Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Lambda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Lambda

    Vahetasin naise Seatil siis lambda anduri ära, poes väideti et automark
    pole üldse tähtis vaid ainuke näitaja on lambda juhtmete arv.
    Antigi siis suvaline 4 juhtmeline Boschi lambda.

    Kui olin ta autole paigaldanud ja mootori temperatuur oli soojenenud sinnani
    et lambda sisse lülitus siis hakkaski jama pihta
    Auto pöörded käivad üles-alla ja lõpevad alati väljasuremisega.
    Aku on eemaldatud peale vahetust ja samuti olen arvutiga tühikäigu adapteerimist teinud, kasu miskit.
    Äkki ikka ei või suvalist lambdat peale panna vaid peab ikka marki vaatama?

    #2
    Vs: Lambda

    lambda tööpõhimõte on sama. võib suvalise panna.

    Comment


      #3
      Vs: Lambda

      Lambda andureid on kahte sorti tavaline ja wide-band.Ehk siis 1V ja 5V lambda.Vaevalt sulle sealt see 5V anti, peaks kallim olema.Kas kaablid läksid ikka õieti külge ?Bosch andureid ei tea aga suvalised odavad pidid ainult pooled töötama.Pane vana tagasi ja vaata mis siis on.

      Comment


        #4
        Vs: Lambda

        Juhtmed on õieti ja kui adapteriga vaatan siis käib lambda signaal ka 0-1 voldi vahel.
        Kui proovida vana lambdaga siis töötab auto ilusti, aga see lambda on vist
        täielikult surnud, sest samamoodi töötab ta ka päris ilma lambdata.
        Muidugi seljuhul on palju vingugaasi tunda ja kahjuks on varsti on ülevaatusele minek...

        Comment


          #5
          Vs: Lambda

          Esmalt postitatud virgonur poolt
          lambda tööpõhimõte on sama. võib suvalise panna.
          Kohe kindlasti ei sobi universaalne lambda kõikidele automarkidele. Uuemate Volvode puhul universaalne tööle ei hakka

          Comment


            #6
            Vs: Lambda

            Härrased, mul oleks abi vaja.

            Võaks vana teema korra ette - oleks soov ehitada Lambda anduri kontroll-tester LM 3914 kivil baseeruvalt, mis ka juba olemas on.

            Mul on 2 skeemi:
            1) juba siin topicus varem mainitud http://www.autoelectric.ru/diagnosti...d/l-zond-1.htm
            2) kivi enda juures on selline skeem
            http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-b...rtnr=73-131-09

            Variant 1 sisaldab potentsiomeetreid, et reguleerida skaalat ja dioodide põlemise eredusastet. Variant 2 on aga lihtsam.

            Ehk siis minu rumalad küsimused oleksid:
            1) kas võiksin valida sellisel juhul skeemi 2?
            2) millised võiksid olla seal siis R1 ja R2 väärtused - ühest foorumist jäi silma, et R2 võiks olla 1,2V piires mõõtmiseks 0 ehk selle võiks ära jätta
            3) kas VLED otsa ühendan sellisel juhul +12V
            4) või oleks targem esimest skeemi kohandada, jättes ära potentsiomeetrid R2 ja R3 - mis nende asemele siis peaks tulema?

            Suured tänud juba ette abi eest!

            Comment


              #7
              Vs: Lambda

              Esmalt postitatud tiisel poolt
              ... soov ehitada Lambda anduri kontroll-tester LM 3914 kivil baseeruvalt, ...
              jälgin teemat, kuna 1 mõte HOS panna stepperiga liigutatavat siibrit juhtima ...

              Comment


                #8
                Vs: Lambda

                This website is for sale! exe.ee is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, exe.ee has it all. We hope you find what you are searching for!


                seal toodud takistite väärtustega täitsa töötas.

                Comment


                  #9
                  Vs: Lambda

                  mis aasta seat on peale 2003 aastat enamus automarkidele universaalsed ei sobi kuna nende reageerimis kiirused on tiba teised

                  Comment

                  Working...
                  X