Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

    Vahetasin täna kaubikul ära eelsüüte küünlad kuna vanad olid läbi.Hiljem kontrollides avastasin,et armatuuris kustub ära küll eesüüteküünalde märgutuli kuid testriga kontrollimisel avastasin,et küünlad saavad voolu edasi täie laksuga.Kaubik ise 1995.a.1,9.diisel.Voolu küünaldelt ei saa muidu maha kui võtsin kaitsmeplokist välja relee.Tegelikult peaks olema nii,et kui kustub armatuuris märgutuli kaob ka koheselt vool küünaldelt.Kas relee on peetis või on veel midagi--Mootoril peal kaks temperatuuri andurit üks must kahe juhtmega ja teine sinine.Mootoriruumis veel mingi relee vasaku esitule juures jämedad juhtme junnid taga,võtsin selle ka prooviks tagant ära,nii kui süüte sisse keerad on vool küünaldel.Ei saa aru,pole ka mingit el.skeemi.Oleksin tänulik kui keegi mind aitaks juhendamisega.

    #2
    Vs: Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

    Kui tuli kustub, peab vool veel peale jääma 5 kuni 10 sekundit. Andurid peaks olema sellised et kui juhtme ära võtad siis on justkui vääga külm ilm ja küünlaid hoitakse väga kaua taga.
    Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

    Comment


      #3
      Vs: Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

      Ehk oleks kusagilt võimalik veel infi saada.Andurid anduriteks kuid minuarust volkaril on mingi aegrelee küünalde jaoks.Selleks tahangi teada miks voolu peale jätab kui armatuuris on tuli kustunud.siis peaks ju ka vooluga jokk olema.

      Comment


        #4
        Vs: Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

        Vool jääb selleks peale et küünlad ikka soojad oleks kui ükskord neile kütet peale pritsitakse. Küünlad jahtuvad kuumemas otsas väga kiiresti ja kui koos tulega vool kaoks siis niikaua kui sa seal võtme otsas mökutad on see kõige magusam osa juba ära jahtunud.
        Kui vool ka kahe minuti pärast peal on, siis võid muretsema hakata.
        Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

        Comment


          #5
          Vs: Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

          Vool on ka 5,10 minuti pärast peal.see mind närvi ajabki.Ma ei iniseks kui teaks kas ka temp.andurid võtavad sellest mängust osa kuid miks siis aegrelee on,mis armatuuri tule välja lülib.

          Comment


            #6
            Vs: Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

            Mõned masinad pidid nii töötama et küünlad on nii kaua taga kuni starterit annad. Kas see ka tehase poolt nii ette on nähtud selles natuke kahtleks.
            Temp andurid võtavad nii palju osa et muudavad tule põlemise kestust.
            Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

            Comment


              #7
              Vs: Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

              Üks temp. andur peakski juhtima küünlaid,st kui mootor on külm hoiab küünlaid pikemalt taga.Proovi mõõta sooja mootoriga.

              Comment


                #8
                Vs: Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

                Mehed müstika,küll sai seda releed vastu lauda koksatud jne jne kuid kui panin ühe vana töötava eelsüüteküünla taha siis asi järgmine...küünal läks punaseks kui tuli ja kui kustus aegrelee tuli hakkas küünal ka koheselt mahajahtuma.Lugu selline,et käisin Pärnus autoelektrikute juures infot saamas siis laulsid kõik nagu ühest suust,et hiljem ei tohi mingit voolu küünaldele jääda.No kurat ma isegi mõõtsin seda voolu testriga kui mootor töötas ja oli 14,5 volti vot see on minujaoks abraka labraka.

                Comment


                  #9
                  Vs: Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

                  Uuematel (diislitel) jäävadki külma mootori käivitamisel küünlad kuni 5 minutiks taha. Jaapanlastel on veel aegrelee veel seotud kas spidomeetri või tahhomeetriga. Mis näiteks kiirusel üle 40km/h või pööretel üle 2000p/min minuti pärast küünlad väljalülitab. Sellepärast on ka diislitel aku laadimis probleemid kui sõidetakse lühikesi otsi madalate pööretega. Mina olen soovitanud panna igaks juhuks lisa kontroll lambi otse küünlalt sest on olnud selliseid juhuseid kus sõidul sooja mootoriga lülitab ise küünlad sisse ja kuna need võtavad palju voolu siis langeb geneka pinge alla aku laadimiseks vajaliku.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Volkswagen transporteri eelsüüte küünlad

                    Arvan siiski, et skeemis või mõõtmistes mingi viga.
                    Katsetada kahe T4 -ga. (97a) Mõlemad 1,9T
                    Kui küünlad järgi lülitada, siis lähevad nad soojaks ja auto käima. Kui nüüd ainult küünlaid sees hoida tule kustumiseni ja siis paar minutit süüdet niisama veel sees hoida, saab ka auto käima, aga pikema käiamise ja sinise suitsuga, nagu ilma küünaldeta külma ilmaga käivitades ikka.

                    Soovitan sama katset. Kui küünaldel kogu aeg vool järgi oleks, siis peaks ju auto pärast küünalde tule kustumist ka mõne minuti pärast ilusti kohe käima minema.

                    Minul küll ei lähe. Üks neist muide ei lähe praeguste külmadega üldse käima, 1 kuni n küünalt lihtsalt otsad andnud. (Viimati ostsin sinna muide kallid originaalid Saksa autost )

                    Parandusest öeldi, et küünlaid tuleks vahetada iga 35-40 tuhande kilomeeetri järgi. Seega nagu bensukas juba

                    Comment

                    Working...
                    X