Peale kuu-poolteist kestnud kohapeal seismist otsustasin täna auto uuesti käima ajada. Tegu 92. aasta Opel astraga. Kuna aku oli otsustanud töölepingu lõpetada, sai alguses proovitud teise auto pealt krokodillidega. Lubas, lubas, aga käima ei saanud. Okei, siis sai proovitud teise akuga. sama probleem. Lõpuks otsustasime trossiga auto käima tõmmata. Alguses ei tahtnud minna, üks hetk sai käima. Töötas korralikult. Ja siis, kui trossid olid lahti ühendatud, et minema sõita, suri mootor kohaltvõtul välja. Ja enam käima ei läinud - ei tõmmates, ei lükates, ei võtmest. Oskab keegi mingeid ideid välja pakkuda, milles võib viga olla. See on selge, et aku on läbi omadega, aga sikutades peaks ju ikkagi käima saama?
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Opel Astra käivitusprobleem
Collapse
X
-
Vs: Opel Astra käivitusprobleem
Tehke parem selgeks, milles teema. Nagu vana Jawa puhul - kui kolmandast matsust ei lähe, siis kae perra. Igasugune lohistamine ei anna tänapäeva tehnika juures midagi head. Kui katalüsaatori bena täis lased ja see seal ükskord põlema läheb, siis oled õnnelik.
1. Võta tester ja kontrolli, palju pinget on seistes ja palju käivitamisel? Kas süütepoolile tuleb starteri andmise hetkel toide peale? Palju seda on? Kas säde on?
2. Kuula, kas süüte sisse keeramisel benapump tuleb mõneks sekundiks surinaga järgi?
3. Mine hangi endale remondi manual - netist leiad ehk tasuta, aga ka ametlikult ostes on see ainult pool korraliku diagnostiku tunnihinnast ning kulub ka tulevikus marjaks ära. Paarsada krooni ei tapa sind. Eksju?
4. Manualis oleva skeemi järgi saad kontrollida, kas olulistesse kohtadesse toide ja maa jõuab ( juhtplokk, süütepool, kommutaator või võimendusaste, halli andur, benapump)
5. Tee kindlaks, kas halli andur ka signaali välja annab ( näitab mätast, kui sädet vaja) - sellest signaalist on sõltuvuses kõik teised ja pole sul sädet ega kütust, kui asendiandurid signaali ei anna.
6. Kui elektriliselt kõik korras, siis hangi manomeeter ja üleminekud ja kontrolli kütuserõhud eri reziimidel.
7. Oleks pidanud juba eespool mainima, et võta rihmakate maha ning kontrolli märkide asendid ja rihma seisukord - juhtub päris tihti, et viskab rihma üle ja siis saad tänu köie otsas lohistamisele veel kopsaka mehaanilise poole remondi arve kah.
Jõudu.
Comment
-
Vs: Opel Astra käivitusprobleem
Esmalt postitatud kellakägu poolt3. Mine hangi endale remondi manual - netist leiad ehk tasuta, aga ka ametlikult ostes on see ainult pool korraliku diagnostiku tunnihinnast ning kulub ka tulevikus marjaks ära. Paarsada krooni ei tapa sind. Eksju?Algaja.
Comment
Comment