Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Diiselmootori elektrilise pumba juhtimine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Diiselmootori elektrilise pumba juhtimine

    Tere.
    Olen hädas sellise loomaga nagu Bmw 324 td.Nimelt ei saa tühikäigupöördeid
    kuidagi alla.Peaks olema 600-700 p/min aga on 1200 ja see segab sõitmist.
    Diagnostikas käisin kaks korda,kuid ei näita mingit viga.Muidu käib asi ilusti.
    Juhtploki jaoks on olemas sellised anduridööreteandur,temperatuuriandur
    õhutemperatuuri andur,turborõhu andur ja kahe juhtmega pihusti.Oskab keegi
    seletada mis loogika järgi see süsteem töötab ja milleks on anduriga pihusti,
    kui on olemas pööreteandur?

    #2
    Vs: Diiselmootori elektrilise pumba juhtimine

    > Oskab keegi seletada mis loogika järgi see süsteem töötab ja milleks on anduriga pihusti,
    kui on olemas pööreteandur?


    Mu auto mootori (VW 1.9TDI ) koht käiv paber:
    http://volkswagen.msk.ru/engine/tdi-tech.pdf
    ütleb selle üheks selle lisafunktsiooniks dubleerimise olevat s.o. et mootor meid ühe tuksis anduri päras teepeale ei jätaks.
    viimati muutis kasutaja madis_l; 28 m 2007, 12:32.
    http://groups.google.com/group/ee.ho...roonika/topics

    Comment

    Working...
    X