Terv,
Silmitsen mingil määral ühe probleemi ees hetkel. Nimelt on mul ehitusjärgus olev viiekümnene (pöördeid jagub umbes 10 000 rpm ringis) tsikkel kontaktsüüte ning 6V akuga. Akut laetakse muidugi genekalt. Probleem iseenesest selline, et kontakt süüde tundub olevat üpris kapriisne ning mitte just kõige vastupidavam. Ja sealt tuligi mõte, et äkki oleks võimalik elektron süütele ehitada.
Kõige kergem oleks vast kasutada Samara elektronplokki ning halli andurit, mis tundub olevat üsna kerge sellisele süsteemile vahele ehitada. Ploki toite pinge peaks olema 6-16V ja sobiks täpselt.
Kuid peamine idee miks ma küsimuse siia esitasin on see, et kas oleks võimalik ka CDI ehk süütenurka muutvat seadet vahele ehitada sinna? Näiteks mõne viiekümnese CDI (kuid enamus toimivad vist 12V)? Või oleks parem midagi taolist http://www.sportdevices.com/ignition/ignition.htm ?
Hetkel on see veel idee tasandil, nii et kõik mõtted on teretulnud.
Silmitsen mingil määral ühe probleemi ees hetkel. Nimelt on mul ehitusjärgus olev viiekümnene (pöördeid jagub umbes 10 000 rpm ringis) tsikkel kontaktsüüte ning 6V akuga. Akut laetakse muidugi genekalt. Probleem iseenesest selline, et kontakt süüde tundub olevat üpris kapriisne ning mitte just kõige vastupidavam. Ja sealt tuligi mõte, et äkki oleks võimalik elektron süütele ehitada.
Kõige kergem oleks vast kasutada Samara elektronplokki ning halli andurit, mis tundub olevat üsna kerge sellisele süsteemile vahele ehitada. Ploki toite pinge peaks olema 6-16V ja sobiks täpselt.
Kuid peamine idee miks ma küsimuse siia esitasin on see, et kas oleks võimalik ka CDI ehk süütenurka muutvat seadet vahele ehitada sinna? Näiteks mõne viiekümnese CDI (kuid enamus toimivad vist 12V)? Või oleks parem midagi taolist http://www.sportdevices.com/ignition/ignition.htm ?
Hetkel on see veel idee tasandil, nii et kõik mõtted on teretulnud.
Comment