis peaksid tarbijad toidet saama akult (voolu suund on teistpidi ja ampermeeter peaks "-" näitama)!?
Paar küsimust siis veel:
1. Kas peaks starteri ka tarbijate poolele panema A.meetri suhtes? Käivitusvool vist nii suur, et kärsatab A.meetri läbi (näitab ainult 50A ju)?
2. Kui suure ristlõikepindalaga peaks juhe olema, et see ei hakkaks laadimist segama? Praegu on geneka ja aku vahel ca. 60 cm pikkune juhe, aga kui ma A.meetri salongi toon, läheb see ca. 250 cm-iks!
3. Kui suur on A.meetri enda takistus? Kui ma ta geneka ja aku vahele paigutan, kas ta siis ei halvenda märgatavalt aku laaadimisprotsessi?
Ärge lööge, kui küsimused rumalad tunduvad B-) Olen enda teadmatusest nii mõnegi asja p**se keeranud
Edit: nüüd pildi ka üleval
Edit: ikka pole
Olen otsinud ja küsinud, aga rahuldavat vastust kuskilt saanud pole :unsure:
Oma peaga ja algeliste teadmistega olen välja mõelnud sellise skeemi, nagu piltidelt näha, mis Paint'is valmis kritseldasin
Sooviksin lihtsalt kuulda kompetentsemate inimeste arvamust enne, kui ampermetri tuksi keeran
Kas selline ühendus on ratsionaalne? Tahan jälgida aku koormust ja laadimist.
Nii on praegu olukord kapoti all:
Sellise variandi suutsin välja mõelda:
Endale tundub hea olevat - kui genekas laeb, siis toidab tarbijaid (seda ampermeeter ei kajasta) ja laeb akut (ampermeeter peaks "+" näitama).
Kui generaator ei lae või ei jõua laadida, siis peaksid tarbijad toidet saama akult (voolu suund on teistpidi ja ampermeeter peaks "-" näitama)!?
Paar küsimust siis veel:
1. Kas peaks starteri ka tarbijate poolele panema A.meetri suhtes? Käivitusvool vist nii suur, et kärsatab A.meetri läbi (näitab ainult 50A ju)?
2. Kui suure ristlõikepindalaga peaks juhe olema, et see ei hakkaks laadimist segama? Praegu on geneka ja aku vahel ca. 60 cm pikkune juhe, aga kui ma A.meetri salongi toon, läheb see ca. 250 cm-iks!
3. Kui suur on A.meetri enda takistus? Kui ma ta geneka ja aku vahele paigutan, kas ta siis ei halvenda märgatavalt aku laaadimisprotsessi?
Ärge lööge, kui küsimused rumalad tunduvad B-) Olen enda teadmatusest nii mõnegi asja p**se keeranud
Edit: nüüd pildi ka üleval
Edit: ikka pole
Comment