Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

elektri hüdrauliline tagaluuk? kuidas teha?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    elektri hüdrauliline tagaluuk? kuidas teha?

    oman universaal kerega autot ning nagu paljud teavad poriste ilmadega läeb taga luuk päris mustaks ning et avada peab käsi määrima.

    Tahtsin küsida, et kas eestis müüakse hüdraulilisi pumpasi ja tõstukeid just selliseid väiksemaid et taha luugile paigaldada. Palju parem olek kui seest salongist vajutaksin nupu ja taga luuk läeb lukust lahti ning samas ka avab. Ning pärast teisest nupust sulgub.

    Kas sellise süsteemi paigaldus on väga kallis? ning kas üldse on saadaval midagi sellist?

    #2
    Selle kohta võiks ju mainida, et osta kohe uus auto millel selline lisa on.

    Aga kõigepealt pead vaatama kas annab näiteks luugiamorte asendada millegi muuga, igal autol ju midagi erinavalt(ehitus).
    Võin näiteks tuua oma - MB 240TD - selle autoga tekib kohe probleem,kuna amordi õlg on väga väike(kinnitub luugil väga ligidal hingele).Amort ise 200kg jõuga(2000N) ja neid muidugi 2 tükki.Vaikselt sealt sikutades läheb luuk varsti pehmeks.Tugevasti hooga jällegi tugev pauk.

    A kui näiteks vaadata Passatit, siis seal ju kõigest 48kg amordid.

    Saksas müüdi kunagi ühte MB-d , millel oli pandud elektriline lisasulgur luku juurde.
    Kuna MB kasutab ka tagaluugil kahte lukustusastet(nagu ustelgi), siis süsteem hakkas toimima kui luuk sulgus esimesse astmesse ja elekter läbi lukumehhanismi venitas ta teise astmesse ehk siis täiesti lukku.Seal propageeriti seda kui väga vaikset luugi sulgumist, mitte nagu tavaliselt pead ikka matsuga kinni lööma.
    Arvatavasti võeti see servosulgur S klassi uksest.
    Peaks teostatav olema ka ühe lukustusastmega lukkudel, lihtsalt tuleb panna lüliti, mis annab info, kui luugi lukk õige koha peal.

    Selle süsteemiga peab küll luuki puutuma aga mitte tugevasti.Ja ei mingeid riske õlileketega.

    Aga kui ikka õliga süsteem , siis soovitaks uurida firmadest Hi-Flex , Festo.Odav see süsteem ei saa olema.Ja muidugi mingi elektriline luku avaja ka.
    Aga veel üks aga - hüdraulilise süsteemi puhul enam käsitsi luuki avada ei saa!

    Comment


      #3
      2006 aasta Elfa kataloogis on lk.243 pneumaatilised silindrid müügil.lk.246 solenoid klapid nende juhtimiseks.Pumbana võid kasutada Opel Omega või Ford Scorpio tagumiste õhkamortide pumpa.
      Võid ka kasutada lineaarseid positsoneerijaid(ei osanud teist moodi tõlkida)
      Aga kahjuks neid 12 Voldil pole.Kuskil vanemas kataloogis(2003 või midagi sinnapoole)oli ka hüdraulilised olemas.

      Comment


        #4
        leitsin midagi sellist

        http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_sto...rtnr=54-701-17

        millist silindrit soovitaksite kasutada ning mida veel selleks vaja läeb et silinder tööle hakkax?

        Comment


          #5
          Medium: Compressed air, lubricated or unlubricated
          Sellega läheb autos raskeks. Lisaks ventiilid ja mingi nipp luku avamiseks.
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment


            #6
            Originally posted by Elukaz@Apr 22 2006, 08:28
            Medium: Compressed air, lubricated or unlubricated
            Sellega läheb autos raskeks. Lisaks ventiilid ja mingi nipp luku avamiseks.
            luku avamiseks ple mingit nippi vaja. Mondeol saabki tagaluuki avada ainult seest poolt nupust/kangist tõmmates. Kui sama süsteemiga ühendada hüdraulika nupp siis peaks nagu toimima. Et tõmban kangi avaneb lukustus ja siis rakendub see avamis süsteem. Muidu on olemas mondeol võtmega avamis süsteem ka aga seda ma ei kasuta. Ja seda vist ple kasutatud ka kunagi. Võtme auk on väga sitane.

            Comment

            Working...
            X