Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kuidas autole ampermeetrit ühendada?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Kuidas autole ampermeetrit ühendada?

    Tegemist on siis VW Golf 2-ga , millel elektrisüsteeme õnneks suht vähe veel, ja Equus'i ampermeetriga, millel mõõtevahemik +50...-50A.
    Olen otsinud ja küsinud, aga rahuldavat vastust kuskilt saanud pole :unsure:

    Oma peaga ja algeliste teadmistega olen välja mõelnud sellise skeemi, nagu piltidelt näha, mis Paint'is valmis kritseldasin

    Sooviksin lihtsalt kuulda kompetentsemate inimeste arvamust enne, kui ampermetri tuksi keeran
    Kas selline ühendus on ratsionaalne? Tahan jälgida aku koormust ja laadimist.

    Nii on praegu olukord kapoti all:

    Sellise variandi suutsin välja mõelda:


    Endale tundub hea olevat - kui genekas laeb, siis toidab tarbijaid (seda ampermeeter ei kajasta) ja laeb akut (ampermeeter peaks "+" näitama).
    Kui generaator ei lae või ei jõua laadida, siis peaksid tarbijad toidet saama akult (voolu suund on teistpidi ja ampermeeter peaks "-" näitama)!?

    Paar küsimust siis veel:
    1. Kas peaks starteri ka tarbijate poolele panema A.meetri suhtes? Käivitusvool vist nii suur, et kärsatab A.meetri läbi (näitab ainult 50A ju)?
    2. Kui suure ristlõikepindalaga peaks juhe olema, et see ei hakkaks laadimist segama? Praegu on geneka ja aku vahel ca. 60 cm pikkune juhe, aga kui ma A.meetri salongi toon, läheb see ca. 250 cm-iks!
    3. Kui suur on A.meetri enda takistus? Kui ma ta geneka ja aku vahele paigutan, kas ta siis ei halvenda märgatavalt aku laaadimisprotsessi?

    Ärge lööge, kui küsimused rumalad tunduvad B-) Olen enda teadmatusest nii mõnegi asja p**se keeranud


    Edit: nüüd pildi ka üleval
    Edit: ikka pole

    #2
    A meeter käib selle + aku juhtme külge, siis peab ampermeetri teisele otsale tulema geneka + juhe ja tarbijad. Starteri juhe läheb üldse eraldi. Peaks kõik olema.
    Maailm oleks puhas ja süüta
    kui poleks õllejogurtit
    - Õ.Õ.

    Comment


      #3
      Pilt.ee ei luba otse pilte näidata. Lingina tuleb panna.
      PILT

      Comment


        #4
        Originally posted by Elektrik@Feb 23 2006, 16:32
        Pilt.ee ei luba otse pilte näidata. Lingina tuleb panna.
        PILT

        Pilt siis ka siin aitäh

        Comment


          #5
          Originally posted by Matis@Feb 23 2006, 14:30
          A meeter käib selle + aku juhtme külge, siis peab ampermeetri teisele otsale tulema geneka + juhe ja tarbijad. Starteri juhe läheb üldse eraldi. Peaks kõik olema.
          Nii et see skeem siis on õige B-)

          Aga mõned küsimused on ikka lahtised

          Comment


            #6
            Starter peab saama otse akult oma toite, muidu kärssab ampermeeter kohe läbi.
            Ampermeetri sisetakistus väga väike, ei hakka laadimist segama.

            Comment


              #7
              starteri jäme juhe peab jääma nagu öeldud otse akult. Ülejäänud kraam ühenda läbi ampermeetri.

              Comment


                #8
                Ok, teen ära
                Aitäh neile, kes aidata üritasid

                Comment


                  #9
                  Vs: Kuidas autole ampermeetrit ühendada?

                  ise ehitasin oma autole ampermeetri maki milliampermeetri baasil, millel osuti vedru nihutamise teel keskele viidud. aku +klemmilt läheb üks juhe starterisse, teine ülejäänud tarbijatesse (u. 15cm pikk ja ristlõige ehk kusagil 16mm2 kandis). seda viimast kasutasin šundina ja ühendasin selle külge milliampermeetri koos järjestikuse lisatakistiga.
                  ise olen rahul

                  Comment


                    #10
                    Vs: Kuidas autole ampermeetrit ühendada?

                    Ampermeetri ühendamiseks ei ole vaja jämedat toitekaablit kahe ja poole meetri pikkuseks venitada.Nii või teisiti vajab ampermeeter sunti.Sellesama sundi panedki kapoti alla,sundi küljest aga kaks peenemat juhet ampermeetri külge.Ampermeeter on sisuliselt voltmeeter,mis mõõdab sundil tekkivat pingelangu.
                    Vana helitehnika remont Pärnus

                    Comment

                    Working...
                    X