Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

inverter autosse, võimsus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    inverter autosse, võimsus

    tere


    mis te arvate kui võimast inverterit tohiks autosse panna?

    genekas on vist 110A ja aku, mille ostan oli vist 80Ah ja 700A


    igatahes antke nõu pole enne niivõimsaid asju autosse pannud

    mõtlen invertereid ikka 1200w ++(pidev)

    ecs (elektrooniliselt juhitav vedrustus)= kaitsmed 100A , see ... ja sealt saaks ressurssi lisaks veel

    igatahes andke nõu

    #2
    Vs: inverter autosse, võimsus

    Nii suurte võimsuste juures oleks targem/kasulikum vist hoopis generaator soetada(see bensu peal töötav).Sellel peaks võimsust küllaga olema.Ja räägi,mille jaoks üldse vaja on seda??:.
    otsija

    Comment


      #3
      Vs: inverter autosse, võimsus

      Esmalt postitatud otsija poolt
      Nii suurte võimsuste juures oleks targem/kasulikum vist hoopis generaator soetada(see bensu peal töötav).Sellel peaks võimsust küllaga olema.Ja räägi,mille jaoks üldse vaja on seda??:.
      tegelt põhiliselt on vaja seda ainult arvuti toitmiseks, aga boonuseks saaks suvilas(kul elektrit pole) kõikki tööriistu kasutada siis on mõtet natuke kallim asi lihtsalt osta, aga mind huvitab mis oleks see max mida võiks enamvähem autosse panna, ilma et autoga midagi halba juhtuks,

      Comment


        #4
        Vs: inverter autosse, võimsus

        Auto starter võtab ~200A ja seda võib üsna pikalt käiata. Umbes sama palju võtab inverter 1500W koormusega. Pidev koormus ei tule muidugi kõne alla. Isegi arvuti puhul peaks mootor käima kui sama akuga tahetakse pärast autot käivitada või siis tuleb mõelda eraldi aku peale mis oleks juba rohkem UPSi moodi.
        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

        Comment


          #5
          Vs: inverter autosse, võimsus

          Esmalt postitatud Elukaz poolt
          Auto starter võtab ~200A ja seda võib üsna pikalt käiata. Umbes sama palju võtab inverter 1500W koormusega. Pidev koormus ei tule muidugi kõne alla. Isegi arvuti puhul peaks mootor käima kui sama akuga tahetakse pärast autot käivitada või siis tuleb mõelda eraldi aku peale mis oleks juba rohkem UPSi moodi.
          k, kasulik info, kellegil on veel midagi juurde lisada??

          Comment


            #6
            Vs: inverter autosse, võimsus

            Autosse võid panna kuitahes võimsa inverteri, oluline on kui palju sealt võimsust tohid tarbida.
            Generaator lubab kuni 110A, inverteri kasutegur on suurusjärgus 85 protsenti. Järelikult võid tarbida kuni ~1200W. Kõik mis sellest üle läheb, koormab juba akut, sest genel ei jätku enam aku laadimiseks voolu ja need ülejäänud amprid võetakse nüüd juba akult.
            Niisiis pole oluline kui võimas see aku on, ta toimib inverteri jaoks backupina, just samamoodi nagu UPS-i aku, kui võrgupinge ära kaob. Kuna vool on väga suur, siis piisab aku laetusest ainult natukeseks. Mida tugevam vool, seda väiksem on aku mahutavus ehk siis 100Ah aku talub 100A koormust oluliselt vähem kui tund aega.
            Seisva mootoriga akut koormates tuleb meeles pidada, et hiljem läheb auto generaatoril kordi rohkem aega, et seda laetust taastada.

            Comment


              #7
              Vs: inverter autosse, võimsus

              Kust kohast te sellised üüratud amprid saate ? Lihtsad matemaatika ja füüsika tõed annavad hoopis teised tulemused!

              Inverter - 1200W(N)
              Pinge - 230V(U)
              I=N/U
              I=1200W/230V=5,2A

              Kasutegur ~85%
              5,2A -- 85%
              X --100%

              X=520/85=6,12A

              Mina sain sellise inverteri voolutugevuseks 6,12A.

              Comment


                #8
                Vs: inverter autosse, võimsus

                Esmalt postitatud ikkajh poolt Vaata postitust
                Kust kohast te sellised üüratud amprid saate ? ...Mina sain sellise inverteri voolutugevuseks 6,12A.
                Arvuta nüüd voolud ka 12V ahela jaoks.
                Hoiatus - muudan oma postituse sisu kuni 30 minuti vältel pärast postitamist.

                Comment


                  #9
                  Vs: inverter autosse, võimsus

                  Amprid ei olene ju voltidest , mida ma veel arvutama pean?

                  Comment


                    #10
                    Vs: inverter autosse, võimsus

                    Ehh,see 6,12A on 12V korral kõigest 73,44W,P=I x U.Ühesõnaga 1A 1V korral on 1W ja 1A 1000V korral 1000W. Loogiline näide ja tee sellest järeldused.
                    otsija

                    Comment


                      #11
                      Vs: inverter autosse, võimsus

                      no see on loogiline näide jah, mida sa tõid. See näitabgi ,et võimsus sõltub pingest aga voolutugevus mitte. Seega kui muuta pinget ja muunduri kasutegur oleks 100% siis voolutugevus ei muutu! Palun, kas te saaksite oma arvutused siia lisada ja mustvalgelt siis näidata kuidas te sellised amprid saate?

                      Comment


                        #12
                        Vs: inverter autosse, võimsus

                        Sinu inverter on ütleme et 1200W. Oletame,et kasutegur on 100%. Seega väljundist saad sa 1200W/230v= 5,217...Amprit. Aga samamoodi pead sa inverterisse sisse söötma 1200W(reaalselt kasuteguri tõttu siis rohkem).Aga selleks,et 12V toite korral 1200W võimsust saavutada tuleb tublisti rohkem ampreid tarbida. 1200W/12V=100A. Võimsus sõltub nii pingest kui voolutugevusest. Näiteks mitmekümne kV(parandus) õhuliinides jms jooksevad ainult tühised mõned amprid,aga seetõttu et pinge on nii kõrge,saame näiteks 5A korral suure võimsuse,kui pinge on ütleme et 20000V,siis arvutad 5A x 20000V= 100000W.
                        otsija

                        Comment


                          #13
                          Vs: inverter autosse, võimsus

                          Asi on kahtlane tekkinud on vastu olud minu teadmiste ja teiste faktidega. :S Asja tuleb veel põhjalikult uurida.....

                          Comment


                            #14
                            Vs: inverter autosse, võimsus

                            Esmalt postitatud ikkajh poolt Vaata postitust
                            Asi on kahtlane tekkinud on vastu olud minu teadmiste ja teiste faktidega. :S Asja tuleb veel põhjalikult uurida.....

                            Mida siin uurida? Asi seletati nii lihtsalt ära kui võimalik, lihtsamalt ei ole enam võimalik.
                            Kas jälle üks kodanik kes igiliikurlusest liiga palju on fantaseerinud, et nüüd reaalsusesse tagasipöördumine hälbinud?
                            Huvitav, millest küll see inverter selle 230V tekitab? Õhust? Hm, põhimõtteliselt siis ju oleks nii, et auto saab käivitada ilma bensiinita, inverteril oleks juba poes karbis olles kontaktidel pinge 230V jne...??? Siin ei ole enam midagi juurelda-nagu üteldi, 1200VA 12V pinge juures tähendab voolu 100A (100A*12V=1200VA/12V=100A), arvuta kuidas tahad . 1200VA/230V=5,217A, kasutegur kah jne...seega mõnesaja W kütad nagunii õhku.
                            -superradical-

                            Comment


                              #15
                              Vs: inverter autosse, võimsus

                              No asi on tegelikult ju väga lihtne. Võimsus on voolu ja pinge korrutis. Eeldame nüüd et võimsus on konstantne. Igal juhul on võimsus näiteks 1000W. Oletame et me saame selle nii et meil on 100V ja 10A. Need korrutades on 1000W. Kui me nüüd pinget vähendame, oletame poole võrra , 50V, siis et meil võimsus oli konstante, st. peab igaljuhul olema tuhat vatti, siis "seade sööb rohkem voolu". Me saame võimsust säilitada ainult juhul, kui suureneb tarbitav vool amprites. Miskit ei teki mittemillestki. Kui pinge vähenes poole võrra, siis vool peab suurenema kaks korda. 50V korda 20A annab 1000W.

                              Too muundur teebki põhimõtteliselt voolu arvelt pinge. Kuna autos on pakkuda ainult 12V, siis 1000W saamiseks võetakse meeletult ampreid. Nii viiakse pinge 230V-ni. Kuna võimsus on koguaeg sama aga 230V otsas on juba amprite arvelt pinge üles viidud, siis mõistagi saame me siitpoolt vähem ampreid.

                              Muunduri kaks poolt on siis võrrandis nagu:

                              12Vx100A=(1200W)=230Vx5,2A

                              Ideaalsel juhul siis.

                              Pinge on autos konstante, voolu saab võtta väga palju. Arvuta näiteks vool lühise korral. R=0,01 Oom. i
                              Condemn the hive.

                              Comment

                              Working...
                              X