Pole päris auto,aga elektriga on siin pistmist suht palju, nii,et loodan ,et võib see teema jääda, ning saan abi.
Nii. Tuli siis talvel idee xenon peale panna. sai siis ära ostetud H4 pirn, kõrgepinge blokk, ja paar juhet. Siis. Tuli leida mingi idee, kuidas tleks otse vool akult tuledesse, kui süüde sees vms. Sest, rolleritel( enamasti 50cc) töötavad tuled otse generaatori pealt. Aga 125-180cc töötavad siis, kui süüde sees.
Mina lahendasin selle nii,et ühendasin esitulede juhtme lahti( + juhtme siis nagu) ; ( see, mis tleb generaatorist, ja läheb lülitisse ON/OFF). ning võtsin voolu sinna samma juhtmesse Signaali juhtmest. Seal on koguaeg 12V sees, kui süüde sees. Siis, sai proovitud teda talvel igatpidi,et kas aku ikka kannatab ära. ( kuna mul mootor oli lahti, siis panin akulaadija akule külge, ja siis sai katsetatud). Kui akulaadija laadis ca ~11,6V, siis jäi peale xenoni "soojenemist" aku pinge ~12,4V juurde seisma umbes. Kui aku laadija oli 12,4V midagi( teises astmes), siis oli aku pinge juba mingi pea 13V. Ei mäletagi täpselt. Kuskilt oli meeles,et võrr laeb täis gaasil ~13,5+ V, ning mõtlesin,et peab tööötama küll.
Nii, aga vot. Nüüd, panin võrri kokku, ja hakkasin tasapidi sõitma. päeval sõitsin suht ilma tuledetta. et, ühe õhtu sõitsin xenoniga, arvan,et ca ~2h, mitte üle kindlasti, ja see 4ah aku oligi suht kuss. Õhtul töötas veel kõik, ja hommikul ka.aga järgmine õhtu kustus xenon ise juba ära , ja starterist küll käima ei saand . Kui korraks panid kaugtule( halogeen), siis mingi aja pärast xenoni, siis jälle töötas. Aga samas, selle 2 päeva jooksul tahtsid palju näha seda ime asja , ning suht lühikesed otsad. Aga nohh, aku ei kestaks ikkagi. vbl tõesti, kui koguaeg 8000-11000rpm keres,et siis kuidagi vaevu vaevu laeb ära selle aku. aga nii ei saa päris =/
Et, siit küsimus. Kui võimas see aku peaks olema, mis suudaks ära elada? Samas, mida suudab see generaator seal all. usun,et väga suur varu pole?
Kuidas ma saaksin mõõta, palju genekas ise laeb? Äkki selle järgi midagi kergem mõelda, otsustada. Mul vedles mingi 5ah aku. proovin ka tollega. äkki suudab tiba rohkem. Kui nüüd saaks kuidagi teada, arvutada, või maitea, et ~6-7 A aku elab ära, ning genekas laeb ära ka, siis hangiks kohe ära kuskilt.
Muidu, rolleril kaitse 7.5A.Ning 2 x 35/35w pirnid.originaalis nagu. xenon on samuti 35w Veel lisaks, et on veel paar üksiks üritajat xenoniga. 2tk neid siis , aga neil mõlemal on 2 xenonit( ehk ka 2 kõrgpinge blokki) . Ühel on 9ah aku, ning ju siis tal võimsam generaator. Sest see aku juba nagu stokist. tema on ca aasta sõitnud,aga räägiti,et tal oli ka mingi kamm olnd, et alatihti aku tühi.
Kindlasti küsige juurde. Pikk jutt on sitt jutt,aga ei oska lühemalt seletada teile. Et, pakkuga mingeid variante, või mis iganes. Eriti sellest xenonist loobuda ei tahaks, sest on ilus+ näitab ikka mõnuga paremini.
Pilte võin ka teha, kui vaja
Tänud ette ära.
Nii. Tuli siis talvel idee xenon peale panna. sai siis ära ostetud H4 pirn, kõrgepinge blokk, ja paar juhet. Siis. Tuli leida mingi idee, kuidas tleks otse vool akult tuledesse, kui süüde sees vms. Sest, rolleritel( enamasti 50cc) töötavad tuled otse generaatori pealt. Aga 125-180cc töötavad siis, kui süüde sees.
Mina lahendasin selle nii,et ühendasin esitulede juhtme lahti( + juhtme siis nagu) ; ( see, mis tleb generaatorist, ja läheb lülitisse ON/OFF). ning võtsin voolu sinna samma juhtmesse Signaali juhtmest. Seal on koguaeg 12V sees, kui süüde sees. Siis, sai proovitud teda talvel igatpidi,et kas aku ikka kannatab ära. ( kuna mul mootor oli lahti, siis panin akulaadija akule külge, ja siis sai katsetatud). Kui akulaadija laadis ca ~11,6V, siis jäi peale xenoni "soojenemist" aku pinge ~12,4V juurde seisma umbes. Kui aku laadija oli 12,4V midagi( teises astmes), siis oli aku pinge juba mingi pea 13V. Ei mäletagi täpselt. Kuskilt oli meeles,et võrr laeb täis gaasil ~13,5+ V, ning mõtlesin,et peab tööötama küll.
Nii, aga vot. Nüüd, panin võrri kokku, ja hakkasin tasapidi sõitma. päeval sõitsin suht ilma tuledetta. et, ühe õhtu sõitsin xenoniga, arvan,et ca ~2h, mitte üle kindlasti, ja see 4ah aku oligi suht kuss. Õhtul töötas veel kõik, ja hommikul ka.aga järgmine õhtu kustus xenon ise juba ära , ja starterist küll käima ei saand . Kui korraks panid kaugtule( halogeen), siis mingi aja pärast xenoni, siis jälle töötas. Aga samas, selle 2 päeva jooksul tahtsid palju näha seda ime asja , ning suht lühikesed otsad. Aga nohh, aku ei kestaks ikkagi. vbl tõesti, kui koguaeg 8000-11000rpm keres,et siis kuidagi vaevu vaevu laeb ära selle aku. aga nii ei saa päris =/
Et, siit küsimus. Kui võimas see aku peaks olema, mis suudaks ära elada? Samas, mida suudab see generaator seal all. usun,et väga suur varu pole?
Kuidas ma saaksin mõõta, palju genekas ise laeb? Äkki selle järgi midagi kergem mõelda, otsustada. Mul vedles mingi 5ah aku. proovin ka tollega. äkki suudab tiba rohkem. Kui nüüd saaks kuidagi teada, arvutada, või maitea, et ~6-7 A aku elab ära, ning genekas laeb ära ka, siis hangiks kohe ära kuskilt.
Muidu, rolleril kaitse 7.5A.Ning 2 x 35/35w pirnid.originaalis nagu. xenon on samuti 35w Veel lisaks, et on veel paar üksiks üritajat xenoniga. 2tk neid siis , aga neil mõlemal on 2 xenonit( ehk ka 2 kõrgpinge blokki) . Ühel on 9ah aku, ning ju siis tal võimsam generaator. Sest see aku juba nagu stokist. tema on ca aasta sõitnud,aga räägiti,et tal oli ka mingi kamm olnd, et alatihti aku tühi.
Kindlasti küsige juurde. Pikk jutt on sitt jutt,aga ei oska lühemalt seletada teile. Et, pakkuga mingeid variante, või mis iganes. Eriti sellest xenonist loobuda ei tahaks, sest on ilus+ näitab ikka mõnuga paremini.
Pilte võin ka teha, kui vaja
Tänud ette ära.
Comment