Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Astrale plokisoojendus tööle lisaakuga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Astrale plokisoojendus tööle lisaakuga

    Kardan, et kõik mõistlikud variandid on juba kasutusele võetud. Samas nõuka aegse Tehnika Tootmise järgi oli Kamazi põhja variandil hoopis kütusefiltril küte ja akul oli ka küttekeha (külma akut "ehmatati" mitte kaugtuledega vaid selle aku soojendiga[aku ka külma eest isoleeritud])
    Maailm oleks puhas ja süüta
    kui poleks õllejogurtit
    - Õ.Õ.

    Comment


      #17
      Vs: Astrale plokisoojendus tööle lisaakuga

      ploki soojendusel on ka teatavaid miinuskülgi ja seda rohkem tagaveoliste masinate jaoks. küll on aga nende miinuskülgede mõju oluliselt nõrgem plusskülgede mõjust. soe mootor on nimelt oluliselt võimsam, kui külm. samas väga külm metall on kalgim ja hapram, kui soe. liikumisel ülekanded soojenevad ja külma mootoriga startides soojeneb kogu jooks koos ja süsteemi osade temperatuuriline ebavõrdsus on väiksem. sellest tulenes ka nene ajal soovitus talvel mitte väga pikalt autot koha peal soojendada.
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment


        #18
        Vs: Astrale plokisoojendus tööle lisaakuga

        Selle Kamazi aku nimi oli 6ST190TR-N.Aku eelsoojendi koosnes 6 elemendist NGTF 100.Akul olev termorelee hoidis elektrolüüdist isoleerituna elektrolüüdi temperatuuri vahemikus +15- +18 kraadi.Miinus selle aku soojendi juures on ikkagi see,et akut soojendati välise toitega(28V 600W).Kui ikka mõnes paigus elektrit ei olnud,siis pidi ikkagi mingi muu alternatiivi leidma.Nt kasvõi kaugtuledega "soojendus".
        viimati muutis kasutaja Henzzman; 20 m 2007, 14:13.

        Comment

        Working...
        X