Vs: Auto pingeregulaatori modimine.
Hm, kas on kindel, et see 0,5V midagi päästab?
Lihtsalt Ohmi seaduse järgi, kui ainuke muutuv suurus ahelas on pinge ja aku sisetakistus jääb samaks(võrreldes pinge tõstmise eelse olukorraga), peaks 0,5V pinge tõstmine suurendama laadimisvoolu kah samavõrd, ehk 3,6%. Mis on naeruväärne, kompenseerimaks lühikeste 5- või 10-minutiliste sõiduotste vajakajäämist laadimises.
Või kehtib generaatorite ja autoakude puhul mingi teine seadus ?
P.S. Aku tühjenemisel vähenev ja laadumisel suurenev sisetakistus ei puhu siinkohal pilli, sest käivitamise alghetkel on aku samavõrra tühi nii 13,8V kui ka 14,3V laadimispinge korral.
Esmalt postitatud tellis poolt
Vaata postitust
Lihtsalt Ohmi seaduse järgi, kui ainuke muutuv suurus ahelas on pinge ja aku sisetakistus jääb samaks(võrreldes pinge tõstmise eelse olukorraga), peaks 0,5V pinge tõstmine suurendama laadimisvoolu kah samavõrd, ehk 3,6%. Mis on naeruväärne, kompenseerimaks lühikeste 5- või 10-minutiliste sõiduotste vajakajäämist laadimises.
Või kehtib generaatorite ja autoakude puhul mingi teine seadus ?
P.S. Aku tühjenemisel vähenev ja laadumisel suurenev sisetakistus ei puhu siinkohal pilli, sest käivitamise alghetkel on aku samavõrra tühi nii 13,8V kui ka 14,3V laadimispinge korral.
Comment