Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

madala auto tungraua probleem ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Re: Vs: madala auto tungraua probleem ...

    osta omale emergency airbag ja sul rohkem "kliirensit" vaja pole, kui paar millimeetrit. lükkad tühja koti alla ja WHAM lööd lahti. sellel on piisavalt jõudu, et lasta su auto rehv 15 meetri kõrgusele. Sellega lased siis auto üles ja siis kiiresti tung alla (padi ise ju end täis ei hoia). Kui idee ei sobi (liiga kallis vmt), siis osta mingi muu tugev kott ja suruõhuballoon (ka NOS sobib). Lased sellega koti BOOM täis. sellised on 100% olemas.

    Comment


      #17
      Vs: madala auto tungraua probleem ...

      ja ikka norite mind ... ahaahhhaaa ... jube naljakas ...

      Comment


        #18
        Vs: madala auto tungraua probleem ...

        Esmalt postitatud maris0021 poolt
        ja ikka norite mind ...
        ilmselt sattusid valesse kohta oma murega...

        Comment


          #19
          Vs: madala auto tungraua probleem ...

          ilmselt küll

          Comment


            #20
            Vs: madala auto tungraua probleem ...

            kui ilkumist natuke tõsisemaks ajada, siis päästeamet kasutab tõstepatjasid(tõstejõud 25...50t). nende külge siis suruõhu balloon koos reduktoriga. padja paksus on 1...2cm ja tõstekõrgus kuni 15cm, mõnedel ka rohkem. kust selliseid asju osta ja palju need maksta võivad, ei oska öelda. golf 2 seda investeeringut ilmselt ei õigusta, aga ferrari omanikule oleks ehk abiks.

            tegelikkuses laiendid tuleb panna ikka fikseeritult. tungi jaoks käib osadel mingi kork küljest ära, kuhu siis saab tungi panna. ilma sellise võimaluseta laiendite puhul on vaja mingi metallimehe juurde minna, kes autole vajalikesse kohtadesse tungi jaoks tugipunktid tekitab. ei tohiks keeruline töö olla, ma arvan, et ma saaks hakkama. 8cm on Eesti teedele ilmselt vähe, eriti, kui sama kõrgus on ka ees ja taga. mul sõber sõitis calibra tagumise serva kruusa teel puruks ja isegi auku ei olnud, lihtsalt kivi oli tee peal ja tee keskkoht kummis. hoovidest sisse ja väljasõidud on ka problemaatilised ja seda eriti naiste(lihtsalt statistiliselt on nii) jaoks. korralikult kujundades ja värvitoonidega mängides võib 10cm oluliselt madalam tunduda, kui lambist paigaldatud 8cm. ega need laiendid ju muud olulidt effekti ei anna, kui silmale nähtav ja silma petmine ongi siin peamine, nagu ka televisioonis ja paljudes muudes rakendustes
            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

            Comment


              #21
              Vs: madala auto tungraua probleem ...

              Tüdruk küsib ja teie käitute niimoodi.Heh!Viimasele postitajale toeksmeti on keegi ka normaalselt vastanud,kuigi on ka lihtsamaid lahendusi.Subaru tunk tuleb alla 4,5 cm.Olen ise omaga Subaruga istunud kraavi pervel kõhupeal,kaevasin veljevõtme otsaga piisava augu kuhu tunk alla mahub.Panin paar raagu alla ja keerasin üles ,lähedalt hekist murtud kuuseoksad ratta alla ja läinud ma olingi.Mul Sõbral Alfa GTV laienditega,tungi lasi teha Golf2 omast mingi keeratava otsaga,põhja alla keevitatud suured mutrid(üks külg kinni keevitatud).See GTV on nii madal et ülevaatuspunktis ei saanud piduripinki.Tuli,kutsus mind sõpsiga kaasa et tiibadest nina tõstaks...

              Comment


                #22
                Vs: madala auto tungraua probleem ...

                Karbi laienditel on ju vastavas kohas eemaldatavad osad, et saaks tungraua alla lükata. Muidugi kui oled nii spets mees, siis lased kuskil sobiva tungraua valmis keevitada. Vaja natuke lihtsalt modifitseerda.
                Muidugi 5cm maast, andke andeks, aga 70%-l Eesti teedest selle autoga võimalik sõita pole.

                Comment


                  #23
                  Vs: madala auto tungraua probleem ...

                  Esmalt postitatud ats poolt
                  Karbi laienditel on ju vastavas kohas eemaldatavad osad, et saaks tungraua alla lükata. Muidugi kui oled nii spets mees, siis lased kuskil sobiva tungraua valmis keevitada. Vaja natuke lihtsalt modifitseerda.
                  Muidugi 5cm maast, andke andeks, aga 70%-l Eesti teedest selle autoga võimalik sõita pole.


                  kui viitsiksid natuke lugeda siis 5 cm probleemi pole enam

                  Comment


                    #24
                    Vs: madala auto tungraua probleem ...

                    Ega see airbagi jutt päris jama ei ole.
                    Näiteks Amserv pakub Hiluxi lisana tõstepatja.
                    Kummikott auto põhja alla, tossutorust lased täis.
                    Täitsa toimib, proovisin.

                    Comment

                    Working...
                    X