Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Abi signalisatsiooni skeemiga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Abi signalisatsiooni skeemiga

    asja nimeks lugesin signa pealt välja jablotron ca-300P
    selle skeem on





    Ise tegin selle ca300P skeemi järgi ja need millel punased ringid ümber ei saa aru mis tähendavad voi mis nendega teha tuleb.


    aga nüüd lähemalt uurides tõmbasin skeemi ca-300
    see on siis see skeem








    Nii siin on roheline ring ümber tõmmatud 2 juhtmele, minu signal on need olemas, sammuti on ülemisel skeemil 20 juhet, minul on ka 20 kohta kus juhtmed saaks olla, aga on 18 juhet pluss need 2 mis on alumisel skeemil ümber ringitatud.

    Nüüd ei tea kumma skeemi järgi teha, pmts hetkel ülemise järgi töötab nii, et hakkab lõugama, tuled hakkavad vilkuma, aga minu mäletamist mööda eelmisel autol kust ma selle maha võtsin oli nii et kui signa maha võtad siis see punane led ei vilgu ja peale paned siis vilgub, minul hetkel on aga nii et punane vilgub umbes 2 sekiste vahedega kui signa on maas, ja siis kui signa peale panen siis vilgub kiiresti.

    pmts oleksi nüüd vaja abi et kumma skeemi järgi teha ja hea oleks kui ära seletatakse mis siin skeemil midagi tähendab üleüldse, et siis saaks vaadata äkki olen midagi valesti teinud.

    praegu pole süütelukku juhet viidud ja üks see ülemise skeemi nr 1 ring see juhe on ka vedamata kuna ei saa aru misasi too olema peaks. Sammuti et ta midagi ära blokiks on tegemata kuna ei saa sellest aru kus midagi ära peaks plokkima.

    Ja ega see led ikkagi peaks vist ära kustuma täitsa kui signa maas või on selliseid signasi ka millel vilkuma jääb?


    Nii nüüd siis sain niipalju aru et skeem on ikka 300P oma värvide järgi et sedy- hall, see on siis see ringiga nr1 mida ei tea mis on ja modry - sinine see on see mis peaks süütelukku minema, aga ikkagi 300P skeemi peal pole neid 2 juhet mis ca300 skeemi peal on rohelisega ümber joonistatud.

    Kust tuleb vool võtta? Otse akult või kuskilt releede juurest? äkki vilgub mul led sellepärast koguaeg et vool on võetud otse aku pealt? või ei tohiks sellel tähtsust olla?
    viimati muutis kasutaja damc; 29 m 2006, 22:45.

    #2
    Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

    Läks väheke viltu selle kiirvastusega ja kustutada ka vist ei saa, Nüüdseks on põhimõtteliselt probleem lahendatud. Kõik toimib hetkel nii nagu vaja, blokeerib starteri ära ja tuli ka enam ei vilgu, ilmselt oli asi selles et see üks juhe mis süütelukku tuli panna, et selles oli asi.
    See millest ma siiani aru ei saa see suur ring nr1 esimene skeem see peaks vist olema auto lae lamp, ma ei tea mis ta eesmärk on, et hakkab ka vilkuma või ei tea aga see pole vist tähtis. Seda ei ole pandud ja toimib.
    viimati muutis kasutaja damc; 30 m 2006, 13:35.

    Comment


      #3
      Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

      Selle laelambiga on nii, et ühendad otsa ukselülitiga paralleeli ja saad asja õieti progedes ( ei mäleta täpselt, kas oli vaja progeda ) laelambi põlema, kui signa maha võtad. Sigamugav, kui hämarad ajad tulevad. Tal miski viive ja süüte sisse keramine kustutas kah ära.

      Comment


        #4
        Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

        http://www.tevalo.ee/flkwmet/CA320kasutus.pdf

        siin ju sarnaste asjade eestikeelsed skeemid üleval.

        Comment


          #5
          Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

          põhimõtteliselt enam vähem sama tundub see 320 programeerimine sama olevat mis 300P-l aga seda ma ei loe isegi eestikeelsest manuaalist välja et kuidas teha nii, et A nupp paneb signa peale ja võtab maha ja B nupp avab keskluku ja paneb keskluku lukku?

          Comment


            #6
            Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

            Põhimõtteliselt ei ole sul sellist asja eriti vaja. Minu mäletamist mööda on asi sedasi, et A nupp ( võtmerõngast kaugemal asuv ) paneb signa peale koos mahuandurite ja löögianduriga + uksed lukku. Keskel asuv B nupp paneb signa peale ja uksed lukku, aga jätab mahu ja löögianduri mängust välja. Kasulik praamide peal ja suvel, kui tahad aknad-luugid irvakile jätta või elavaid asju sees pidada. Signa saab maha mõlemast nupust vahet pole.

            Comment


              #7
              Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

              Ultrahelianduri (ainult CA-320) sensorid installeeritakse salongi nii, et nad "näeksid" kogu
              ruumi ulatuses. Parim koht selleks on esiakna ülanurgad kus andurid kinnitatakse aknatihendi
              külge niimoodi, et nende esiosa, mis on kaetud mettallvõrguga, oleks suunatud tagaakna
              keskkohta.
              Andurid ühendatakse keskseadme külge vastavalt värvimarkeeringule.
              Andurite tundlikkus seadistub automaatselt vastavalt valvatava ruumi suurusele. Kui aga
              valvatav ruum on väga väike (kaubiku juhisalong jne.), siis soovitatakse keskseadme
              ultraheliandurite ühenduspistikute läheduses olev sildlüliti lahti ühendada. Sellega viiakse
              anduri tundlikkus alamasse diapasooni.
              Löögianduri (ainult CA-320) tundlikkus on paika seadistatud tehases. Kui löögianduri
              funktsioon on häire esilekutsumine, siis rakendub alarm alles peale teist lööki vastu autot;
              digitaalfilter hoiab ära juhuslikust löögist (nt. pallilöök) tingitud häired. Kui olete löögianduri
              funktsiooniks valinud hoiatuse, siis iga löök auto pihta vallandab hoiatusheli sireenist ja
              suunatulede välgatuse. Kõike seda seadistatakse programmeerimisrežiimis. Samuti on
              võimalik löögiandur üldse välja lülitada.
              Voolutõukeandur lülitab häire tööle juhul, kui valveseisu ajal lülitatakse sisse auto
              elektritarbijaid. Andur on võimeline andma häiret 10 min. möödumisel peale autoalarmi
              valvesselülimist.
              NB! Kõik ülalmainitud andurid on võimelised reageerima häirele vaid juhul, kui autoalarm on
              valvesse lülitud juhtimispuldi nupust A.

              Comment


                #8
                Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

                teekis uus küsimus, et mingi jama on sees, kõik nagu toimib aga millegipärast signa hakkab kuskil 30seki pärast ise ündama, ilmaasjata.
                Kedagi kuskil lähedal pole midagi pole aga hakkab ise lõugama.

                Milles probleem võiks olla?

                Comment


                  #9
                  Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

                  Igaks juhuks võid ukseandurid üle kontrollida ja kui on viivitusega laetuli ,et oleks programmeeritud pikem ooteaeg

                  Comment


                    #10
                    Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

                    vahepeal võtsin ära selle laetule ja ukseandurite juhtmed, aga läks ikka tööle.
                    mahuandurid võtsin küljest ära ikka hakkas tööle.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

                      Kas mitte sellel ei olnud ka aku pinge kontrolli, mis mõne aja möödudes rakendus ning aku pinge kukkumisest alarmi andis (kui keegi ikkagi suudaks starterit anda kõigest hoolimata).
                      Kontrolli ta toiteahel üle, et toide ikka korralik oleks.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

                        Esmalt postitatud kellakägu poolt
                        Voolutõukeandur lülitab häire tööle juhul, kui valveseisu ajal lülitatakse sisse auto


                        elektritarbijaid. Andur on võimeline andma häiret 10 min. möödumisel peale autoalarmi
                        valvesselülimist.
                        Nagu siit aru saada on,et voolutõukeandur rakendub 10 mintsa pärast,jutt aga on 30 sekist.Kas sa kapoti lüliti ja pagassi oma panid ka külge(kui jah kontrolli nende liikuvust,et nad massis poleks,valvesse paneku ajal)Endal oli 320nega jama,kapoti lüliti polnud õieti paigutatud ja siis tekkis sama jama.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

                          Kapoti ja pagassi andureid pole küljes, ukse omad on aga isegi seda proovisin lahti ühendada, vist täpselt ei möõleta, peab üle kontrollima.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

                            siit peaks leidma ka põhjuse.

                            Disarming
                            To disarm the car alarm press a button (either A or B) on the remote
                            control once.
                            The turn lights should flash twice and the siren should chirp twice *. At
                            the same time the doors should unlock (if equipped with central-door
                            locks) and the LED should turn off. When you open a door the dome light
                            will come on for 60 seconds or until you switch on ignition key.
                            Rearm*
                            - if you do not enter the car within one minute after disarming,
                            the car alarm will rearm and lock the doors automatically again.

                            If the lights flash three times,
                            the siren chirps three times and the
                            LED continues to flash, it indicates
                            Alarm Memory (the alarm was
                            triggered since it was turned on). The LED alarm memory indication is
                            switched off after switching on the ignition key. You can learn what was
                            the last alarm reason, anytime when you press A button on the remote
                            control while the ignition key is on (or the second from last alarm
                            reason with B button). You can see which input triggered the alarm
                            from the LED blinking (see the following table).

                            number of flashes what triggered the Alarm
                            2 attempt to switch on ignition
                            3 door switches
                            4 AL1 trigger input
                            5 AL2 trigger input
                            6 current consumption detector
                            7 vibration detector
                            CA-320 only

                            8 ultrasonic detector

                            Comment


                              #15
                              Vs: Abi signalisatsiooni skeemiga

                              proovisin, paned signa peale vilgub 1 kord, võdad maha vilgub 2 korda ja kui ise 10 seki pärast lõugama hakkab siis paneb 1 vajutus lõugamise kinni ja teine vajutus võtab signa maha ja tuled vilguvad 3 korda.

                              Et siis ukse lülitid? aga need proovisin et võtsin üldse tagant ära et siis minuarvates ei tohiks mõjutada? või mõjutab kui taga pole neid?

                              Comment

                              Working...
                              X