Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Viga auto elektris

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Viga auto elektris

    Viga siis selline et auto on mitsubishi galant 88a. ja kuskil tarbib voolu niiet mõne päevaga on aku tühi.Kenekas korras kuna harjad uued auto töötab ja võtan maha +klemmi töötab ikka edasi.Kasutan autos seda aku testri ja see näitab punast et laadimist pole kui lülitan välja kõik tarbijad hakkab õõguma kollane et laadimine on aga nõrk vajutan kaasi hakkab hõõguma ka roheline laadimine keskmine kuna on koos kollasega .Võtsin lahti alarmi ja keskluku muutusi ei olnud .Kas keegi oskab õelda kuidas testriga või muudmoodi proovida kas on lühis või tarbija ja kust jätkata otsimist.Lisaks veel et aku on uus ja ikka imeb miski.

    TÄNUD: Jupats.

    #2
    Vs: Viga auto elektris

    kas tegu diisliga?

    Comment


      #3
      Vs: Viga auto elektris

      Esmalt postitatud jupats poolt
      Auto on Mitsubishi Galant 88a. Viga siis selline, et kuskil tarbib voolu nii, et mõne päevaga on aku tühi. Genekas korras, kuna harjad uued. Kui auto töötab ja võtan maha +klemmi, töötab ikka edasi. Kasutan autos akutestrit ja see näitab punast (et laadimist pole); kui lülitan kõik tarbijad välja, hakkab hõõguma kollane (laadimine on, aga nõrk); vajutan gaasi, hakkab hõõguma ka roheline (laadimine keskmine, kuna on koos kollasega). Lülitasin välja alarmi ja keskluku, muutusi ei olnud. Kas keegi oskab öelda, kuidas testriga (või muudmoodi) proovida, kas on lühis või põhjustab seda tarbija ja kust jätkata otsimist. Lisaks veel, et aku on uus ja ikka miski imeb.

      TÄNUD: Jupats.

      Geneka kommutaatorit kontrollisid? Võib-olla on harjad sinna isolatsioonini vaod sisse kulutanud. Siis ei aita ka uued harjad. Vea sümptomiks ongi see, et laeb vaid suurtel pööretel.

      Võta ööseks akujuhe maha. Kui hommikul aku ikka tühjaks läinud, on viga akus (vähetõenäoline, aga siiski võimalik).
      Voolu tarbiva seadme(grupi) saad nii kindlaks teha, et lülitad lülititega kõik välja, paned ampermeetri aku ja akujuhtme vahele ning hakkad kaitsmeid välja tõmbama. Lähemat uurimist vajab see ahel, mille kaitsme eemaldamisel ampermeetri näit märgatavalt langeb.
      73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
      ATiP1pN4XeM

      Comment


        #4
        Vs: Viga auto elektris

        võta akujuhe maha ja ühenda tester vahele. näit peaks jääma 100mA piiresse. signa peal võib see ka kõrgem olla.
        laasimise testimiseks kasuta ikka päris testrit. töötava mootoriga autol ei tohiks pinge aku klemmidel olla madalam, kui 13,5V ja kõrgem, kui 14,5V.
        geneka harjadest ainuüksi ei sõltu geneka töö. pingeregulaatoril on peaaegu suurem roll mängida. töötava mootoriga akuklemmi eemaldamine võib lõppeda pingeregulaatori(tableti) surmaga. seepärast ma väga ei imesta, et sul enam laadimist ei ole.
        aku klemme EI TOHI LAHTI ÜHENDADA, kui mootor töötab. see oleks nagu südameopi tegemine trenazööril väntaval inimesel
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #5
          Vs: Viga auto elektris

          kui laadimine vilets, siis võivad ka dioodid läbi olla.
          kui korda ei saa, siis pead varsti uue aku ostma - aku ei talu süvatühjenemist!
          pane auto käima ja mõõda aku klemmidelt pinget. palju näitab?

          Comment


            #6
            Vs: Viga auto elektris

            Endal sarnane mure. Umbes nädal tagasi märkasin, et auto käivitub vaevaliselt, asi lõppes sellega, et jäin tee äärde pimeda armatuuriga (Sõita kannatas pööretel üle 4000, siis suutis esituled hõõgumas hoida). Kuna aku oli aastast 96 Motorcraft, vahetasin selle kiirelt välja. Uue akuga põleb sageli akutuli armatuuril. Pinge töötava mootoriga aku klemmidel on 11,8, samas kere ja gene väljundi vahel 14,2. Genel said vahetatud nii dioodblokk kui harjad veebruaris, nende läbipõlemist ei tahaks uskuda, kuigi töö sai ise tehtud ja kasutasin B-varuosasid. Esimese asjana peaks vist kontaktid üle kontrollima ja puhastama.
            Auto Ford Sierra 92, bensiin, 2.0 DOCH.

            Comment


              #7
              Vs: Viga auto elektris

              Sa reamees vaata üle see suur juhe mis genekast tuleb, ja kõik selle mõlemad otsad.
              Maailm oleks puhas ja süüta
              kui poleks õllejogurtit
              - Õ.Õ.

              Comment


                #8
                Vs: Viga auto elektris

                http://www.pelicanparts.com/techarti...oubleshoot.htm

                http://www.pelicanparts.com/914/part...ectric_74E.jpg

                http://www.buchanan1.net/charge.shtml

                http://www.1stconnect.com/anozira/Si...alternator.htm

                Üldteadmisi generaatorite vallast. Üldiselt on kõik õige mis Reuter sii n akuklemmide ja laadimise kohta kirjutas. Japside ja ameeriklaste genede ühendus näeb välja veidi teistsugune, kui sakslastel, aga midagi jubedat pole sealgi. Kui aku ise eneseslikult tühjeneb, siis toimetaks järgmiselt:

                1. Lükkad kõik tarbijad välja kaasa arvatud salongivalgus ja raadio. Algul prooviks kontrolllambi akule järjestiku vahele, et tester siit ilmast ei lahkuks. Kui ei põle, siis tester algul 10A ( hea, kui on 20A piirkond ), pärast järjest vähemaks. Kui auto korras ja signa peale pandud, siis ei tohiks üle 20-30 mA tarbimist olla. 100 kipub juba paljuks minema. Moodsad autod, kus 30-40 juhtplokki valvel võtavad kah samapalju, kui süsteem tudub.

                Kui on suurem kadu, siis järgnev samm.

                2. Kas gene enese mõni diood ei lekki? Võtad seisva mootoriga gene + juhtme lahti ja mõõdad, kas seal on vooluliikumine 0.

                Kui OK, siis küsi endalt - ega ma hiljuti stereot pole paigaldanud? Või mõnda muud ratsi teinud. Ostsid sa auto selle veaga või ilmus hiljuti?

                Japsidel on enamasti kapoti all peakaitsmed erinevatele tarbijatele - jätad ampermeetri akule vahele ja sikutad need kaitsmed kordamööda välja ja vaatad, kas tarbimine kukub ära. Siis lähed juba vastavat ahelat mööda edasi.

                Kui kunagi juhtub, et on konkreetne lühis kuskil - ühenda katsme asemele halogeenpirn 55-60W ja tuhni kuni ära kustub. Siis oled leidnud oma lühise.

                Kui sa juba akutestri jaksasid hankida, siis mine osta endale http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_sto...?artnr=615-037

                või http://www.tevalo.ee/cgi-bin/web_sto...?artnr=615-039

                ja kui aku purkidel on avatavad korgid, siis ka areomeeter elektrolüüdi tiheduse mõõtmiseks ca. 35 krooni lähimas autokaupade poes. Kui veel 25eeku korraliku kontrollambi peale raatsid raisata, siis on kõik mis tarvis olemas. Ülejäänud on hallid rakud kõrvade vahel ja internet + praktika. Nende mõõteriistade hind on samaväärne poole tunni diagnostiku tööga keskmises teeninduses ning 1/4 tunni tööga firmateeninduses.
                viimati muutis kasutaja kellakägu; 04 m 2007, 12:03.

                Comment


                  #9
                  Vs: Viga auto elektris

                  Esmalt postitatud reameez poolt
                  Endal sarnane mure. Umbes nädal tagasi märkasin, et auto käivitub vaevaliselt, asi lõppes sellega, et jäin tee äärde pimeda armatuuriga (Sõita kannatas pööretel üle 4000, siis suutis esituled hõõgumas hoida). Kuna aku oli aastast 96 Motorcraft, vahetasin selle kiirelt välja. Uue akuga põleb sageli akutuli armatuuril. Pinge töötava mootoriga aku klemmidel on 11,8, samas kere ja gene väljundi vahel 14,2. Genel said vahetatud nii dioodblokk kui harjad veebruaris, nende läbipõlemist ei tahaks uskuda, kuigi töö sai ise tehtud ja kasutasin B-varuosasid. Esimese asjana peaks vist kontaktid üle kontrollima ja puhastama.
                  Auto Ford Sierra 92, bensiin, 2.0 DOCH.
                  Ford Huierral oli see viga ( sõbra kunagine ametiauto samade sümptomitega ), et + juhe tuli akust genesse, ( genel suur pistik kahe turske klemmiga ) sealt ühe klemmi kaudu sisse ja läbi genes oleva silla välja tarbiatele. See pistik ja tema ühendused ei kannata mingit kriitikat.

                  Kui sul on teine lahendus ja juhtmed ilusti poldi all, siis kontrolli pingelangu gene korpusest aku miinusklemmile ja gene plussklemmilt aku plussklemmile. Kui täiega laeb ( loe keskmised pöörded + tuled + soendusvurr + tagaklaasi soendus ), siis ei tohiks üle 0,5 voldi selle tee peal ära kaduda. Kui aku + ja - vahel on alla 13,5 voldi, siis on seda ilmselegelt vähe. Ilmselt pead sa aku plussjuhtme generaatorini korda tegema või välja vahetama.

                  PS! igasugu lapikuid klemme ära näpitsatega pinguta vaid vaheta nad välja. Kehva kontakti tõttu sooja saanud klemmid ei kõlba kuhugi.

                  http://www.avt.ee/index.php?ll1=15&l...2&id=3&l2id=18

                  lähed ostad endale tangid otste pressimiseks ja ka õiged klemmid. Siis on ehk lootust, et uuesti tee peale ei jäta. Mul on endal neid akukeskusest ostetud tange mitu paari käest läbi käinud ja kasutan praegugi neid. Kahesajakroonised Littlefuse omad ei jää milleg poolest Uniori 600 kroonistele alla. Mulle meeldib see variant, kus otsas on lõikajad ja liigendist käepideme poole on koorijad ja pistikusse käivate klemmide pressimise vahed. Igasugu 25 kroonised tangid unusta ära ja MTA otstele eelista ka Littlefuse või Würth'i toodangut.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Viga auto elektris

                    Tänud kõigile abikistele ja soovitajatele. Niisiis sain asjale jälile tänu siinsetele õpetustele ja nüüd sain siis lõpuk autoaku laadi laiali võeti sealt ampermeetrit laenatud ja katsetatud.Proovisin alguol kaitsmeid kitkuda ja ei olnud mingit muutust ampermeetri näit püsis liikumatilt 1.5amp. peal ja kui ühendasin lahti gene selle jämeda + kaabli ja ampmeeter näit kukkus nulli ja nüüdsiis kui aega saan siis võtan asja maha ja uurin sisu.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Viga auto elektris

                      Nüüd juba järgmine probleem. Vaatasin dioodid üle need on oki aga kuidas ma saan kontrollida seda tabletti.

                      Comment


                        #12
                        Vs: Viga auto elektris

                        Ei tasu ka ära unustda ,et uutel autodel on ka magama minemise aeg. BMWel näiteks 18min.
                        Kuigi see mure siin lahendatud aga lihtsalt teadmiseks teistele.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Viga auto elektris

                          Ford Huierral oli see viga ( sõbra kunagine ametiauto samade sümptomitega ), et + juhe tuli akust genesse, ( genel suur pistik kahe turske klemmiga ) sealt ühe klemmi kaudu sisse ja läbi genes oleva silla välja tarbiatele. See pistik ja tema ühendused ei kannata mingit kriitikat.
                          Aku + ja gene on ühendatud otse, jäme vaskkaabel poldi all.

                          Kui sul on teine lahendus ja juhtmed ilusti poldi all, siis kontrolli pingelangu gene korpusest aku miinusklemmile ja gene plussklemmilt aku plussklemmile.
                          Pingelang plussklemm-kere ja gene-kere on ca 0.2V. Seal näiliselt midagi kaduma ei lähe. Samas mõõtsin juhtme takistust, töötava mootori ja pööretega ca 4000 on takistus hüplev ja koguni kuni 70 Ohm. Seisva mootoriga ca 0.1 Ohm.

                          lähed ostad endale tangid otste pressimiseks ja ka õiged klemmid.
                          Proovin esialgu romulast uue sebida. Kaabli hind sõltuvalt pidaja tujust 25 kuni mitu, ehk saan odavalt.

                          Niipalju siis veel oma sierra haigusloost, et vaevab vasakpoolsete gabariitide kaitse, mis regulaarselt läbi põleb. Pirnid kontrollitud ja prooviks parema poolega vahetatud, abi polnud. Klemmid kontrollitud, ülejäänud ahelale ei pääse ligi, kuidas kontrollida? Auto on paaril korral ka peale seismist tühja akuga jäänud, kas selle ahela kaudu võib aku iseeneslikult tühjeneda?

                          Gene paistab laadivat, kui auto käima tõmmata ja tunnike sõita, siis saab autot ka starterist käivitada. Aegajalt põleb akutuli, mis viitab sellele, et laadimist ei toimu, kahjuks pole saanud sel hetkel midagi mõõta. Pinge gene väljundi ja kere vahel on siiski võrdne aku pingega ( aku + ja - vahelise pingega ca 11.7V). Genel on 3 otsa, neist üks peaks olema akule, üks tahhomeetrile ja kolmandat ei tea. "Keskmise" kontakti ja kere vahel on pinget 14.8 V. Kas on probleem genes või ühendusjuhtmes?
                          Parim lahendus oleks "auto" osta ja sierrast loobuda, aga fanatism ja eneseharimise soov on suur. Kallis hobi ainult .

                          Tänud kõigile, kes on juba viitsinud või veel viitsivad abiks olla.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Viga auto elektris

                            Töötava mootoriga takistus mõõta pole mõtet. Takistust saad siis mõõta, kui juhe ülejäänud süsteemist eraldatud - aga see ei anna nii suurte voolude puhul midagi. Kui sa mõõdad gene plussi ja kere vahel, siis ei mõõda sa mitte plussjuhtme pingelangu - pead mõõtma kõigi võimalike sisselülitatud tarbiatega gene pluss - aku pluss.

                            Ma ei tea, milline on sul see keskmine juhe, aga oluline on selle jämeda kaabli pingelang.

                            Kas sul on diisel? Kui ei ole, siis genest tahho otsa ei võeta, vaid see tuleb süütepooli miinusotsalt.

                            Kui sul on genel üks jäme pluss, siis teine vähe peenem on tõenäoliselt kontrolllambi ots.

                            Loe seda: http://www.vwklubi.org/forum/viewthread.php?tid=26148

                            hakkab kergem.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Viga auto elektris

                              Pingelang aku pluss-gene on 0.2 V.

                              Ostsin prooviks uued harjased, sinnajuurde käiva 5.5 padruni, mida oli Pärnust põrgulikult raske leida. Vahetasin harjased ära, aga olukord ikka sama. Panin tähele, et harjaste paigaldamise ajal oli lahti tulnud ainus kontakt, mis sinna juhtmega külge käis. Panin kontakti uuesti külge, aga pinget ikkagi vähe.
                              Kas harjased võisid kahjustatud saada, kuna kontakt lahti oli?

                              Hetkel on gene väljundis akuga võrdne pinge ca 11 V ja kontrolllambil ca 14.7 ja tõuseb pöörete lisamisel kuni 16-ni. Töötava mootoriga põleb akutuli.

                              Mõistus on otsas ja soov sierra emexisse lükata.

                              Comment

                              Working...
                              X