Autoistmes soojenduselement, 2 traati 22 W ja 44 W, kas saab neid lülitada Audi originaallülitiga (6- astmeline reostaatlüliti)? Element on kaheastmeline (s.t. kaks eri võimsusega küttetraati ja mingi termokaitse seal jadamisi). Kas traadid võib mõlemad korraga lülitada? Originaali lülitusskeem- http://autolib.diakom.ru/CAR/Audi/19...RAMS/fig36.pdf. Originaallüliti näeb välja selline- http://www.elektro.com/~audi/seatheater/fred/
Esialgsel proovimisel asi ei õnnestu, kuna temperatuurisensor puudu. Ka lühistamine ei aita. Äkki keegi teab, milline see peaks olema- kas piisab külmalt takistuse mõõtmisest originaalelemendi sensoril (mati seest märgistust ei näe)? Netist leidsin mingi vähe vanema mudeli kohta, et takistus külmalt umbes 10 kOm. Mis näitajad veel olulised on, et tagumikualune põlema ei läheks?(termistore mitut tüüpi- NTC, PTC, ise elektroonikavallas võhik).
Esialgsel proovimisel asi ei õnnestu, kuna temperatuurisensor puudu. Ka lühistamine ei aita. Äkki keegi teab, milline see peaks olema- kas piisab külmalt takistuse mõõtmisest originaalelemendi sensoril (mati seest märgistust ei näe)? Netist leidsin mingi vähe vanema mudeli kohta, et takistus külmalt umbes 10 kOm. Mis näitajad veel olulised on, et tagumikualune põlema ei läheks?(termistore mitut tüüpi- NTC, PTC, ise elektroonikavallas võhik).
Comment