Sõbra A8-l on probleem. pani oma 96nda aasta A8-le mingid vene xenon pirnid(hetkel ei oska täpset marki öelda) ja probleem siis selles, et pirnid värelevad...eriti käivitades ja ka sõidu ajal. Teadjamad mehed olid talle rääkinud, et tuleb kuhugi kondekas vahele panna. Küsimus siis olekski, et kas keegi teab milles probleem, kas kondekas aitaks, kuhu see kondekas paigaldada ja mis kondekas see olema peaks.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Audi A8 xenon väreleb
Collapse
X
-
Vs: Audi A8 xenon väreleb
Tundub, et peaksid vastust otsima hakkama sõnadest "mingid vene .."
Tegemist gaaslahenduslambiga, kus elektroodide vahel tekitatakse kaarleek. Süttimispinge ulatub mõnekümne KV-ni, hilisem tööpinge on kusagil 65V piires. Kuna aga auto elektrisüstaam teadupärast 12V, siis eeldab see lisaks prnidele ka pingemuundit, mis vajalikud pinged tekitab. Järelikult - Ksenoonpirni põlemise stabiilsus otseselt seotud muundist tuleva väljundpingega. Ei usu, et toitepinge filtreerimine siin midagi aitaks. Olen ise katsetanud taiwanis valmistatud ning järelpaigalduseks mõeldud ksenoontulede komplekte, süttimisel värelesid needki, põlemine oli stabiilne. Kõik see jutt kehtib eeldusel, et autol on tehase poolt halogeenpirnid ning ksenoon on hiljem ise paigaldatud. Originaalksenooni puhul sobivad enamasti pirnid D2Svõi D2R, muundid on kvaliteetsed ning nii süttimine kui ka põlemine on stabiilsed....
-
Vs: Audi A8 xenon väreleb
küsimus ei ole ei pirni päritolus, ega milleski muus. pirn on pirn. Kardan, et probleem pigem auto enda generaatoris või viletsas akus. Ebastabiilne pinge (pinge kõikumine) tekitab xenonile väreluse ja teinekord isegi stroboskoobieffekti.Kõik, mis on väljaspool loogikat ei pea olema tingimata võimatu.
__________________
Comment
-
Vs: Audi A8 xenon väreleb
Mhhh.. ja auto on auto, miks mitte osta Daibatsu ? Kui A8le ei jaksa originaalosasid osta, siis tuleb see ASAP maha müüa, tuleb kokkuvõttes odavam.
Venemaalt võib ainult toorainet osta ja siis peab ka kontrollima.
Ksenoonpirn ja draiver on tervik mis peab omavahel sobima.
Comment
-
Vs: Audi A8 xenon väreleb
Vaata kallis inimene niikaua kui on ajuvähklust teemal, et kui kellegil on midagi tarvis osta ja esimene mingi suvaline ajuvähk soovitab osta esimesest ettejuhtuvast poest siis -kui ise omale auto soetasin siis oli ka ajuvähke kes kohe hakkasid ajudele käima, et oi näed tegid suure vea-see asi maksab niipalju, see asi niipalju-korra mõtlesin, et ehk töesti astusin valesse autosse-kuid niisama ka ei ole eriti kunagi vahtinud ja kohe ajuvähklikku juttu uskunud-margihoolduse ja varuosade ( originaal siis!) teenindustes asja uurides ei olnud seis nii kurb-B osad näiteks väga lähedaste hindadega ja kui maksta nt. isegi turvalisuse eest mõni tonn rohkem võrreldes mingi suvalise jubinaga siis selle leiab ikka igaüks kel käed just tagumikust välja ei ole kasvanud-see teema on teada tuntud:
punkt 1 -kadedus (eesti krahvkonnas nii tuupiline nähtus, puutun sellega isegi kokku aga kurvastuseks-olen oma auto teeninud TÖÖGA, mitte munadesugamisega
punkt 2 -Enam vähem jutu alguse juurest, et kui suvalisest poest osta ei joua siis kohe ei ole mingi mees-vale puha, arvestades, et enamus riigist elab völgu-ise soovitan enne ringi vaadata kui ummisjalu ostma tormata.Mina näiteks vaatasin hetkel ilmselt paljude neljarattaliste omanike viimast suuremat mureallikat-talverehve, kui eestisse jöudsin ootas mind kohe mönus lumetuisk ja tee Tallinnast Tartusse öösel kella 3-4 ajal unisena ei olnud just köige muretum-järgmisel päeval mötlesin, et lähevad talverehvid alla aga kui kauplusse läksin siis möte muutus-vörreldes mingi eesti kulakauplustega soome professionaalset autoteenindust/hooldust on rehvide hinnad meil poolteist korda körgemad (vörreldes muidugi ikka täpselt sama rehvi, mitte nii, et soomest vötta hiinakas ja eestist mingi Continental, Bridgestone vöi Fulda-ikka sama ja sama) nii kummaline kui see ka ehk ei tundu.
A veel-mina nt. ei söida daibatsude ega huiatsudega, liigun täitsa tavalise BMW lipulaevaga, völgu ei ela ja ka ei larista tolguta, vihastan ka ainult siis kui on tarvis, antud juhul tundus see loogiline seega tulen ilusasti toime.
Comment
-
Vs: Audi A8 xenon väreleb
Kõigepealt tahaks teada miks A8 tuled üldse käivitamise ajal põlevad??Tuled ja muu pardal olev staff saab toite X siinilt,st.käivitamise ajaks lülitatakse tuled,kojamehed,soojendused ja muu jama välja.Nüüd jääb 2 võimalust:keegi on vältinud süütelukku klemmplaadi vahetust ja ühendanud X siini 15(pidev süütevool)klemmiga või on keegi ise ehitanud automaattuled mis kasutavad toiteks pidevat süütevoolu.Kondekad ühendatakse paraleelselt xenoni plokiga toite poolele.Mõlemale poole1.1000 mF/50V oleks teadjamate meeste arust paras.Aga enne oleks vaja ikkagi gene ära kontrollida(nagu headway mainis),sest kõik märgid viitavad madalale pingele või vigase dioodiga genele.
Vene xenonitele ei saa midagi ette heita,peavad 2a. ja enamgi.Taiwani omadega on jah janti,aasta jooksul vahetad 2 komplekti muundureid ja starereid,ja kui arvad et said norm komplekti kokku,siis hakkavad pirnid hanguma...
Comment
-
Vs: Audi A8 xenon väreleb
GU49A, loodetavasti hakkas sul kergem. Teinekord jäta "Lisa vastus" vajutamata, keegi ei jaksa seda udu lugeda.
'96 aasta A8 on rahakoti katastroof - kui pole raha tulede jaoks, ei ole seda ka piduriketaste jms jaoks.
Edit: sorry GU50viimati muutis kasutaja KaruTEC; 25 m 2007, 21:59.
Comment
-
Vs: Audi A8 xenon väreleb
Nagu näha ei tasu teinekord sõprade küsimusi siia edasi kanda.
KaruTEC, väga austan Sinu kogemusi ja tarkust, samas ei näe ma Sinu poolt kirjutatud jutul siin teemas mõtet. Kohe kindlasti ei hakka mu sõber seda autot maha nüüd müüma, kuna sina seda soovitad. Ja raha tal ka on...ilsmelt üritas lihtsalt kokku hoida. Ühesõnaga loodan, et keegi suuremate õigustega paneb selle teema lukku ja sõber leiab oma probleemile ise lahenduse.
Comment
-
Vs: Audi A8 xenon väreleb
Esmalt postitatud Theanswer pooltNagu näha ei tasu teinekord sõprade küsimusi siia edasi kanda.
KaruTEC, väga austan Sinu kogemusi ja tarkust, samas ei näe ma Sinu poolt kirjutatud jutul siin teemas mõtet. Kohe kindlasti ei hakka mu sõber seda autot maha nüüd müüma, kuna sina seda soovitad. Ja raha tal ka on...ilsmelt üritas lihtsalt kokku hoida. Ühesõnaga loodan, et keegi suuremate õigustega paneb selle teema lukku ja sõber leiab oma probleemile ise lahenduse.viimati muutis kasutaja humax; 03 m 2007, 14:03.
Comment
-
Vs: Audi A8 xenon väreleb
Esmalt postitatud humax pooltMida sa siin pirtsutad nagu teismeline aadliplika! KaruTEC vastas väga õieti! Kui sa ei näe selles postituses mõtet siis, siis tuleneb see sellest et ei osata mõelda! Meil on levinud selline mõtlemine et saaks ikka odavamalt ja hoiame raha kokku.Ostame igasugust sõnnikut ja siis hakkame seda modima ja täiustama. Vaat, see pole nii! Oleks ostnud originaal pirnid ja poleks mingit jama olnud, ega ka vajadust mingite täiustuste tegemiseks, mis pole sugugi otstarbekas. Arvamine on selline, et iga asi kõlbab igaks asjaks, ainult ostame ja esitame seejärel küsimusi kuidas seda kõike kasutada ja primaarne on see, et odav tuleks! Mul on ka peres kaks Audit ja ei kipu sugugi odavaid pirne ega piduri klotse ostama ja siis pärima miks pidurid vilistavad ja tulesid pole. Ostan tootja originaal osad, mis maksavad tõesti rohkem, kuid on garantii, et need toimivad ja lõppkokkuvõteks tuleb ikkagi odavam kui mingi saast, mille tööiga on lühem või valmistab liigseid probleeme. Kui ei jõua juppe osta, siis müün maha ja ostan odavama auto. See on ju teada mis on AUDI ja pole mõtet autot solkida, sest see odava asja ostmine läheb kokkuvõttes veel kallimaks ja sõita pole ka saanud. Pole ka mingi saladus, kus on vene autotööstus ja see saast mis seal toodetakse! Õppige ükskord majanduslikult ja ratsionaalselt mõtlema, siis pole vaja täiendusi ja modimisi teha ja siin igasugust vilet välja ajada.
Comment
-
Vs: Audi A8 xenon väreleb
Mis Audi kaubamärgil viga? Paljude autoomanike, samuti ka enda kogemuste põhjal on tegemist vägagi töökindla ja kauakestva automargiga. Mõni nt. 94`aasta mudel näeb välja nagu uus, ei roostekahjustusi, ei erilist veermiku kulumist poole miljoni kilomeetri läbimise korral jne. ja ega need originaal osadki nii hirmus kallid pole, mingi ca 2* kuskil aga kestavad selleeest 4* rohkem kui B-katekoorija varuosad.
Comment
Comment