Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

autole püsikas

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: autole püsikas

    Kas siis firmasid pole, kes ametlikult püsikiirushoidja paigaldaksid?

    Rangelt öeldes vajadus selle järgi on ju alles siis, kui kilometraazhi järgi iga aasta puhtalt küttele kulub 50 000 lepalehte kui mitte rohkem.
    If you think education is expensive, try ignorance.

    Comment


      #17
      Vs: autole püsikas

      Rangelt öeldes vajadus selle järgi on ju alles siis, kui kilometraazhi järgi iga aasta puhtalt küttele kulub 50 000 lepalehte kui mitte rohkem.
      Vajadus selle järgi tekib, kui oled seda korra kasutanud.

      Mul on pakkuda püsikiirusehoidik koos autoga, osta ära

      Sorry OT.
      Kui töötab - ära näpi! (A.Ots)

      Comment


        #18
        Vs: autole püsikas

        Asi polegi tasuvuses. Lihtsalt puhas mugavusfunktsioon. Kui ära harjud, siis ei saa aru kuidas varem ilma hakkama said. Enda masinal sai õnneks väga lihtsalt hakkama. Kõik vajalik oli olemas juba tehase poolt, paigaldada tuli lihtsalt uus suunatule kang paari lülitiga, jupp kaablit ning softis lisafunktsioon aktiveerida.

        Comment


          #19
          Vs: autole püsikas

          See firmas paigaldamine (või isegi ise paigaldamine ja tehnika ostmine) läheb maru kalliks. Vajadus tekib siis, kui laiskus peale tuleb. On kellelgi mõnd konkreetset ideed kuidas elektrooniline pool lahendada?

          Comment


            #20
            Vs: autole püsikas

            ons keegi nõus aitama?

            Comment


              #21
              Vs: autole püsikas

              Tasuks enne auto elektriskeemi uurida.Ajul on tavaliselt kõik vajalikud otsad välja toodud,pane ainult paar lülitit juurde,vea vajalikud juhtmed ja ongi kõik.Kui auto on vanem siis oleks ikka kõige õigem osta mingi süstem.

              Comment


                #22
                Vs: autole püsikas

                Esmalt postitatud tartu15 poolt
                Tasuks enne auto elektriskeemi uurida.Ajul on tavaliselt kõik vajalikud otsad välja toodud,pane ainult paar lülitit juurde,vea vajalikud juhtmed ja ongi kõik.Kui auto on vanem siis oleks ikka kõige õigem osta mingi süstem.
                See kehtib uuemate autode korral ja enamus juhtudel peab arvutile ütlema,et cruis küljes.Vanematel ise teha sama mis ise endale haud kaevata ja ootata

                Comment


                  #23
                  Vs: autole püsikas

                  Üks lihtsamaid püsikiiruse hoidjaid on BMW-l.
                  Sisuliselt servomootor mis "tõmbab" gaasi.
                  Koosneb: Servo, juhtmoodul ning lülituskang. Elektriliselt vaja ainult toidet, kiirusesignaali ning siduri, piduri pedaali alla lülitit.
                  Sisuliselt annaks paigaldada ükskõik millisele autole.

                  Endal plaan paigaldada, seda küll BMW-le. Asjad juba olemas, vaja ette võtta.

                  Siin on servosüsteem pulkadeks võetud.
                  http://www.bmw-540i.com/download.php...nical-data.pdf

                  Comment


                    #24
                    Vs: autole püsikas

                    89 aasta masin nii, et ei usu aju suutlikusse eriti. haua kaevamise kohta ütleks niipalju, et kui asi vähegi läbi mõelda siis on asi kordades ohutum kui "brick mode" ehk tellis gaasi peal

                    Comment


                      #25
                      Vs: autole püsikas

                      Mingi nädal tagasi remasin ühte Ford Focust 2003 TDdi,manual,millele oli lisana oli paigaldatud nn. Cruise cont.Accleratori pedaali külge oli siis paigaldatud trossist silmus mille külge kinnitus servomootori tross,servomootor koos oma juhtimisega oli paigaldatud kuhugi õhupuhasti alla,signaalid võeti siduri,piduri,kiirus anduri ja kolme nupulise klaviatuuri pealt.Inimene sõitnud sellega juba 2a.Ise pole ühtegi lisa pannud.Praegune viga oli see,et seade lakkas töötamast.Otsisin välja kõik tehase skeemid(omast arust kõige targem) ja siis inimene ütleb,et pedaali ei tõmba enam jala alt ära nagu varem.Asi sai hetkega selgeks,et seade pole tehase oma!!Viga oli selles et see silmus oli läbi kulunud,kuna polnud plasttorusid paigaldatud.
                      liiklus ohutuse vennad ärge niipalju põdege.Kui inimene teeb endale,siis mitte enesetapu(teisetapu) mõtetega.
                      Ka tehase seadmed veavad alt ja mitte vähe(you tube aitab)
                      Peale jäänud gaasiga kannatab igasuguseid trikke teha(mitte vastu teist autot pidurdada püüda ja kes püüab,marss tagasi autokooli).Ja kui keegi müüb auto,millel on omatehtud lisaseadmed,mingile algajale,siis lõigake läbi kõik lisa seatmete trossid,juhtmed(või mingid kasutamisvõimaluste juhtseadmed)aga õpetus,kuidas need seadmed tagasi aretada,andke kaasa.

                      Comment

                      Working...
                      X