Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Eelnev marcor`i poolt antud link on üks nendest, mida ksenoontulede omaalgatusliku paigaldamise all silmas pidasin, põhjalikuma ülevaate konkreetsest seadusest peaks saama Riigi Teatajast. Sellele ei tasu nüüd küll lootma jääda, et kas õnnestub Eesti Politseil või tehnilise ülevaatuse läbiviijatel kindlaks teha, kas ksenoonlambid on konkreetsele mootorsõidukile ette nähtud või mitte. Nimelt sisaldab mootorsõiduki tehniline pass piisavalt informatsiooni vastava sõiduki kohta: tulede iseärasuste, lisade, sõiduki kere iseärasuste jpms. kohta (VIN-kood). Selle koodirea põhjal saab konkreetse mootorsõituki kohta teada nii ühte-koma-teist nt. sõituki kere tsinkimise %, valmistajatehase tulede tüüp jne. Enne kui hakkate oma VAZ2101 või muule vanemale kui viis aastat vanale sõiduriistale neid "UFO-tulesid" paigaldama, tasub ennast kehtiva seadusandlusega kurssi viia ja mõelge ikka kaasliiklejate peale ka, kes pimestamise korral võivad otsa sõita nii teepeenral sõitvale jalgratturile või jalakäijale, samuti tee keskel olevatele eraldussaartele ja vöönditele. See tehnilinenõue ei ole mitte mõeldud autojuhtide kiusamiseks ega karistamiseks, vaid liiklusohutuse tagamiseks, "Näe ise ja lase ka Teistel näha".
Nende ksenooni vendade tõttu ise ükskord põllul lõpetanud sest mõni jeep-i vend arvas et ei pea isegi täistulesid maha lülitama kaherattalise pärast. Kahju et pime oli ja värvi ega muud ei näinud järgi vaadates. Kange tahtmine oli need kallid tuled "musta valgust" näitama panna.
Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
paraku nende tulede jägimisega politsei vist eriti ei tegele. nt pimedal ajal ei ole ette nähtud udutuledega sõitmine. ok, normaalselt reguleeritud udutuled vastusõitjat eriti ei häiri, aga sellegipoolest ei tohi need põleda, kui ilmastiku tingimused selleks põhjust ei anna. lisaks kõigele on osadel jobudel need reguleeritud vist lisakaugtuledeks vms ja need pimestavad ikka tublisti. päris nii hull ei ole, kui rekka oma suurte lisadega, aga paha ikkagi. sellest tulenevalt olen täiesti seadusandluse poolt: mingit iseseisvat tuunimist pole vaja toetada.
demokraatia on vabadus piirini, kus see ei hakka piirama teise vabadust. kasutagem seda põhimõtet ka liikluses
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Kusjuures neid reguleerimata tuledega sõitjaid on kõik teed täis. Olen tavaliselt täied+ udukad peale lükanud kui mõni pimestav tont ei saa aru, et vastutulija jaoks on nähtavus null. Mingi kaduvväike % hakkab ehk mõtlema, mis viga on.
Comment