Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Kojamehe mootori skeemplaadilt...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Kojamehe mootori skeemplaadilt...

    Esmalt postitatud martinr112 poolt
    Huvi pärast küsin et mismoodi halba teeb kui keevitamise ajal aku juhet/juhtmeid maha ei võta?
    Keevitaja torkam miinuse mootori külge, keevitama läheb aga pakiruumi ja kogu auto kere ulatuses lippab keevitusvool, mis võib tekitada olulise pingeerinevuse kere eri punktide juures. Kui juhtub olema veel mingi halb ühendus, saad kogu keevituspinge mingi jubina maanduse külge ja ega see hästi ei mõiu.
    Kui aku küljest, siis vähemalt pole asjad toitepinge all, vähendab riske.

    Samas ÕIGE keevitaja viib oma miinuse keevituse lähedale ja probleeme ei teki.

    Comment


      #17
      Re: Vs: Kojamehe mootori skeemplaadilt...

      Mille järgi tunnistasid, et mina Auto järgi või oleme tuttavad?
      Tundsin ära jutu järgi Kuulsin, et rääkisid kojameestest ja siis nendest tsüklitest. No kellel siis veel sama viga olla saab (samuti otsisid dioodi laadseid asju sealt).

      Ma ostsin samal ajal kõrval kassast lüliteid

      Comment


        #18
        Vs: Re: Vs: Kojamehe mootori skeemplaadilt...

        Esmalt postitatud bloody-orc poolt
        Tundsin ära jutu järgi Kuulsin, et rääkisid kojameestest ja siis nendest tsüklitest. No kellel siis veel sama viga olla saab (samuti otsisid dioodi laadseid asju sealt).

        Ma ostsin samal ajal kõrval kassast lüliteid
        Selge siis

        Comment


          #19
          Vs: Kojamehe mootori skeemplaadilt...

          Nii, selle asjaga nüüd korras. Sai pandud siis diood (15A, 600w).Hetkel kõik toimib nii nagu peab, loodan, et peab ka kaua.
          Tänud abistajatele!

          Comment


            #20
            Vs: Kojamehe mootori skeemplaadilt...

            Mainiks veel, et on ette tulnud ka selliseid juhtumeid, kus juhtplokki on istutatud pealtnäha summutusdiood, mis aga tegelt on stabilitron, aga hirm võimas, nagu siin eespool ka jutuks tuli. Veokal näiteks on pardapinge töötava mootoriga 28V ja see vidin oli vist 31,5V. Ilmselt on nii mõeldud, et kui pinge miskil põhjusel lubatud piiridest väljub, tõmbab kaitsme maha (antud eksemplar kooles ise sealjuures ja sattus lühisesse. Juhtplokk jäi ellu ja töötas ilma selleta kah edukalt).

            Keevitamise puhul tuleb akujuhtmed maha võtta ja oma vahel ära ühendada - pääseb vähem asju uitama. Ülepinget saab ka täkutades väga edukalt - kuulavad plekud sinu raadiost tümmi ja siis avastavad, et aku tühi - täkust tuli taha - palju sealt pinget tuleb, ei tea juula ega lapsed. Võib juhtuda, et vändati ka 24V taha. Mul oli kroonu aegu kolm poolemeetrist virna automakke laua peal, mis olid surma saanud järgmistel põhjustel:

            1) 24V kahteistkümne asemel
            2) Vale polaarsus
            3) Toide kõlari väljundisse ühendatud katse-eksituse meetodil

            Comment

            Working...
            X