Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Rehvirõhuandurid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Rehvirõhuandurid

    Kas on kellegil aimu, mis põhimõttel töötab rehvirõhuandurite süsteem?
    4 raadioteel signaali edastavat andurit ja üks vastuvõtja. Kas seal moduleeritakse signaal või tehakse infoedastus kuidagi teisiti. Samal sagedusel ei saa need vististi olla.

    #2
    Vs: Rehvirõhuandurid

    Erinevad metoodikad on - üks võimalus on see, et kas ventiili küljes või rehvi sees on andur koos saatjaga nin porikoobastes on antennid.
    Lihtsam võimalus, mida viimasel ajal pruugitakse ja rehvirõhukontrolli nime all ka kliendile pähe tõmmatakse on ehitatud ABS'i lisafunktsioonina, nagu ka kõik veojõu- ja stabiilsuskontrollid - juhtplokk monitoorib pidevalt rataste pöörlemiskiiruseid ja kui üks ratas peaks miskil põhjusel sootuks erinevat kiirust evima, siis eeldatakse, et õhk tuli rehvist välja. Süsteemi nullimiseks mul igaljuhul nupp keskkonsoolis. Mingit reaalset rõhku see süsteem muidugi kuskil näidata ei suuda.
    http://www.beru.com/download/produkt...satz_tss_d.pdf
    http://www.beru.com/deutsch/produkte/download.php?id=e
    http://www.beru.com/download/produkt..._tss_lkw_d.pdf
    http://www.beru.com/download/produkt...tung_tss_d.pdf
    http://www.beru.com/download/produkt...pekt_tss_d.pdf
    http://www.beru.com/download/produkt..._TSS_01_de.mpg
    http://www.7-forum.com/modelle/e38/r...librierung.pdf
    viimati muutis kasutaja kellakägu; 06 m 2008, 10:53.

    Comment


      #3
      Vs: Rehvirõhuandurid

      Jah, sedasi on üldine tööpõhimõte, aga kuidas ja mis sagedusega need TPMS andurid töötavad?
      Arvan, et 433MHz sagedusega oleks üks võimalus, aga kuidas on lahendatud nelja erineva anduri infoedastus, kuidas saab kasutada sama sagedust kõigil neljal anduril, ilam et üksteist segama hakkakisd?

      Comment


        #4
        Vs: Rehvirõhuandurid

        Esimene link - loe.
        Inglise keeles http://www.beru.com/download/produkt...satz_tss_e.pdf Leheküljelt kuus saad oma vastuse.
        Igal tootjal on muidugi omad nüansid.

        4.2 Datenübertragung
        Eingesetzt wird eine unidirektionale Hochfrequenz
        .bertragung der Messdaten vom
        Rad zum Fahrzeug. Die HF-.bertragung ist
        so ausgelegt, dass die Datentelegramme
        auch unter Ber.cksichtigung der verschiedensten
        Einfl.sse, etwa statistischer
        Schwankungen der Empfangsamplitude
        aufgrund unterschiedlicher Empfangsverh
        .ltnisse an der Antenne, sicher empfangen
        werden. Die .bertragung erfolgt im
        433-MHz-Bereich, dem so genannten ISMBand,
        in einigen anderen L.ndern im 315-
        MHz-Bereich. In naher Zukunft steht f.r die
        .bertragung ein weiterer Sendebereich zur
        Verf.gung: das 868-MHz-Band.
        Bei der Komfort-Sonderausstattung werden
        die von den Radelektroniken gesendeten
        Daten durch die Hochfrequenz-Empf
        .nger und die Microcontroller der Antennen
        direkt vor Ort verarbeitet, das hei§t in
        ein g.ngiges Datenbusformat umgesetzt
        und .ber einen LIN-Bus zum Steuerger.t
        weitergeleitet, Bild 2. Bei der Komfort-Serienausstattung
        und der Basis-Ausf.hrung
        erfolgt der HF-Empfang durch den Funkschlie
        §-HF-Empf.nger, Bild 3.

        Comment


          #5
          Vs: Rehvirõhuandurid

          Esmalt postitatud nax poolt
          Arvan, et 433MHz sagedusega oleks üks võimalus, aga kuidas on lahendatud nelja erineva anduri infoedastus, kuidas saab kasutada sama sagedust kõigil neljal anduril, ilam et üksteist segama hakkakisd?
          Kasutavad natuke erinevaid sagedusi, jaotatud 4-ks erinevaks "kanaliks", aga jäävad sagedusvahemikku ~433MHz pluss-miinus.
          Nagu lihtsad PMR446 raadiojaamad oma 8-kanaliga.

          Comment


            #6
            Vs: Rehvirõhuandurid

            4 kanali süsteem,25kHz kanali samm.Usakatel(cadillac nt.)ei tuvastata milline rehv tühi on,info ekraanile kuvatakse ainult kiri,kontrollige rehvi rõhku.BMW X5 suudab ka rehve eraldi monitoorida,rõhku loomuliult ei näidata.Rõhku näed diag progega.

            Comment

            Working...
            X