Probleemiks on 93-nda aasta VW passati soojenduse ventilaator. Nimelt on teisel pöörded kuuldavalt liiga madalad. Ei tea, kas asi on mootoris või reostaat-lülitis: on kuulda, et kõik 4 astet "töötavad" s.t pöörded muutuvad ja muutumissamm tundub ka võrdne olevat, aga siiski 4-ndal astmel on pöörded madalad ja puhub halvasti.
Milliste voolutugevustega seal süsteemis tegemist on, mil moel kontrollida testriga?
Kui nüüd minna seda teed, et jätta asi nii nagu on ja võtta enne reostaati vool ja mingi lülitiga mootorisse, et saada "100%", siis kui tugevat voolu see lüliti kannatama peaks?
Milliste voolutugevustega seal süsteemis tegemist on, mil moel kontrollida testriga?
Kui nüüd minna seda teed, et jätta asi nii nagu on ja võtta enne reostaati vool ja mingi lülitiga mootorisse, et saada "100%", siis kui tugevat voolu see lüliti kannatama peaks?
Comment