Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

alarmiga auto parktuled põlema.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    alarmiga auto parktuled põlema.

    Tere!

    äkki taaskord suudavad siinsed targad mind aidata

    Nimelt küsimus/probleem järgmine:

    On auto, autol on alarm, täpsemalt: Mongoose Base 475S. Kui auto valve alt vabastan, süttib automaatselt põlema salongi valgustus. Kui auto lukustan, kustub see sujuvalt ära.

    Küsimus järgmine, tahaksin et auto parktuled käituksid samamoodi nagu salongi valgustus. Et auto valve alt vabastades süttivad põlema ja valvealla pannes kustuvad sujuvalt ära.

    Äkki keegi oskab anda nõu kuidas seda realiseerida? Äkki on antud alarmil mingisugune lisavõimalus sellajaoks?

    Kõik tarkused/abinõud juhendid teretulnud!

    #2
    Vs: alarmiga auto parktuled põlema.

    Paned alarmi laetulesse mineva väljundi releed juhtima ja sellega tüürid mida iganes. Alarm ise annab laetulele suure tõenäosusega massi.
    Sujuvat kustutamist sa parktuledele sellel meetodil ei saa. Ja ka laetuledele ei tohiks seda alarm orgunnida, vaid laetuld juhtiv elektroonika.

    Comment


      #3
      Vs: alarmiga auto parktuled põlema.

      tänud nõuande eest! Seda plaani pidasin ma isegi silmas, kuid mõtlesin et äkki on mõni natuke lihtsam võimalus (ei peaks laearmatuuri laiali lummutama)

      oskab keegi veel midagi pakkuda?

      Comment


        #4
        Vs: alarmiga auto parktuled põlema.

        Siis pead dioodi signa ja ukselüliti vahele panema, muidu teed kusagil uksed lahti ning pargid hakkavad põlema.

        Comment


          #5
          Vs: alarmiga auto parktuled põlema.

          Esmalt postitatud v6rgujuhe poolt
          tänud nõuande eest! Seda plaani pidasin ma isegi silmas, kuid mõtlesin et äkki on mõni natuke lihtsam võimalus (ei peaks laearmatuuri laiali lummutama)

          oskab keegi veel midagi pakkuda?
          Ei peagi lage lahti kakkuma - kõigest veidi juhi jalge juurest arutada. Enamasti on signal üks juhe ühendatud kusagile juhiukse lülitist tuleva juhtme peale. Kui alarm valvab, siis saab signa seda kaudu info, et uks tehti lahti ja pista röökima. Kui sa signa valvest maha võtad lülitab signa sama otsa peale massi ( ukselülitiga paraleelselt) ja jätab selle enamasti peale seniks, kuni süüde sisse lülitatakse. Signa väljund kannatab kõigest paarsada milliamprit koormust laetule väljundis ( kuna sinu laetuli osksab sedasi erootiliselt ja sujuvalt kustuda, siis on tema voolutarve suure tõenäosusega nullilähedane, sest signaali kasutatakse ainult elektroonika tüürimiseks. Küll aga võivad tarbida sama juhtme pealt otse tagumised salongi valgustid, millele erootikat sisse pole ehitatud). Mis autoga tegu, selle jätsid sa ju suurde saladusse.

          Selleks, et teooriat kontrollida on sul vaja järgmisi asju:

          1. Sikuta netist ( või võta sahtlist ) on signa juhend ja vaata palju latule väljund kannatab. See peab seal kirjas olema.

          2. Hangi/laena endale kontrolllamp ja multimeeter.

          3. Kui sul on vanem masin, siis piisab ilmselt keskmist mõõtu ristpea kruvikast.

          Kui sul sul on ukselüliti nähtaval kohal juhiukse hingede juures või lukuvastusest allpool, siis keera see lahti. Euroopas toodetud masina puhul leiad sa lüliti tagant 90% tõenäosusega pruuni juhtme miskit värvi triibuga. Sellele juhtmele massi andes läheb sul laetuli põlema. Nüüd võta tester ja ühenda see ampermeetri asendis järjestiku massi ja selle juhtme vahele ( vaata, et kõik laetuled oleks sisse lülitatud ) ning mõõda ära laetulede voolutarve ( siis tead, palju sul relee tarvis üle jääb ).
          Ühenda kontrolllambi üks ots plussi ja teine selle pruuni juhtme külge ja vajuta nuppu, mis signa maha võtab ning vaata, kas kontrolllamp süttib koos laetuledega ( eeldus on, et kõik ülejäänud uksed ja luugid on suletud sinu eksperimendi ajal ja kontrolllamp on väikse voolutarbega - loe: Suurt halogeeni ei tohi sa selleks otstarbeks raksendada. Vatt või paar maksimum).

          Kui kontrolllamp süttib koos laetuledega signat maha võttes, siis selle asemele saadki relee tõmbemähise ühendada ja kontaktid paned näiteks gabariittulede lülitit sildama. Tund aega rahulikku nakitsemist, ma arvan - Eeldusel et asjad rivis kõik. Relee hangi kas sisseehitatud kaitsedioodiga või pane väline igaks juhuks.
          viimati muutis kasutaja kellakägu; 16 m 2008, 11:55.

          Comment


            #6
            Vs: alarmiga auto parktuled põlema.

            suur tänu abi eest! see variant meeldib mulle juba rohkem.

            Autoks on Mazda 323 2000a. Täna õhtupoole lähen asja proovima/katsetama.

            Comment


              #7
              Vs: alarmiga auto parktuled põlema.

              Seda marki pole torkinud. Seal juhtmed ilmselt teist värvi aga printsiip sama. Sa uuri elu - Japsidel võib kohata õige kentsakaid skeeme ja isegi seda, et originaaltuledelüliti juhib miinusega releed ( uuri, kas parktuledele on eraldi relee olemas). Kui sul veab, siis sellisel juhul õnnestub pääseda ehk ainult dioodiga. Siin foorumis selle auto koha pealt ilmselt minust palju targemaid asjapulkasi.

              Comment


                #8
                Vs: alarmiga auto parktuled põlema.

                Kuidas sellist asja BMW E39-sale teha? Originaalsignaga?
                Äkki keegi on teinud varem.

                Comment


                  #9
                  Vs: alarmiga auto parktuled põlema.

                  Ülal kirjutatust pole kasu? Pead ise otsima seal hakkama ja järge ajama.

                  Comment

                  Working...
                  X