Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

igale küünlale oma pooli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    igale küünlale oma pooli

    Tere. autoks siis bmw 325i 87.a. lille tehtud mootoriga. huvi oleks siis selline ,et kuidas paigaldada igale silindrile oma süütepooli ja kas sellel oleks erilist mõttet(annaks see miskit ka juurde) ? kui keegi on juhuslikult midagi sellist teinud siis äkki jagaks infot ka minuga.
    Ette Tänades valerka.

    #2
    Vs: igale küünlale oma pooli

    Igale küünlale oma isiklikku süütepooli paigaldada on väga lihtne.Keerulisem on aga nende poolide juhtimine,ehk jagaja asendamine.
    Vana helitehnika remont Pärnus

    Comment


      #3
      Vs: igale küünlale oma pooli

      bmw-l on selline asi ju täiesti kasutusel.
      http://www.diagnostika.ee/JutukeBMWst.htm
      mõistlik oleks ilmselt originaali kasutada/modifitseerida, kui et ise aretada.
      Kuigi, ks ise tehes saavad asjad kõige paremini selgeks.

      Comment


        #4
        Vs: igale küünlale oma pooli

        bmw on ja selline asi küll olemas,aga mul on vanem mootor ja tekkibki kuidas jagada poolidele impulsi ,et see süsteem tööle hakkaks. muidu bmw 24v poolidel käib kolm juhet +/- ja impulss või ma eksin

        Comment


          #5
          Vs: igale küünlale oma pooli

          Ilmselt juhib (jagab) neid poole elektronblokk (mootori aju).See blokk saab omakorda infot erinevatelt anduritelt.Ma ei ole küll kursis BMW mootorite detailidega,aga kui uus ja vana moto on ikka põhimõtteliselt väga erinevad,siis kõige suurem mure ongi just vajalike andurite paigalduse võimalikkusega.Lisaks poolidele on sul vaja siis muretseda vastav blokk (aju),X kogus vastavaid andureid,vajalikud ühendused nende vahel jne.Läheb üsna keeruliseks.
          Ja kui sa selle kõigiga saadki hakkama,ei ole veel kindel,kas kogu nähtud vaev ka soovitud effekti annab.
          Vana helitehnika remont Pärnus

          Comment


            #6
            Vs: igale küünlale oma pooli

            Oled kindel et sul juba selline süütesüsteem peal pole? Tuttava 86 nda aasta 325l oli juba jagajata süütesüsteem. See "wasted spark" variant. Ehk siis küünlajuhtmed lähevad 2 kaupa poolidesse, kahes küünlas on korraga säde.
            Maailm oleks puhas ja süüta
            kui poleks õllejogurtit
            - Õ.Õ.

            Comment


              #7
              Vs: igale küünlale oma pooli

              http://www.tevalo.ee/foorum/showthread.php?t=24444
              Selles teemas ma tiba targutasin sellel teemal.Aga võimalus on otsida eelkõneleja tekstis olnud varjant(aju,juhtmestik ja muud vidinad)

              Ahjaa,tahtsin veel eelkõnelejale öelda,et õhust lisakommuka otsad ajule juurde ei kasva.
              viimati muutis kasutaja supra; 05 m 2006, 02:01.

              Comment


                #8
                Vs: igale küünlale oma pooli

                "Ehk siis küünlajuhtmed lähevad 2 kaupa poolidesse, kahes küünlas on korraga säde."

                Sa ajad midagi sassi.On olemas "Twin spark" ( Alfa Romeodel kasutatakse),kus igas silindris on 2 küünalt,autol on 2 pooli-jagajat ja kommutaatorit.Sellisel puhul on tõesti ÜHES silindris asuvatel kahel küünlal korraga säde.Kui aga silindri kohta on 1 küünal,siis mootori kahes küünlas ühekorraga säde ei saa/ei tohi kohe kindlasti olla.Mootor ei tööta sellisel juhul.
                Vana helitehnika remont Pärnus

                Comment


                  #9
                  Vs: igale küünlale oma pooli

                  Ei aja sassi. Tegu ju 4 taktilise mootoriga, kui ühes silindris on töötakt siis teises silindris on väljalasketakt. Need kolvid mis on samas asendis. OKA mootor oli 2 pütine ja see oli ka ilma jagajata. BMWl on neid 2 seid gruppe lihtsalt 3 tükki. Ainus millest ma aru ei saa on see kuidas kommutaator "jagab" neid poolidel minevaid signaale.
                  Maailm oleks puhas ja süüta
                  kui poleks õllejogurtit
                  - Õ.Õ.

                  Comment


                    #10
                    Vs: igale küünlale oma pooli

                    Esmalt postitatud Ints poolt
                    "Ehk siis küünlajuhtmed lähevad 2 kaupa poolidesse, kahes küünlas on korraga säde."

                    Sa ajad midagi sassi.On olemas "Twin spark" ( Alfa Romeodel kasutatakse),kus igas silindris on 2 küünalt,autol on 2 pooli-jagajat ja kommutaatorit.Sellisel puhul on tõesti ÜHES silindris asuvatel kahel küünlal korraga säde.Kui aga silindri kohta on 1 küünal,siis mootori kahes küünlas ühekorraga säde ei saa/ei tohi kohe kindlasti olla.Mootor ei tööta sellisel juhul.
                    Minu tedad selline kahe pooliga süsteem oli juba Ladadel hallil vene ajal- st kahes silindris korraga säde. Ja kui väljalaske takti ajal säde tuleb, siis ei ole sellest küll midagi.
                    ehh... andrjusa

                    Comment


                      #11
                      Vs: igale küünlale oma pooli

                      "Minu tedad selline kahe pooliga süsteem oli juba Ladadel hallil vene ajal- st kahes silindris korraga säde. Ja kui väljalaske takti ajal säde tuleb, siis ei ole sellest küll midagi"

                      Ladadel ma küll ei ole midagi sellist kohanud.Neil ikka klassikaline jagaja ja pool.Alates Lada08 mudelist tuli siis ka kommutaator.
                      Vana helitehnika remont Pärnus

                      Comment


                        #12
                        Vs: igale küünlale oma pooli

                        Ainus millest ma aru ei saa on see kuidas kommutaator "jagab" neid poolidel minevaid signaale.

                        Kommukas ei jaga vaid võimendab süütesignaali.Jagab aju.Fordid ja Opelid kasutavad seda kahes silindris korraga sädet juba ammu.Daewoo,Kia ja Lada on sama pritse ja süütesüsteemi peal(kahes silndris korraga säde)

                        Comment

                        Working...
                        X