Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

esituled udused(BMW)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    esituled udused(BMW)

    Oman sõidukid BMW 318. Sellel viga nagu paljudel teistel selle aasta seeria autodel, et kuna esituled on topeltklaasidega siis kahe klaasi vaheline ruum teeb välimise klaasi seesmise külje uduseks ja tänu sellele kaugtuled ei näita korralikult ja lähituled on ka sellised hajutatud. Tean, et tuledel on olemas tuulutus avad ja need on puhtad ja välimise klaasi servad on silikooniga üle tehtud nii et niiskus sealt ka sisse minna ei saa. Ise mõtlesin et paneks kahe klaasi vahelisse ruumi mingi küttekeha mis selle niiskuse sealt ära aurustaks. Kuna ma ühtegi sobivat küttekeha ei leidnud siis saaks selle ise takistustraadist valmis kerida http://www.elfaelektroonika.ee/cgi-bin/web_store.cgi?artnr=60-803-03 Oskab keegi öelda kui võimas peaks küttekeha olema (kui kerida 0,3 mm traadist 1m siis oleks see umbes 7W). Kas 7W piisaks? kui võimsamat on vaja siis pean lühema takistustraadi panema, kui paju takistustraat voolu kannatab? Ja mis temperatuuril niiskus kahe klaasivahelt võiks ära kaduda. Mõtlesin panna sinna anduri ka mis hoiaks seal konstantset temperatuuri.
    tean et palju küsimusi aga ei eeldagi neile kõigile vastuseid saada aga mis oleks teie arvates lahendus sellisele probleemile.

    #2
    Vs: esituled udused(BMW)

    Kas siis tuled põledes ei tooda sooja niipalju et udu ära hajuks ? Pane masin kuhugi soojemasse kohta ja mingi puhur etteotsa uhama küll ära kuivab. Kui oled kindel et väljast juurde ei tule siis peaks ju ühekordse kuivatamisega asi lahenema, milleks sinna mingit püsivat soendust ehitada ?

    Comment


      #3
      Vs: esituled udused(BMW)

      Kuna tuledel on topeltklaasid siis sellepärast lähebgi klaaside vaheline ruum uduseks, kui on ühekordne klaas siis sellist probleemi pole aga ma ei saa ka ju seesmisi klaase ära võtta siis valgusvihk muutub ja kes teab kuidas siis tuled näitavad. Puhur võib-olla ajutiselt saab selle niiskuse sealt ära. Ja ega mul need tuled õhukindlad pole on õhutusaugud kust peaks niiskus välja minema aga need ei toimi. Olen paljudel sama probleemi näinud.

      Comment


        #4
        Vs: esituled udused(BMW)

        ega niisketes jahedates oludes ühekordsest kuivatamisest pikaks ajaks tolku pole. seisma jättes on tuled soojad ja hakkavad siis jahtuma ning imevad niisket ohku tuulutusavadest sisse. tulede uuesti soojenemisel kondenseerub osa vedelikust välimisel, kui külmemeal klaasil.
        kütmine eriti ilmselt ei aita, kuna väline klaas ise jääb ikka külmaks. soojusest voiks abi olla, kui tuled saaksid koha peal pikemalt soojeneda, aga seda sa vist teha ei taha.
        väga head ja lihtsat lahemdust ei oskagi hetkel soovitada. lombakat parandab vaid haud, nagu öeldakse. tehasepoolse möödapanekuga on sama lugu.
        kui väline on päris klaas, siis kannataks tuli lahti votta ja klaas seestpoolt klaasivahaga üle teha: niiskus tuleb ikka, aga piisad ei jää nii kergelt klaasile.
        votad tuled eest ära, soojas ruumis kuivatad ja siis kuskil jahedas kuivas kohas püüad klaasi vahe hermeetiliseks saada. jahedas seepärast, et soojenedes ohk tules paisub ja kui ta immitsebki tiba välja, siis pole hullu, kui aga soe tuli jahtub, siis voib ta jällegi seda niiskust hakata sisse imema
        Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

        Comment


          #5
          Vs: esituled udused(BMW)

          Pidurivedelikku vahele.
          Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.

          Comment


            #6
            Vs: esituled udused(BMW)

            Endalgi 318i hetkel.

            Oli mingi aeg sama probleem nende niiskete ilmadega siin. Aga kuna udu kadus, siis ei süvenenud sellesse eriti. Kusjuures tuled ise on tutikad "angel eyes" ehk inglisilmad. Soovitan Sul BMW Klubi foorumit rohkem lugeda. Seal sellest jamast palju kirjas, Otsi nupp abiks.

            Hiljuti oli Lugejate Autod' all üks teema, kus ka omanik selle vastu võitles.
            Ostis kuskilt ehituspoest aknatihendid ja pani need sinna suure kaane äärte alla, mis pirnide pesasid varjab. BMW omanikuna peaksid teadma, et selle tuledel need suured kaaned taga. Pirnivahetuseks võetakse ära.

            Pilt oli ka isegi pandud, aga ei tule hetkel meelde kasutajat. Eks Sa kaeva väheke ehk leiad pildi ülesse.
            http://foorum.bmw-club.ee/viewforum....days=0&start=0


            Mingit soojendust mina küll tuledesse ei paneks.

            EDIT: veel tuli meelde, et üks oli tuled lahti võtnud ja seest kas siis silikooni või kuumaliimiga üle teinud need liitekohad. Kah oli foorumis, aga teemat ei mäleta.

            EDIT2: Seesamune kaan kos klambriga. Ta pani selle servadesse tihendit ja siis kaan kinni.
            viimati muutis kasutaja Elektrik; 27 m 2008, 09:46.

            Comment

            Working...
            X