Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

K: Salanupp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    K: Salanupp

    Tahaks abi autole salanupu paigaldamisega. Ise elektroonikast nii palju ei jaga, et siis tahaks kuulda soovitusi mõne elektriku suunas, kes asja võiks paigaldada mingi summa eest.

    Minu lugu oleks siis selline:
    Täna käidi krundi taga Audi 80ga seismas ning äkitselt hakkas alarm tööle. Kohe peale alarmi tööle hakkamist sõideti kiirelt minema. Auto ise muidugi must ja numbreid oli täiesti võimatu näha.
    Elame selles mõttes kõrvalises kohas, et kindlalt ei seisnud tüübid siin niisama.
    Enda autoks on siis VW Passat 1991, ehk siis päris minev kaup seni.
    Tean ka seda, et salanupp ei hoia ära varastamist, aga samas mis ikka hoiab. Signa ja roolilukk on peal.

    #2
    Vs: K: Salanupp

    kõige lihtsam tee kindlaks kus on bensupump sellel autol ja pista ise
    sellele toitejuhtmele vahele salalüliti

    Comment


      #3
      Vs: K: Salanupp

      Ehk saad siit mõne mõtte. Minu noorem vend võtab autost (audi 100) makipaneeli asemel kaasa hoopis salongis oleva aju (sissepritse ja süüte juhtimine). Pistikud on mittestandardsed. Kas see ka kõiki vargaid peab, on iseküsimus, senimaani on ta ukselukke vahetanud ainult ühel korral.
      If you think education is expensive, try ignorance.

      Comment


        #4
        Vs: K: Salanupp

        Tallinnas Sõle alguses Statoili kõrval on autoklaaside toonimine, audio paigaldamine jne..Küsi sealt.

        Comment


          #5
          Vs: K: Salanupp

          bensukaga on lintsam võtad jagaja maha või rootori kaasa kuni miskit paremat saab või siis bensapumba relee sest kui varas ei tea mida sa sealt ära võtsid ei saa ta ju miskit teha sest ta ei saa kõiki vidinaid kaasa võtta et äkki oled kaasa võtnud, kuigi iga õhtu ja hommik on jama kapoti all käia
          kuigi jah lihtsalt kuskile katkestus teha pole ka raske aga peab ikkagi teadma kuhu

          Comment


            #6
            Vs: K: Salanupp

            Bensupumba juhtme katkestuse peale ei tasu eriti loota. Pumba juhtmeid pagasnikus on väga kerge ühendada gabariidipirni juhtmega ja pump läheb tööle gabariite sisselülitades.
            Soovitan midagi paremat väljamõelda, näiteks pumbale reevers lülitus - pump uriseb aga masin käima ei lähe. Enne aga tuleb uurida ega sellise tegevusega voolu paagi korpusesse ei lase muidu võib auto koos ärandajaga ära põleda.
            viimati muutis kasutaja ping; 16 m 2006, 00:04.

            Comment


              #7
              Vs: K: Salanupp

              Alati ei pea katkestama, võib ka lühistada. Seda nii labaselt ei lapi.
              Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

              Comment


                #8
                Vs: K: Salanupp

                ma igaksjuhuks mainin, nendele kes veel ei tea et bensiin ei juhi voolu

                Edit: Aga ärge järgi proovima hakake...pärast tekitate sädeme kuidagi ja ongi põmaki...seda ei soovita!!!
                Fibaro juhtmevaba koduautomaatika - www.indome.ee
                Tark kodu vähem kui 500€ eest

                Comment


                  #9
                  Vs: K: Salanupp

                  Esmalt postitatud ping poolt
                  ...näiteks pumbale reevers lülitus - pump uriseb aga masin käima ei lähe.
                  Kurjad keeled teavad rääkida, et kui bensupaak mõned korrad kuivaks sõita, siis peab varsti kõrvad lontis mõne firma poole vantsima, kust uue pumba saaks. Sama efekti annab ilmselt ka pumba tagurpidi käiamine. Pole igaks juhuks proovinud, kas see jutt ka tõele vastab. Odavam on paar liitrit rohkem paaki soristada.
                  Harjutamine teeb harjutajaks.

                  Comment


                    #10
                    Vs: K: Salanupp

                    üks nipp on süütepooli - klemm otse massi panna

                    Comment


                      #11
                      Vs: K: Salanupp

                      Kah lugemist: http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=15404
                      Aeg on energiahulk, mis jääb põhjuse ja tagajärje vahele.

                      Comment


                        #12
                        Vs: K: Salanupp

                        Igasugu vigureid võib välja mõelda.
                        Nõndanimetatud “salanupp” peaks olema selline, mida pole vaja kaasa tassida
                        ja on mugav kasutada.
                        Samuti võiks ta olla täiesti nähtav, mingite lisaliigutuste tegemist auto
                        käivitamisel ei panda tähelegi.
                        Salanupu info saaks võtta mitmesuguste autos olevate sisse/välja
                        lülitavate seadmete kontaktidelt. Näiteks tagurdamise tuli, tagaklaasi soojendus,
                        udutuled jne. Võib nende lülimise järjekorra kombinatsiooni kasutada või ainult
                        ühe lüliti mingi arv korda klõbistamist näiteks veel mingi aja jooksul.
                        Lülida võiks süüdet ja bensupumpa näiteks.
                        Välja kukuksid nad automaatselt süüte väljalulimisel,
                        sisse saaks uuesti ülalmärgitud meetodil.
                        Võimalusi küllaga, vaja ainult vastavalt vajadusele väike kontroller vahele ehitada.

                        Comment


                          #13
                          Vs: K: Salanupp

                          (Välja kukuksid nad automaatselt süüte väljalülimisel)
                          Selline varjant on tiba tülikas algajale juhile(välja suretamised).Peaks olema mingi 30 sekundiline viide.Lülititena olen kasutanud klaasitõstuki ja signaali oma,veel veojõukontrolli oma.Võimalusi on mitmeid.

                          Comment


                            #14
                            Vs: K: Salanupp

                            mulle meeldis koledasti asi, mis mu otsasaanud passatile peale ehitatud oli.
                            sellel on klaasipuhastikangi otsas kompuutrinupud : üles-alla
                            Käivitamiseks kõigepealt süüde sisse, st. pool pööret, siis allapoole nuppu, (armatuuri taga käis klõps) .. ja siis sai lõpuni keerates mootori käivitada.
                            Isegi IF kvalifitseeris selle "mittetootjaimmoks", mida passati puhul nõutakse.
                            Lihtsalt kasutatav ja lollikindel, teenindus helistas iga kord, kui autot käivitada tahtsid ..aga kuidas tehtud oli, kahjuks ei tea.

                            Comment


                              #15
                              Vs: K: Salanupp

                              Esmalt postitatud juxx poolt
                              Lihtsalt kasutatav ja lollikindel, teenindus helistas iga kord, kui autot käivitada tahtsid
                              ise mõtlen,et teenindusse viiiseks peaks olema veel üks nupp mis salanupu välja lülitab..Ega teeninduses ka kõik üliausad ei ole, info salanupu tööst võib välja imbuda..

                              Comment

                              Working...
                              X