Tere probleemiks siis järgmine mure. Nimelt mõned nädalad tagasi lakkas töötamast armatuuril olev temperatuuri näidik. Kas keegi oskab ütelda ,kuidas saaks teada ,milles viga tegelikult on ? Kas andur on tuksis või on näidik tuksis? täna juhtus veel selline asi ,et kui käivitad külmalt ,siis on pöörded 1200 ,kuid hiljem läksid pöörded ise 2000 peale. Peale 3 km läbimist oli onn ,et kui gaasi lahti lasid ,siis mõnda aega olid pöörded 2000 ja siis umbes 5 sek pärast langesid pööded umbes 1000-1100 peale . Peale 5 km läbimist hakkas asi juba normaalselt töötama. Oskab veel geegi ütelda mis andurid veel wv Passati sissepritsel on? Autoks wv Passat 92 aasta 1.8 L monosissepritse.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
WV Passat 92
Collapse
X
-
Ma ise mõtlen ,et ( auto reguleerib ju külmalt käivitades ise pöördeid ja segu ) Äkki peax viga kuskilt sealt otsima? Samuti temperatuuri anduri jama. Kas temperatuurianduri jama ei saa olla. On ikka temperatuuri andur see ,mis on mootorist väljatuleva jahutusvedeliku toru küljes ,millest edasi läheb lõdvikukaudu radikasse. Anduril on neli klemmi.Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)
Comment
-
Nagu eelkõneleja ütles et näidikute viga on pingesabilisaatori ühenduses või ühendus pistiku külmjoodetes.Mootori pöörete muutumise jama otsi kõigepealt vaakumvõimendisse mineva kummitoru mõredest,sissepritsesüsteemi all olevast kummipadjast.Kui nendes viga pole siis mõõda temp anduri massid ära.kui need ka olemas siis arvuti alla,see peaks aitama.
Comment
-
Seesama ongi temperatuuri andur, mis annab siis infot näidikule ja ajule (vähemalt täispritsungi puhul). Tasub muidugi kontrollida ja siis kellade kallale minna. Temperatuuri muutudes muutub takistus kummagi klemmipaari vahel erinevalt. Kuskil Passati raamatus oli koguni graafik ära toodud palju takistus mingil temperatuuril olema peaks. Mõtlen, et armatuuri näit ei tohiks ju mootori pöördeid tõsta. Vähemalt minu isend töötas ka ilma armatuurita (ei propageeri järeleproovimist).
Comment
-
kontrolli seda ka kas õhu lugeja töötab korralikult sest äkki võib olla õhu lugeja korrast ära kuna tollega ka reguleeritakse kütte seguTEOSTAME ALUMIINIUMI KEEVITUSTÖID KA VÄLJASÕIDUGA OBJEKTILE!
Detaili või konstruktsiooni väljatöötamine / projekteerimine ja näidistoote valmistamine
CNC larer lõikus.
http://www.veebi.info/v2/page.php?us...wood&page=4074
Comment
-
Kas seda armatuuri liigutades ei juhtu midagi?Oli kunagi samasugune viga,pärast avastasin ,et külmjoode,tinutasin ilusti üle ja OK.See VW (need aastakäikud)tüüpviga,et külmjooted on.Olen kohanud sarnast asja ka Transporteril.Küsija suu pihta ei lööda!
Ventilatsiooni filtrid
Comment
-
pöördeid reguleerib tühikäigu mootor.see võib ka vigane olla.Küsija suu pihta ei lööda!
Ventilatsiooni filtrid
Comment
-
See ei reguleeri vaid hoiab pöörded ettenähtud pöörete juures (ca´900p/min.),kui mootor on soe loomulikult.Külmal mootoril ongi pöörded suuremad.See tähendab seda ,et peale 5km. läbimist külmal ajal peavad pöörded normis olema s.t mootor soe.Samuti vigane termostaat võib põhjustada suuremaid pöördeid,kuna mootor ei lähe nii kähku soojaks nimelt sõites,(kohapeal mootori töötades ei ole vastutulevat õhuvoogu ja mootor läheb päris kähku soojaks),millega kaasneb ka bensiinikulu suurenemine.Küsija suu pihta ei lööda!
Ventilatsiooni filtrid
Comment
-
Ma mõtlen ,et kuna tühikäigu mootor hoiab pöördeid ,siis mingis ulatuses peaks ta saama neid ise muuta ( näiteks kuni 2000 p/min) olgugi ,et ta normaalses tööolekus hoiab neid 900 ja külmalt 1100. Ma ei oska muud arvata ,mis mootori iseenesest pöördeid tõstama paneks.Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)
Comment
Comment