Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Numbriline näit.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Numbriline näit.

    Teemale hoogu lisades ütleks veel seda, Kadett E ei pea olema tingimata sissepritse mootoriga selleks et kütusekulu jne andmeid näidata. Nimelt olen oma käega katsunud isendit millel karpa mootor ja LCD-ga nn. GSi parda kompu peal.
    Egas muud, kui juhtmed külge ... ja seina

    Comment


      #17
      Vs: Numbriline näit.

      Esmalt postitatud Qbic poolt
      Teemale hoogu lisades ütleks veel seda, Kadett E ei pea olema tingimata sissepritse mootoriga selleks et kütusekulu jne andmeid näidata. Nimelt olen oma käega katsunud isendit millel karpa mootor ja LCD-ga nn. GSi parda kompu peal.
      ma ei kiirustaks uskumisega. Kas "kompuuter" ikka selles mõttes, et näitas hetke- ja keskmist küttekulu jms? Ehk ikka nn Check Control (hõõglampide kontroll ja kõikvõimalikud vedelikud-õlid) või hoopis elektrooniline spidomeeter? Need kaks asja KadettE GSIdel väga argised, samas kui kompuuter (mis vähemasti C20XE moto puhul kõik andmed ajust saab) on harvemesinev.
      ...varsti saavad juba passiivelementide nimed selgeks

      Comment


        #18
        Vs: Numbriline näit.

        Esmalt postitatud Lex2040 poolt
        NO arvan, et võiks täpsemalt näidata, kui analoog... selle jaoks ei ole vahet, kas sul paagis 10 liitrit või 0 liitrit, näitab ikka ühepalju..
        Ja, noored, veel üks asi - kui teil kellelgi tuleb ikkagi hirmus tuhin kunagi elektroonilist kütusetagavara kella teha, siis teadmiseks, et vanemate autode analog kellad on taotluslikult uimased, sest neil on pidurimoodi asi sisse ehitatud. Arvestage sellega, et kütus loksub sõites paagis hullupööra ja ujuk, mille varda teises otsas on meie pote ( reostaat takistustraadist. Tänapäeval kasutatakse ka magnetiga ujukeid mis jooksevad mööda toru, kus sees on miski ports herkoneid ja takisteid - lõppeks on signaal ikkagi pingega kodeeritud ). Mul kunagi endal kogemus mossega, kus see pidur katki - kui kolmveerand paaki sees, siis seier siiberdas suure kiirusega pidevalt poole ja täispaagi vahel sõites. Seistes näitas loomulikult enamvähem õieti. Seega tuleb teil see elektroonika kah kuidagi keskmist näitama saada, muidu oleks lihtsam makile lisa nivooindikaator külge pookida ning kujutada ette, et see vilkuv sammas ongi kütusetagavara.

        Comment


          #19
          Vs: Numbriline näit.

          See parda kompu mis on karpa mootoriga kadettil näitab hetke ja keskmist sõidukiirust, samuti keskmist ja hetke kütusekulu ning seda kuipalju kilomeetreid saab paagis oleva kütusega veel sõita, välis temperatuuri, stopper oli ka peal. Pakun et GSi versioonil on funktsioonide arv sama. Sest kui kunagi romulas välis tempi andurit küsimas käisin ei uskunud romula vennad samuti, et tegu GSi ei ole.
          Egas muud, kui juhtmed külge ... ja seina

          Comment


            #20
            Vs: Numbriline näit.

            Tegemist on 97a TDS astraga isuzu 60kw mootor peal.
            Kust seda pistikut kapoti alt või salongist leida võib?

            Muidu reaalne huvi asja vastu kuna auto on end hästi ülal pidanud ning ära teeninud väikesed tuuningud

            Esmalt postitatud 13piisab poolt
            mootor - kas on ikka EFI? Monopritsil vast komput peal ei käinud...
            uuri, kas manuses oleva AstraF pistikute kirjelduse teisel pistikul on nt pinide 18,20 ja 21 taga juhtmed. Kui on, räägime edasi - mul kaks AstraF kompuutrit üle...

            Comment


              #21
              Vs: Numbriline näit.

              karbuss ja kompuuter on tõesti imeline kooslus - aga kes teab: ehk said GM insenerid tõesti sellise mehaanika ja elektroonika ristamisega hakkama. Täitsa huvitav, kuidas (ja kui täpselt) selline asi töötaks...
              GSI Siemensi kompuuter on väga sarnane vectraA-calibra kompuutriga ning näitab samu asju ka AstraF kompuga: hetkekulu, keskmine kulu, kui kaugele paagisisuga jõuab, välistemperatuur. Lisaks kell ja stopper.
              Esmalt postitatud mairo22 poolt
              Tegemist on 97a TDS astraga isuzu 60kw mootor peal.
              Kust seda pistikut kapoti alt või salongist leida võib?
              see siis AstraF? Armatuuris makiaugu kohal. Seal vist enamusel Astratel makidisplei+kell, millel küljes kaks pistikut. Samas põllumajandustehnika puhul ei pruugi asjad olla nii nagu maanteemürskudel - et ehk loetakse neil töötunde ja kütust l/h

              Teet,
              kirtsutab diisli-jutu peale nina
              ...varsti saavad juba passiivelementide nimed selgeks

              Comment


                #22
                Vs: Numbriline näit.

                Tegemist jah Astra F-ga. Displei seal täitsa on ja uurin järgi mis juhtmed pistikutest on.

                Kui oled juba mootori elementaarosadeks lahti võtnud, klapid ja kolvid oma käega üle käinud ja ilma lisajõududeta kokku pannud nii et ta töötab oluliselt etemini kui enne siis lihtsalt tekib sõltuvus kui tead mida igas olukorras teha Jutt polnud antud astrast...

                Comment

                Working...
                X