Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

olex vaja nata nõu turbo kohta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

    Mõtle nüüd hoolikalt hommikul ärgates üle kas ikka on mõtet selle 1.6l pillile fööni külge visata? Pigem osta mingi väike, kerge ja suhteliselt võimas auto. Neid autosid on liikvel küll. Nt Opel Astra GSI, Ford Escort RS2000 jne...Kasuta auto24 otsingut ja võid leida omale mõne pilli mis pakub väga häid kiirendus omadusi. Nt Toyota Starlet oma 1.3l kubatuuriga kerib 100ni 10.5 sekundiga mis ei ole üldse paha tulemus sellise kubatuuri kohta

    Comment


      #17
      Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

      Asjal on mõte ainult siis, kui on nö. hobiauto.

      Üks huvitav näide: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic...er=asc&start=0

      6. lehekülje peal olid videod.

      Comment


        #18
        Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

        Vana Toyota Supra vägistatud rõhuklapiga on parim vahend kiiresti sajani ja noh, surnukuuri kah, saamiseks.

        Aga tegelikult, kiire auto maksab raha. Liisingmaksega ca 6k kuus peaks juba Mustangi saama, arvestades et olemasolev sara neelab sul turbopanemise ajal raha oluliselt kiiremas tempos.

        Ja veel - tänapäeval on "nobe" see auto mis alla 7 sekiga sajani läheb. Keskmine linnamaastur läheb juba 8ga.

        Comment


          #19
          Vs: olex vaja nata nõu turbo kohta

          Pane elektri mootor parem peale ja mõned LiPo akud. Auto läheb palju kergemaks kui see metallkobakas koos kõigi lisadega kapoti alt minema visata.
          Elektri mootor koos akudega kaalub palju vähem(ok ku just plii akusid ei kasuta) Lisaks saab mootorist lühiajaliselt ulmelist jõudu välja võta seega kiirendus on tunduvalt parem. Ainuke et kallim kui see turbo samas odavam sõita kui kütte hindasid vaadada. Kasutegurit ei anna pensu ja elektri mootoril võrreldagi. Tänapäeval on mootoreid juba 4,6KW/kg ja akude energiatihedus 130Wh/kg.
          Ehk oletame et su mootor+kõik vajalik selle juurde kaalub 300kg siis selle asendades saaksid 115KW mootori(kaal 25kg)+32,5KW/h energiat(kaal 250kg). Ja kõik see golfi kere peale ajada siis võib lendu tõusta juba. Jätame 25 kilo siis inverteri ja muu nänni jaoks.
          viimati muutis kasutaja murphy; 27 m 2008, 22:51.
          Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
          1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
          2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

          Comment

          Working...
          X