Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Süüteseade töökindlaks!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Süüteseade töökindlaks!

    Tervist. Mul väike jama oma IZ planetaga... On ta küll mootorratas, jah, aga tegu akusüütega nagu autodelgi. Vast mõni oskab aidata.

    Tahaks selle süütesedme veidi töökindlamaks teha. Kontaktid ei ole just minu lemmikud. Generaator on 12V, selle ahelat olen juba jõudumööda ehitanud- mingi vanema Mitsubishi alaldi ja transistor-pingerelee. Siiamaani on ilusti oma tööd teinud. Küll aga ajab teinekord vihale, kui mingi s*tt kontaktide vahel ja sellepärast mõnikordsäde puudu ja käima ei lähe.

    Vahepeal mõtlesin, et paneks vana GAZ-53 süüteploki sinna vahele. Siis oleks põhilülitiks transistor ja kontaktidest läbi käiv vool oleks väiksem, kontaktid kestaksid kauem. Ma ei ole kordagi näinud, kuidas 53-l säde kehv on- pigem on viga milleski muus. Aga mõtlesin siiski, et kaotaks kontaktid lõplikult ära. Mopeedi kontaktivaba süüde oleks kah hea, aga sellega kaotan tulede arvelt- mopil genekas ju ainult 45W. Seega- no deal.

    Kuna tsiklil vaid üks pütt, siis tänu sellele ei ole süsteemi ehitus eriti raske. Isegi korraks lõi pähe, et kas ei oleks võimalik VAZ-2108 elektronsüütest midagi aretada. Automoto foorumi kasutaja vootele oli sellest võrrile akusüüte teinud. Seega- selline variant tasuks juba kaalumist.

    Kuna ma ei ole süütesüsteemide alal eriti pädev (senised kogemused vaid mosse akusüüte ja võrri magneetoga), siis lootsin, et vast siin leidub kedagi, kes juhendaks, mida hankida ja mida hangituga teha. Eesmärk oleks teha suht väikese raha eest töökindel akusüüde. Kuna siin lähedal lammutus kah olemas, siis kõikvõimalike auto süütedetailide odavalt hankimine üle jõu ei tohiks käia. Tööriistu on ja kätt on kah üksjagu harjutatud. Seega juhtmete ühendamine, detailide kohandamine jms värk raskust ei valmista. Tahtejõudu on kah, seega alustades on üsnagi kindel, et asja ka lõpule viin. Muidu see tsikkel juppidest kokku ei oleks saanudki...

    Kirjutan siis veelkord oma eesmärgi: tahan ehitada väiksema raha eest piisavalt töökindlat/hooldusvaba süsteemi. Ja seda juppidest, mida autolammutustest tuua annab- andurid, poolid, lülitid, transistorplokid ja muu selline pudi. Skeemid võib täitsa tavalisel skeemide kujul tuua- tingmärgid selged ja detailide otstarvet tean enam-vähem. Seega- hakkame mõtlema
    0,5 cylinders per wheel.

    #2
    Vs: Süüteseade töökindlaks!

    Uurisin natukene ja leidsin, et Lada Samara süütest oleks võimalik üht-teist ehitada. Nagu aru sain, läheb tarvis süüte elektronplokki, süüteandurit ja terasketast, mis on ilmselt magnetiga ja mis siis anduriga koostöös süütehetke määrab. Need asjad olla keegi inimene saanud kätte miskiselt laadalt vähema, kui 200 krooniga. Seega- mulle sobiks. Pean lammarist uurima, kas antud julkasid on saadaval. Aga arusaamatuks jääb mulle see, kuidas ma süsteemi kokku pean laduma. Just see juhtmeteühendamise pool.
    0,5 cylinders per wheel.

    Comment


      #3
      Vs: Süüteseade töökindlaks!

      Kellelgi Lada Samara elektriskeemi pole, kasvõi seda süüteosa?
      0,5 cylinders per wheel.

      Comment


        #4
        Vs: Süüteseade töökindlaks!

        sa võid vaadata rohkem Opel Kadeti poole,sest 08 süütekommutaatorid olid väga ebatöökindlad.Sul oleks kõige kindlam minna eutoelektrikute jutule.Kõige lihtsam oleks selline süütesüsteem,mis ei kasutaks kontaktide asemel andurit,kuid ega see anduri külgemeisterdamine vast ei ole ka ületamatu.
        Edukat pusimist.

        Comment


          #5
          Vs: Süüteseade töökindlaks!

          Esmalt postitatud tartu15 poolt
          sa võid vaadata rohkem Opel Kadeti poole,sest 08 süütekommutaatorid olid väga ebatöökindlad.Sul oleks kõige kindlam minna eutoelektrikute jutule.Kõige lihtsam oleks selline süütesüsteem,mis ei kasutaks kontaktide asemel andurit,kuid ega see anduri külgemeisterdamine vast ei ole ka ületamatu.
          Edukat pusimist.
          Automoto foorumi kasutaja vootele kasutas 08 süsteemi võrril. Ka kõrgematel pööretel töötas süsteem hästi ja oli töökindel. Samas... Kui kontaktide asemel andurit mitte kasutada, siis ei oska ma midagi sinna toppida. Kontaktid vaja ju süsteemist välja saada.

          Aga muidu, Kadeti süütesüsteem töötab sarnase põhimõttega? Põhiline on see, et autol on anduri üks pool natukene teistsugune, kui tavalisel ühepütisel. Autol neli pütti, seega peab olema lihtne süsteemi modida, et saaks ikka ühe ringi kohta ühe laksu küünlasse.
          0,5 cylinders per wheel.

          Comment


            #6
            Vs: Süüteseade töökindlaks!

            Uurisin asja ja tundub, et VW/Audi süsteem läheb loosi. Golfi juppe hästi saada

            Plaan on just minna kontaktidelt andurile üle, on üks hooldust/reguleerimist vajav asi vähem. Vana masin tahab niikuinii hoolitsevat kätt, seega on eesmärk selle hooldamine lihtsamaks teha.
            viimati muutis kasutaja rallitaja; 31 m 2007, 00:30.
            0,5 cylinders per wheel.

            Comment

            Working...
            X