Väiksematel veoautodel (võibolla suurematel ka) on küljes mingi seade, mille nimi on inglise keeles auxiliary drive - eesti keeles otse oleks see nagu lisavedu või lisamootor või midagi taolist. Kas keegi oskab äkki öelda, mis asi see täpsemalt on?
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Mis asi on auxiliary drive?
Collapse
X
-
Vs: Mis asi on auxiliary drive?
An electro-hydraulic auxiliary drive system providing power to the non-driven steerable wheels of an agricultural tractor utilizing hydraulic power in a parallel circuit from a pressure compensated pump which varies torque supplied to the auxiliary system by sensing the relative speed between the front and rear wheels and increases the torque to the auxiliary system when a set percentage of slip is determined between the front and rear wheels. The steerable wheels are driven by hydraulic motors connected in parallel through a flow divider valve and supplied by a variable displacement pressure compensated pump. When the electronic control receives an indication of slip from the main drive wheels it energizes a solenoid causing the pressure compensation level of the variable displacement pump to increase the torque output of the auxiliary drive system, with the percentage of slip being proportional to the increased torque.
-
Vs: Mis asi on auxiliary drive?
Äkki on mõeldud ("BOM" val otbora možnostii) PTO-d ehk Power take off ehk eesti keeli jõuvõtuvõlli. Esineb flansiga varianti ( kardaanivedu ) ja võimalust otse hüdropump otsa torgata ( viimasel juhul peaks sinna istuma näiteks Parker'i F1 pumbad). Kasulik kraanade ja muu pealisehituse ringi ajamiseks. Tavaliselt esineb kolme varianti:
1. Mootorist ( rihmaga või otse kuskilt võllilt ) - ei ole sidurist sõltuv
2. Sidurikojast
3. Käigukastist
Olulised parameetrid on suhe mootoripööretesse ja ülekantav max pöördemoment
Comment
Comment