Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
Aga miks see impulss just 20-25 sek peab olema?
Kas see on aeg, kuni aken kinni läheb või mingi muu asja jaoks?
Ma ei tea kas elektriakendel on mingit andurit, mis ütleb, et klaas on täiesti üleval.
Muidu on see sama asi, et kuni ma nuppu all hoian, üritab mootor kerida üles akent, mis juba on täiesti üleval. Sama ka selle automaatse sulgemisega. Üritab kerida akent, mis juba ammu kinni. Niimoodi võib(vad) mootor(id) ka otsad anda.
See asi jah, peab töötama päris kindlalt, et ei tekiks jamasid, tühja aku või läbipõlenud elektrimootorite näol.
Osad plokid töötavad nii et mootori harjad tekitavad mootori töötades toitesse sädelust mille juhtplokk ära tunneb ja kui aken kinni jookseb siis kaob ka see sädelus ja mootorile enam pinget peale ei anta. Mul on selline juba aastaid tõrgeteta töötanud,
viimati muutis kasutaja pagan; 03 m 2011, 16:53.
Põhjus: .
Kasutaja Elektriku autol ongi see jama, et tal mootor otse lüliti järel. Enamikul uuematest süsteemidest on ilmselt mootori töövoolu pealt kontroll,kui see liiga suureks läheb, siis lülitab välja.Ilmselt tuleks ka mingi voolukontroll vahele panna,muud varianti vist väga polegi.Aga see 20-25 sekki on sellepärast,et aknad ikka kindlasti kinni saaks.
Asi läheb huvitavaks. Aga mõtlen mingi skeemi välja.
Rõõmustan selle süsteemiga ka ühte oma lähedast inimest, kellele see asi kindlasti meeldib, kui töötab OK.
Peaks teiste autode sarnaseid süsteeme ka võibolla uurima. Keegi kindlasti teinud oma autole seda.
Autod küll erinevad, aga midagi siiski.
Volvo 850'nel on vahel selline spets relee, et kui korraks akent liigutada, siis läheb automaatselt lõpuni. Käib see relee juhtme vahele ja toimib vägagi hästi seal. Katsun mingipäev selle skeemi üles joonistada, sealt peaks välja tulema see, et kuidas see teab lõpetada.
Autodata näitab seal selle olemasolu küll,aga mootoritel on vist midagi bimetallkaitsme sarnast vahel. Vähemalt on skeemil mingi imelik lüliti tingmärk mootoriga järjestikku.
Comment