On üks mootorattas, kus peal on 4 silindriline, ning 4 taktiline mootor. Mootoril on 2 süütepooli. üks pool 2 silindrile. vahel mingi "tark" plokk, mis saab sisend infot ainult hooratta andurist. plokk annab süütepoolile impulssi iga 180 kraadi vända pöörde järel, ning korraga läheb säde kahte silindrisse, ühes silindris käib selle sädeme peale plahvatus, teises silindris läheb säde vastu taevast.
Ise pole seda looma näinud, nii kirjeldati.
Probleem on selles, et vaja oleks süüte hetke reguleerida, et maksimaalne mootorist välja pigistada.
Ühest teisest teemast siin leidsin sellise asja: http://www.sportdevices.com/ignition/ignition.htm
pmst ongi tegemist just sellise asjaga, nagu mul vaja, ainult et too asi on mõeldud 2 taktilisele 1-cyl mootorile.
Kui nüüd toda skeemi ümber tegema hakata, kas siis piisab lihtsalt, kui sisuliselt koodi kedrata 2 korda yhe vända pöörde jooksul, sedasi peaksgi tekkima ilusti 180 kraadine vahe. Või on 4 silindrilisel see süütamise loogika veel keerulisem ?
Ise pole seda looma näinud, nii kirjeldati.
Probleem on selles, et vaja oleks süüte hetke reguleerida, et maksimaalne mootorist välja pigistada.
Ühest teisest teemast siin leidsin sellise asja: http://www.sportdevices.com/ignition/ignition.htm
pmst ongi tegemist just sellise asjaga, nagu mul vaja, ainult et too asi on mõeldud 2 taktilisele 1-cyl mootorile.
Kui nüüd toda skeemi ümber tegema hakata, kas siis piisab lihtsalt, kui sisuliselt koodi kedrata 2 korda yhe vända pöörde jooksul, sedasi peaksgi tekkima ilusti 180 kraadine vahe. Või on 4 silindrilisel see süütamise loogika veel keerulisem ?
Comment