Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

kuidas "teab" osa tarbijaid laadimise olemasolust?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: kuidas "teab" osa tarbijaid laadimise olemasolust?

    Esmalt postitatud 13piisab poolt
    ... Koguni kaks multimeetrit (üks hiinakas, teine vanakooli vene oma) näitavad akul vahelduvpingeks ca 25..30V (ning erinevalt tavalisest RMS-mõõtmisest näitavad pinget vaid "õigel" polaarsusel...) - tundub, et mingil müstilisel põhjusel ei anna vahelduvkomponenti koduste vahenditega mõõta. Sama näidu andis ka garaazhis jõude seisev aku. Kas oskab keegi seda kommentaarida - minu pähe selline imelik anomaalia ei mahu...
    Teet
    Jah, nii peabki olema, mõlemad multimeetrid võivad sealjuures täitsa korras olla. Sellest "anomaaliast" saab kohe aru kui multimeetri siseskeemi vaadata. Vahelduvkomponendi mõõtmine võib kuigivõrd õnnestuda siis kui kondensaator multimeetriga jadamisi ühendada, et alalispinge testrini ei pääseks "asja ilu" rikkuma...
    Elektroonika töötab suitsu baasil.
    Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
    Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

    Comment


      #17
      Vs: kuidas "teab" osa tarbijaid laadimise olemasolust?

      kui tehasejuhtmed nii head on, siis miks tihtipeale laadimisjuhtme isolatsioon ajapikku kõvaks läheb ja praguneb, samas kui teised juhtmed säilitavad elastsuse. imelik miks siis üldse firmad teevad kalleimaid automudeleid, kui inseneride armee oma oskused kõik odava otsa autodesse paigutavad?

      Mõtle sellele et ehk siis insenerimõte ei piirdugi juhtmevalikuga ainult.Sest kui nii oleks siis ju biznezblan missugune- ostad odava oopli,paned juhtmete asemele "voolikud" ja F Enzo hinnaga tuuri!! ....Ok ära arva et olen jämedama juhtme vastu.Lihtsalt suur hulk kaasmaalasi siin põhjapool saavad siiski edukalt selle 6ruudusega hakkama ja reeglina on tabletivahetus taastanud laadimise piisaval tasemel (kui rihmapingutus või kontaktide puhastamine pole aidanud).
      Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
      Konfutsius

      Comment


        #18
        Vs: kuidas "teab" osa tarbijaid laadimise olemasolust?

        Kuskil siinsamas foorumis on näide kuidas 1 dioodi lisamisega tableti ja massi vahele saadki u 0,5 v juurde.
        Maailm oleks puhas ja süüta
        kui poleks õllejogurtit
        - Õ.Õ.

        Comment


          #19
          Vs: kuidas "teab" osa tarbijaid laadimise olemasolust?

          Kommenteeriks veel teemat juhme ristlõige ja klemmid. Üldiselt võiks tehase juhmed piisavalt head olla - probleem on aga selles, et 10 ja enama aastaga kipuvad meil kontaktid mustuma ja seega saame oma pingekao klemmi juures. See omakorda viib klemmi soenemiseni, mis vase hea soojusjuhtivuse tõttu ajab omakorda kõvaks juhme isolatsiooni. Nõuanne teemal kontaktid puhtaks aitab ehk pooltel juhtudel, sest kord kuumaks lastud vaskklemm on pehme ja enam kunagi ei saa temast seda, mis ta oli uuest peast. Seega tuleks vastutusrikaste kohtade peal nagu generaatorid pistikühendused ( mammased klemmid ) raudselt välja vahetada. Inseneri mõte on imeline ja need, kes usuvad ülikooli mõistust turgutavasse jõudu, võivad puu taha minna.
          Õnnestus maadelda ühe sierraga, kus oli asi tehase poolt orgunnitud nii, et vool tuli aku pealt genele ja gene sees oleva silla kaudu teise klemmi kaudu ülejäänud süsteemi - ja tulemusena terve masin pime, kui üks neist sitanikerdistest üles soenes.

          Inseneri mõttel ja tootmisesse mineval asjal on nii palju ühist, et müügimehed lasevad kõige lahjema lahenduse läbi. Sina, kunde, oled ise süüdi selles, et toote pealt kokku hoitakse ja kvaliteet alla läheb - sa ju ei köhi pappi selle eest, et üks produkt on teisest parem, vaid käid ja kaupled et saaks luksusauto fiat panda hinnaga + elektriaknad ja põrandaluuk kõik puha täisautomaatsed ja hinna sees. Kui sa tahad kvaliteeti, siis vea aga ise juhtmeid, kui käed pole persest välja kasvanud. Kui palju on võimalik juhtmete ja pistikute pealt kokku hoida arvuta ise - Kui me hoiame selle aku juhtme pealt kokku 15 eurosenti, siis sedasorti rahvasõidukeid toodeti mõned miljonid ikka. Korruta need kaks arvu oma vahel läbi ja liida mõned sajad Või tuhanded taolised ratsid veel sinna otsa ja vaata palju tehasele kokkuhoidu tuleb ühe mudeli pealt.
          Nüüd vaatame asja selle poole pealt, et meil need tuled põlevad 24h ja ülejäänud euroopas ei põle - isegi kui tuleb garantii ajal midagi lappida, siis need mõned neegripoisid idaeuroopas, kellel probleemid ilmnevad klimaatiliste ja seadusandlike eripärade tõttu, ei muuda gloobaalselt miskit - plekime remondi ja detailide vahetuse kinni, sest konstrutsiooni muutmine + dokumentatsiooni+homologeerimine maksab märksa rohkem, kui mõned garantii juhtumid.

          Teine probleem on selles, et insener võiks ju ka odavalt hea lahenduseni jõuda, aga pange käsi südamele ja öelge, mitu TTÜ lõpetajat sajast töötavad enne projekteerima hakkamist ( loe: suureks inseneriks saamist ) mõned aastad kanalis, et teaks, kuidas masin näeb välja pärast mõneaastast ekspluatatsiooni ning kuidas on lood remonditavusega ja milliseid vigu annaks vältida. Ma olen näinud siin selliseid mehi, kes joonistavad arvutis asja valmis ning tootmise käigus julgevad oma leiutist katsuda nagu linnapreili surnud hiirt - kahe näpuga ja läbi valgete siidkinnaste. Kui te arvate, et mujal lood paremad on, siis te eksite rängalt. Mõnd geniaalselt lahendust nähes tekkib vastupandamatu soov kellegil üle kurgi tõmmata.
          Sorry, mehed, aga korraliku asja saate vanakooli külasepa käest, kes on olnud pikalt õpipoisiks ja praktiseerinud seejärel 30 aastat.

          Comment


            #20
            Vs: kuidas "teab" osa tarbijaid laadimise olemasolust?

            Lõpuks ometi on keegi Tõe välja öelnud.

            Tänud!

            Comment

            Working...
            X