Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

WV Passat 92

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    minu Passatil on olnud ka säärane värk,et kui aku juhe oli maas pikemat aega,siis tuli pärast mootori soojendamist ettevaatlikult avada jah. vedeliku paagi kork ja lasta rõhk maha ,kohe pöörded kukkusid,siiamaani ei saa aru ,kuidas nad omavahel seotud on?Ilmselt mingi andurite värk.
    Küsija suu pihta ei lööda!
    Ventilatsiooni filtrid

    Comment


      #17
      Kuna eile siis sain autot oma silmaga näha, siis võtsin selle temperatuure anduri maha ja sellega seoses kadus jahutussüsteemist rõhk. Endalegi imestuseks ei hakanud anduri august jahutusvedelikku tulema. Siis keerasin paisupaagil korgi maha ja märkasin ,et see on kah tühi ülemine radikasse minev lõdvik oli samuti tühi. Siis hakkasin kallama jahutusvedelikku juurde ja kokku kallasin umbes 2 liitrit teda sinna . Mingeid lekkeid ei olnud märgata. Kuid tekkis kahtlus ,et äkki on nüüd plokikaan kõveraks tõmmanud ja vedelik läheb silindrisse ja põleb ära .Eeldan ,et keema ei läinud ta sellepärast ,et plokis ikkagi vedelikku oli ,kuid vedeliku tase ei ulatunud plokikaaneni ja kui mootor töötas, siis surus lihtsalt vedeliku ülemisest lõdvikust radikasse.Mõtlen praegu ,kas külmal mootoril peab olema radikas surve või mitte ( soojalt peab ,siis on keemistemperatuur kõrgemal) kuid kas külmalt samuti? Sest äkki surub hoopis silindrist rõhku jahutusüsteemi ja siis jääb sinna rõhk ka külmal mootoril.
      Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

      Comment


        #18
        Tegelikult külmal mootoril rõhku olla ei tohiks minuteada, kui paisupaagi kork maas ja gaasi annad kas siis ajab jahutusvedelikku välja ka?

        Comment


          #19
          Kui mootor käib ja paisupaagis on näha mulle ,siis süsteem lekib.Rõhku ei pea olema ,mootori soojenedes tekib see sinna ise ,kuna paisupaagi korgis on klapp , mis reguleerib rõhku.vedeliku jahtudes tõmbab õhku sisse ja kui rõhk suureks läheb laseb liigse rõhu välja.Kahtlustan plokikaane tihedi viga,kui vedelik ise ära kaob,väliseid lekkeid nägematta s.t. lõdvikud terved,termostaadi ja radika ümbrus ka kuiv jne. .Muidugi võib lekkida ka soojendusradikas,aga siis peaks olema salongis ka tunda näiteks esiklaas udune,kui paned klaasi peale puhuma (soe mootor) või magus lõhn salongis.
          Küsija suu pihta ei lööda!
          Ventilatsiooni filtrid

          Comment


            #20
            Arvata on ,et tuleb plokikaanetihend ära vahetada ,kuid kas keegi oskab ütelda ,kuidas saaks kontrollida temperatuuri andurit ? Mis klemmide vahel takistus peaks olema?
            Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

            Comment


              #21
              20 Celsiust,2100-2900 Oomi
              50C -725-925 Oomi
              90C-220-280 Oomi
              Kui töötamise ajal testri peale viskad peaks pinge anduril olema umbes 0,2V.(kuum mootor,umbes 90C)

              Comment


                #22
                Kui ma õigesti aru sain ,siis andur on see nelja klemmiga seadeldis ,mis on plokist väljatuleva lõdviku küljes. Milliste klemmide vahel neist neljast peaks siis pinge või takistus olema? Ning ,kas mingi kunstliku takistiga saaks sama moodi ka temperatuuri näidikut kontrollida?
                Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

                Comment


                  #23
                  Mul oli see andur radika küljes.Sellel on kaks klemmi temp.andur ja kaks klemmi lülitab sisse tiiviku radika ees.
                  Võta pistik lahti ,kera süüde sisse ja lühista kaks klemmi omavahel pistikus ära ,kui hakkab tööle vent radika ees, siis teised kaks on t`anduri omad.
                  Küsija suu pihta ei lööda!
                  Ventilatsiooni filtrid

                  Comment


                    #24
                    Kaane tihend vahetati nüüd ära ja uurisin ka seda andurit . Kui anduri küljest juhe lahti tõmmata ,siis teeb sissepritese korraks häält . Kõigepealt mõõtsin ära takistused mõlemil klemmi paaril tuli 1,65K kui hakkasin klemme lühistama ,siis ühe paari lühistemisel läks temperatuuri seier põhjaja kui teise lühistasin ,siis ei juhtunud midagi ( mille jaoks siis see üks paar on?) Kas pritsungi jaoks? Kuna teise paari klemmidega läks temp seier põhja ,siis arvan ,et andur on ikkagi tuksis.
                    Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

                    Comment


                      #25
                      teine paar paneb tööle radika ventilaatori/tiiviku,et kui jah.vedelik keema kipub siis tiivik jahutab läbi radika ribide vedelikku. pritsungiga ei ole siin küll miskit pistmist.see andur ei maksa palju. tee radikale läbipesu ka .teinekord on radikas allosas paksult kõntsa täis ja andur ei tööta korralikult.
                      Küsija suu pihta ei lööda!
                      Ventilatsiooni filtrid

                      Comment


                        #26
                        Jutt ei ole sellest andurist, mis ventikat käivitab. Radika küljes oleval anduril minu teada võimalik valida kaks erinevat temperatuuri, mille puhul ventikas käivitub, ning see puhtalt ventika käivitamiseks. See mis mootorist väljatuleva lõdviku peal selle üks paar näitab armatuuri temperatuuri. Teine paar on aju jaoks. Kui juhe sellelt maha võtta, saab aju signaali, et mootor külm (kui õigesti mäletan siis -40 kraadi Celsiust). Ja ära neid otsi suvaliselt lühista - mul armatuuri näidiku lõi põhja ja tuli natuke sättida enne kui jälle töökorda sain.

                        Comment


                          #27
                          võtan teadmiseks selle lühistemise asja
                          Alati põleb midagi.(SUURE LEEGIGA)

                          Comment

                          Working...
                          X