Vs: Citroen Saxo Electric
Kusjuures, kui nüüd mõtlema ja arvutama hakata ...
Ma kuyll ei tea, aga oletame, et see bena mootoriga saxo võtab 6 liitrit sajale, 6*15,9=95,4 krooni jagame sajaga, 95 senti
Selle sama masina elektri versiooni liigutamiseks 100 kilomeetri võrra kulub 18kW/h , mis rahas teeb umbes 20 krooni (sõltub paketist, aga suurusjärk on selline) ehk siis yhe kilomeetri kulu on 20 senti.
Ehk siis yhe energiaga saab kilomeetri liikuda 20 sendise kuluga, teise energia puhul 95 sendise kuluga. Nyyd tekib mul küsimus, kas bensiin on ylehinnatud, või elekter on alahinnatud ?
Jah energia kaasas kandmise kulu ei ole siin arvestatud, aga arvutuse põhimõttet arvestades ei olegi see oluline (vist)
Kusjuures, kui nüüd mõtlema ja arvutama hakata ...
Ma kuyll ei tea, aga oletame, et see bena mootoriga saxo võtab 6 liitrit sajale, 6*15,9=95,4 krooni jagame sajaga, 95 senti
Selle sama masina elektri versiooni liigutamiseks 100 kilomeetri võrra kulub 18kW/h , mis rahas teeb umbes 20 krooni (sõltub paketist, aga suurusjärk on selline) ehk siis yhe kilomeetri kulu on 20 senti.
Ehk siis yhe energiaga saab kilomeetri liikuda 20 sendise kuluga, teise energia puhul 95 sendise kuluga. Nyyd tekib mul küsimus, kas bensiin on ylehinnatud, või elekter on alahinnatud ?
Jah energia kaasas kandmise kulu ei ole siin arvestatud, aga arvutuse põhimõttet arvestades ei olegi see oluline (vist)
Comment