Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

olex vaja nata nõu turbo kohta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    olex vaja nata nõu turbo kohta

    tere siis selline küsimus et kas on mõtet panna autole turbot peale ja kui siis et milline sobix auto mootor on ( 1.6 82kw 4afe)et oskab keegi aidata et kui panna mis võivad ka taga järied olla??

    #2
    Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

    Ei ole mõtet. Sitast saia ei saa. Tahad võimsamat autot, siis müü vana maha ja osta võimsam.

    Reeglina hakatakse sellele vastu vaidlema, kuid see on 100% odavam ja tõsi.

    Comment


      #3
      Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

      Jälle mingi msn-lane, kes eesti keelt ei oska.Vaata auto tehnilisest passist järele masina mark ja otsi vastav foorum.Arvatavasti saad sama vastuse, mis KaruTEC andis. p.s. milleks võrri mootorile turbo ?

      Comment


        #4
        Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

        Ühes viimastest autolehtedest oli just valik erinevas hinnaklassis nobedaid rahakotitühjendajaid.
        Karul on 1000% õigus - kui saadki kilovatte juurde, siis hakkab pulkasi igast otsast pudenema - nood pole lihtsalt selle jaoks mõeldud. Sama kehtib maasturiomanike kohta, kes ajavad oma sõiduriistale ettenähtust suurema läbimõõduga rattad alla - poolassid, teo võllid, kardaanid jne. lendavad, kui masinat sihtotstarbeliselt rakendada.

        Comment


          #5
          Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

          ülelombi raua sõbrad armastavad öelda: "mootorimahule asendajat ei ole" siiski turbo on sellele suhteliselt lähedal.

          turbo lisamisel tuleb vähendada surveastet. see vähendab aga mootori momenti madalatel pööretel.
          kodusel teel turbo lisamise, surveastme vähendamise, kütuse etteande jms mängimisel on hea, kui pärast sama võimsuse kätte saad. ma ei ütle, et katsetada ei tasu(ma ise plaanin pisikest viisi mossele), aga oma igapäeva liikurile ei ole mõtet seda aretama hakata.
          kütuse etteanne on kriitiline ja seda on vaja mõõta. kui turbo rõhk ei ole väga suur, siis vb auto enda elektroonika saab selle kütuse etteande korrigeerimisega ise hakkama, aga segu kell on vaja teha niikuinii. oht on just lahja segu korral, kus tekib võimalus kolvid ära põletada.
          selle turbo teema kohta on nii palju asju, et siin kõike korraga ära rääkida ei viitsi. parem koht, kus uurida on nt ladafoorum, kus paar tüüpi on sigullile peale pannud ja täiesti edukalt.
          110 jõudu 1.6 mootorist ei ole juba praegu mitte väga vähe, seega suurt lisa sealt oodata ei ole. nt minu 2,0 annab 129. turboga/kompressoriga saaks sellest ca 200 jõudu. vahe on olemas, aga ilmselt mitte nii suur, kui investeering.
          mina soovitaks mootor vahetada min 2,0 vastu ja siis vajadusel sellele turbot aretama. pealegi 2,0+ mootoritele on enam seda träni liikumas. kui ise ei keevita/trei/puuri, siis suht mõttetu ettevõtmine enivei
          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

          Comment


            #6
            Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

            Teema autor on ilmselt nii noor,et ta ei kujuta endale ette,mida vabalthingavale mootorile turbo paigaldamine tehniliselt ja rahaliselt tähendab.Kui ta seda teaks,siis ta sellist rumalat küsimust ei esitaks.
            Vana helitehnika remont Pärnus

            Comment


              #7
              Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

              Mu noorem vend aretab autodele turbosid peale. Pead arvestama rahaga.
              If you think education is expensive, try ignorance.

              Comment


                #8
                Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

                Kõigel nagu on mõtet aga..... RAHA ja veel kord RAHA Kui sa sellele turbo peale paned siis peaksid arvestama kõikide pulkade vahetusega tugevamate vastu jne, korralik tuorbo millega kannatab ka niisama sõita läheb sulle pehmelt öelda palju maksma
                Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära...

                Comment


                  #9
                  Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

                  ei lähe väga palju maksma. kui ise tegija mees oled, siis ca 10k ja saad selle kaalika sinna peale, aga nagu ma ennist mainisin ei tasu tegelikult mikromootorite turbotamine ära, sest paigaltvõtt ja ka muul ajal madalad pöörded on lahjad ja turbo lisamisel lähevad veel lahjemaks.
                  jämedalt saab mootorit ümber ehitamatta turboga 10...20% lisavõimsust.
                  nüüd tee järeldused selle tasuvuses.
                  tee auto hingamine enne paremaks: vaheta filtrid ära või kasuta nt koonusfiltrit. saad masinast ehk tehasevõimsuse taas kätte ja heal juhul tiba pealegi. nüüd viska masinast kõik üleliigne mant välja ja on ilma turbota ning odavalt masina sooritusvõime tunduvalt paranenud. rasket autot ei liiguta nobedalt ka mitte mitmesaja hobuselised mootorid. kerge liigutamiseks jälle pole neid sadu nii palju tarviski
                  Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                  Comment


                    #10
                    Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

                    egas ainult üksi turbost ei piisa, aga jah, mina ka väga mõtet ei näe. aga ma millegi pärast arvan, et teemaalgataja ei areta ise seda sinna peale ka
                    Kes tasa sõuab, sel mädanevad aerud ära...

                    Comment


                      #11
                      Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

                      10k eest turbo panna oleks ikka väga hästi saadud. Ainult turbost ei piisa ju, peale turbo läheb vaja uut välja- ja sisselaskekollektorit, õlitus tuleb turbole teha, klapid voolikud ja lõdvikud ja muud möllu juurde. Vb kui kollektorid kah ise teed siis saab sellise summaga. Ja peale sellist tegevust ilmselt see mootor lendaks varsti laiali kah sest kepsud vms ei pea vastu. Niiet kui korralikult teha siis vähe kõvemad kepsud ja saaled kah veel jne.

                      Ühesõnaga nagu kõik juba ütlesid on see majanduslikult täiesti mõttetu. Aga kui pappi on ja tahad ehitada siis miks mitte. Turbo on lahe asi

                      Comment


                        #12
                        Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

                        Kui tuunimisega alustada, siis kõigepealt tuleb auto ideaalselt korda seada!
                        Edasi võib juba turbotamist kaaluda.
                        Oskan elektroonikast suitsu välja võluda!

                        Comment


                          #13
                          Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

                          Esmalt postitatud Heinar poolt
                          Jälle mingi msn-lane, kes eesti keelt ei oska.Vaata auto tehnilisest passist järele masina mark ja otsi vastav foorum.
                          Äkki peaks foorumi pealkirja kohendama - autoelektroonika foorum näiteks? Jääksid ehk mõned elektroonikakauged teemad siia tegemata...

                          Comment


                            #14
                            Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

                            Tegelikult on tulemus ka 1,6l mootoriga. Mitte, et ma õhutaks midagi vms...

                            Mõned näited.
                            http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=14588
                            http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=8036
                            http://forum.honda-club.ee/viewtopic.php?t=10734

                            Aga ega ta odav just jah ei ole.

                            Comment


                              #15
                              Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

                              turbotamise ABC ja foorumis sadu teemasid veel. hüva lugemist http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1821

                              Comment

                              Working...
                              X