Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

OBD-II diagnostic connector for VW / Audi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Kas midagi sellist '93 Corollale ka eksisteerib?
    Kui töötab - ära näpi! (A.Ots)

    Comment


      #17
      Kas midagi sellist '93 Corollale ka eksisteerib?
      Ma kardan, et ei eksisteeri. See muutus kõikidele autodele kohustuslikuks alles 1996 aastal. VW ja Audi hakkasid seda süsteemi aga lihtsamal kujul kasutama alates 1992 aastast.

      Aga tglt ei ole ma seda Toyota asja ka kunagi uurinud - küsi Toyota keskuset igaks juhuks üle, kas sel autol on juba OBD-2 standardile vastav diagnostika pistik olemas või mitte...

      Comment


        #18
        Njuh, kas keegi on nõus aitama?

        Comment


          #19
          nissan sunnyl 94a on täitsa olemas

          Comment


            #20
            Keegi siis ei viitsi seda jublakat valmis nikerdada?
            Võib olla oskab keegi soovitada, kuhu selle murega pöörduda?

            Comment


              #21
              http://proto.volta.ee/index.html
              Vaata sinna, äkki on taskukohane. Siit foorumist karuTEC tegeleb asjaga
              Elekter on niisugune asi mida ei näe, aga tunned - ja kui tunned siis enam ei näe

              Comment


                #22
                Küsimus järgmine kas keegi oskab või omab teadmisi USA autode veakoodide kättesaamise kohta .nimelt probleemselline et kuni1993a autodel piisas juhtme ühendamisest pistikutega A ja B.ja hakkas kood vilkuma.Tegu siis 1995 Chevrolet Lumina APV-ga 3,8 ja seal soovitab lugeda seda koodi Scan tool'iga et kas keegi on asjaga kursis või omab kogemusi antud asjaga
                http://www.cybrrpartspro.com/Manual%20Look...odelLookup.html

                Comment


                  #23
                  PS :Koodide tabelid on mul olemas mida üks või teine kood tähendab

                  Comment


                    #24
                    Üldiselt on nii,et kui pistik on OBD-II siis ta seda on,vahet pole kas on Audi või Opel.Kui asi ei toimi mingil autol siis on sama pistikuga veel EURO-OBD,M-OBD ja mida iganes.Kui üks normaalne auto diagnostik ei suuda lihtsat lülitust ise valmis teha siis võiks äkki puusepa tööd proovida.
                    Kohustuslikuks sai EURO-OBD,mis on OBD-II st erinev asi.
                    93a.corollal saab vilkukoodi ühendades testipistikus TE ja E1 klemmid.OBD-II seal pole.Datalink on Vf otsa kaudu(mootori ECU).

                    Comment


                      #25
                      plaadi tegemine ple probleem, ytelge ainult palju kindlaid tahtjaid on ja millise skeemi j2rgi vaja plaat teha on
                      loomulikult oleks ka vaja teada, kas ma pean jupid ise peale panema v6i tahetakse ainult plaati saada?

                      parimat
                      viirus
                      hrrp://www.dialab.ee

                      Comment


                        #26
                        Adapteri tegemisel peab arvestama softiga mida kasutada.Kõik tarkvarad ei suhtle 2ja 3 (rx,tx)ocaga pordis.Selleks oli üx proge(ei mäleta nime)mis näitas LED-na millise pordi ocaga suheldakse.Ka max232 veab vahel alt.Olen teinud puhtalt transsidele ja töötab(k-l line).Sarnaneb asi NOKIA m-bus kaabliga kus datat liigutatakse ühte traati pidi.Tarkvarad on reeglina tasulised,nende "registreerimine"omahobiks pole probleem aga teenindustes tuleb probleeme...Aga probleem on selles ,et mis nende teadmistega ette võtta mis välja lugeda saab,näit.andur x ei saa ühendust?Selleks on vaja järgmist softi .
                        Ka reaalajas info lugemine nõuab päris head pritse tundmist!Hetkel vw/audi ajude näppimine probleemix ei ole!

                        Comment


                          #27
                          kas keegi oskab öelda mitsubishi 3000gt 92. aasta bi turbo kohta, et kas seal on obd2 või obd ja kui on obd kas siis ei loe sealt sittagi välja?

                          Comment


                            #28
                            to extin: VAG grupi audtodel kannatab VAG comiga enamus asju 2ra teha, kui muidugi on diagnostika ja aju suudab normaalseid parameetreid välja anda
                            to madisIII: mitu kW see 3000GT on? pigem arvaks et vilkutega saab seal lugeda midagi
                            hrrp://www.dialab.ee

                            Comment


                              #29
                              kuule VIIRUS ma vaatan et sa jagat päris hästi pritsunkite ja veakoodide matsu. räägi mulle seda et milline obd tester on parim kas transitel töötav või optronitel,või hoopiski max232 paasil . mudugi on olemas ka tehase testrid ja pic kivide baasil ehitatud.

                              Comment


                                #30
                                s6ltub sellest mida teha tahetakse.
                                loomulikult on optronitega aeglane ...
                                spetsiaalsed kivid on olemas millele tuleb paar lisada ja ongi 2iesti toimiv interface valmis. Ainuke suur puudus nende spetsiaalsete kividega on see, et nende väljund on suht n6rk ja kui autos on midagi rohkemat diagnostika liinil kui seal peaks olema, siis see kiva p6leb maha

                                Suur ja lai internet on tavalisi ja ebatavalisi skeeme otsast otsani t2is, neeit m6ne enam-v2hem m6istliku leidmine ei tohiks probleem olla.

                                parimat
                                viirus
                                hrrp://www.dialab.ee

                                Comment

                                Working...
                                X