Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

soojenduse ventilaatoril madalad pöörded

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    soojenduse ventilaatoril madalad pöörded

    Probleemiks on 93-nda aasta VW passati soojenduse ventilaator. Nimelt on teisel pöörded kuuldavalt liiga madalad. Ei tea, kas asi on mootoris või reostaat-lülitis: on kuulda, et kõik 4 astet "töötavad" s.t pöörded muutuvad ja muutumissamm tundub ka võrdne olevat, aga siiski 4-ndal astmel on pöörded madalad ja puhub halvasti.

    Milliste voolutugevustega seal süsteemis tegemist on, mil moel kontrollida testriga?

    Kui nüüd minna seda teed, et jätta asi nii nagu on ja võtta enne reostaati vool ja mingi lülitiga mootorisse, et saada "100%", siis kui tugevat voolu see lüliti kannatama peaks?

    #2
    Vs: soojenduse ventilaatoril madalad pöörded

    uuri, ega sul eksikombel salongifiltrit vahel ei ole. See võib umbe jäädes kah kahtlasi sümptomeid ilmutada.

    Comment


      #3
      Vs: soojenduse ventilaatoril madalad pöörded

      Filter vaadata järgi ikka.Viimane lüliti aste on alati otse , ilma reostaadist läbi minemata.Ja kui muu ei aita võib ju ka kaitset ja lülitit uurida.

      Comment


        #4
        Vs: soojenduse ventilaatoril madalad pöörded

        Tänud. Filtri eemaldamine tekitas võimu tõesti juurde. Kui uus saab soetatud, eks siis näha on, kas on samamoodi asi korras.

        Comment


          #5
          Vs: soojenduse ventilaatoril madalad pöörded

          vana filtrit tiba kloppides ja teistpidi suunal läbi puhudes/tolmuimejaga imedes saad ajutiselt selle tagasi panna. talvisel aja ei ole muidugi väga oluline, kuna õhk suht tomuvaba, aga suvisel ajal ilma filtrita ei ole hea ringi kärutatda
          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

          Comment

          Working...
          X