Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Mazda 3 kliimaseadme jama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Mazda 3 kliimaseadme jama

    Probleem selline, et kliimaseadmel ei lase temperatuuri reguleerida enam vaid seisab ühe koha peal. Keeran keeran nuppu kuid midagi ei juhtu. Alguses pidi lihtsalt mitu tiiru tegema ja siis muutus. Garantii sai just läbi ja esindus tegi toreda ettepaneku, et kuigi ta töötab ja ainult reguleerida ei saa tuleks osta uus kliimaseade. Oskab keegi miskit soovitada, kust saaks paremat lahendust?

    Pilt seadmest siin http://www.mazda.ee/upload/800x600/?...e3c1c02bcd30f5 Parempoolne nupp, siis keerleb kuid sellest temperatuur ei muutu.

    #2
    Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

    Asi lihtne loogiline - sul on paar optsiooni:

    1. Lepid olukorraga ja sõidad sedasi edasi, kuna juhtplokk maksab ilmsel muljooni ( kogu kliimaseadet nad sul kindlasti vahetada ei tahtnud ) või köhid papi välja, sest teenindus ei hakka iialgi selle sisemise eluga tutvuma. Sel lihtsal põhjusel, et keegi ei suuda ennustada aja ja raha kulu ning garanteerida kvaliteeti (pealegi ei ole ei teeninduses ega ka suuremas osas Mazda tehastest ühtegi skeemi selle pulika kohta - ainult arendus teab ehk ja sinna lihtsurelik ligi ei saa). Mine nüüd leti juurde ja vaata, mis maksab elektritööde tund ja tee järeldus, kas see remont tundub mõtekas.

    2. Otsustad riski peale välja minna ja leida seenetreiali, kes oleks nõus selle asja lahti võtma ja kõhutunde järgi diagnoosima, siis arvesta, et sobivat pulka sa meie kaubandusest leida ei tarvitse ( suure tõenäosusega on sul ära rotary encoder - see nupumajandus karbi seespool või miski pulikas, mis selle signaali loeb ), kui leiad asenduse, siis kas sa seda nii ilusti paigaldada suudad, et kaubanduslik välimus säiliks.


    Arvesta ka pisiasjaga, et kes iganes seda sul remontima hakkab, ei suuda kah õhust ja armastusest elada. Kui sul veab, siis pääsed ehk puhastamise või külmjoote üle soendamisega. Arvesta, et garanii kehtib kuni tagatuled paistavad - tahad pikemat, siis ostad esindusest uue ja lased paigaldada.

    Comment


      #3
      Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

      Vahetada taheti kogu seade. 15 000.- umbes. Garantiiaeg on läbi.

      Comment


        #4
        Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

        Esmalt postitatud summer poolt
        Vahetada taheti kogu seade. 15 000.- umbes. Garantiiaeg on läbi.
        Sa oled asjast üsna valesti aru saanud - kliimaseade koosneb kompressorist, kondensaatorist, soojusvahetist salongis, kuivatist, ventiilidest, anduritest, juhtklappidest õhukanalites + muudest pisiasjadest.
        Sulle pakuti vaid uut juhtplokki. Nagu ma varem mainisin, ei ole need asjad osandatavad ja esinduses puudub vastav tehniline info + suure tõenäosusega ka oskused ( vähemasti ametlikult ) - plokkide lahkamine ei kuulu diagnostiku kohustuste hulka ning ei hakka ka kunagi kuuluma. 15K on suhteliselt keskmine juhtploki hind - enamus tootjaid küsib suvalise karbi eest sarnast raha. Kui sa sellega rahul ei ole, siis osta masin, mis on valmistatud enne kaheksakümnendaid. Seal on tõenäoliselt kümmekond kaitset ja katkestiga süütesüsteem - kontaktid 45 eeku ja jagajakaas miski sott. Keegi ei käskinud sul kliimaseadmega masinat osta.

        Sa teeninduse diagnostikut oled proovinud pärikarva silitada? Uurida tuttavatelt mitteametlike teid? Järsku on tegu tüüpveaga? Arvesta sellega, et ka teise ploki hankimisel oled sa ilmselt teenindusega seotud, sest võib juhtuda, et õhuklappide mootorid tahavad õpetust saada, enne kui süsteem korralikult toimetama hakkab ( ma ei tea Mazdast suurt midagi, aga tehnika on igal pool sarnane tänapäeval ). Seega ära kõht õieli seal väga praali, vaid ürita endale ihumester ja diagnostik leida.

        Comment


          #5
          Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

          kellakägu Vabandan, et ostsin kliimaseadmega auto!

          ma ei tea kes sind hammustas aga ma ei ole miskit praalinud ega midagi. Tulingi siia foorumisse selleks, et mulle soovitati, et keegi äkki oskab siin pakkuda mingit alternatiivi või on kogemusi sellega olnud, kuna teenindusest on ainult sellina lahendus pakutud.

          Comment


            #6
            Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

            Esmalt postitatud kellakägu poolt
            ... suure tõenäosusega on sul ära rotary encoder - see nupumajandus karbi seespool või miski pulikas, mis selle signaali loeb ...
            .... Kui sul veab, siis pääsed ehk puhastamise või külmjoote üle soendamisega.
            Infot ju piisavalt, sull tuleb leida inimene, kes selle oletuse üle suudab kontrollida ja kui see ongi viga siis ka parandada.

            Comment


              #7
              Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

              Eks isegi selle peale tulnud, et peaks vaatama inimese kes suudab kontrollida milles viga. Seda siia vaatama tulingi kas on kedagi

              Comment


                #8
                Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

                Esmalt postitatud summer poolt
                Eks isegi selle peale tulnud, et peaks vaatama inimese kes suudab kontrollida milles viga. Seda siia vaatama tulingi kas on kedagi
                Mind hammustas pragmatismi bakter. Olles piisavalt pikalt asja sees, õpetab elu mõndagi.
                Normaalne mees, kes mingilgi määral makse maksab ja teemat valdab rebib ikka 300-500 krooni tunnist, väiksema summa eest ei ole kasulik suurt varvast teki alt välja lükata, sest kaotatud energia on suurem, kui tagasi tuleb. Kui sa nüüd võtad näpud/varbad ja teed kolmanda klassi tasemel matemaatikat, siis arvesta sellega:

                1. Uus mees peab ikkagi uuesti süsteemi tööd kontrollima ja diagnoosi üritama panna ( ÜLIKASULIK oleks omada margikohast diagnoosiseadet - volkarimeestel on igal teisel miski soft läpakas, aga mazda jaoks seda ilmselt nii vabalt ei liigu ). Literatuur ja skeemid võiksid olla - jällegi VW kohta venemaa saitidel kõik olemas, sinu masina kohta ilmselt vähem.

                2.et jublakas tuleb armatuurist ilusti kätte saada ning paigaldada - see võtab aega.

                3. Jublakas lahti võtta kultuurselt ( eeldades, et viga on ikkagi seal sees ), vigane komponent tuvastada, tellida, vahetada, süsteem testida. SUURE tõenäosusega sõidad sa sellisel juhul miski kuu aega ilma ventilaatori ja soenduse kasutamise võimaluseta uduste akendega, sest varuosa tulek pulikale võtab aega ning keegi ei sitsi 24/7 oodates, kunas sinu säästuprojektiga aega oleks tegeleda, vaid tegeleb siis, kui mahti saab.

                4. Süsteem tuleb pärast koostamist kontrollida ja tõenäoliselt arvutiga õpetada - lihtsalt veakoodilugejast võib väheks jääda ( antud margi ja mudeli kohta las kommenteerivad need, kes teavad ).

                5. Garantiid ei saa sa miskit

                vend kes asja peensusteni ei tunne kulutab kordades rohkem aega, kui spetsialist, kes seda kord nädalas/ülepäeva teeb.

                Korruta nüüd see tunnihinne oma kõhutunde järgi kuluva ajaga lisa tambov 25% ning vaata, kui rentaabel see on.

                Lihtsalt elektroonikat õppinud inimesel võib auto juures keeruliseks minna, sest peale juhtpoki sisse piilumise peab ta jagama ka üldist süsteemi ehitust ning seda, kuidas erinevad süsteemid omavahel koostööd teevad. Tänapäeva masinate juures ei ole 99% vigadest sugugi põhjustatud juhtelektroonikast vaid viga on kinni mõnest pisiasjast ning puudulike teadmistega läheb diagnoos katse-eksituse meetodil kole kulukaks.

                Miks ma su kallal nokkisin selle kliimasedmega? Sellepärast, et inimesed lihtsalt ei kujuta ette, kuidas mugavusvarustus hakkab pärast garantiiaega nende rahakoti peale. Enamasti võid lugeda nii:

                1. Kui pole konditsioneeri/ kliimaautomaatikat, siis pole ka juhtplokki, mis neid juhiks - on lüliti ja takistid + trossid klappide liigutamiseks, nagu 25-30 aastat tagasi.

                2. Lihtsa kondi puhul ei tarvitse kah juhtplokki olla lisanduvad vaid mõned lülitid.

                3. kui on kraadid ekraanil või nupu kõrvale märgituna, siis võid eeldada elektroonilise juhtimise olemasolu, mis ajapikku garanteerib peavalu endale ja rahakotile.

                Ei ole grafomaan, vaid soovin, et mõned asjad saaks rahvale selgeks.

                Seega kui sul endal isiklikku sügelevate näppudega usaldusväärselt tehnikat jagavat sõpra pole, siis tee ise järeldused. Mina soovitaks romulast läbi hüpata ja vaadata, ega see nõutud tükk ei ole. Kui kvaliteet on neil jubinatel üldiselt tasemel, siis saad võileivahinnaga, kui sitt, siis küsivad rohkem, kui esinduses. Vahest joppab...

                Comment


                  #9
                  Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

                  Okei tänud. Ühesõnaga teen järeldused, et väga pole mõtet kellegile seda vaadata anda.
                  Kuskilt romulast seda seadet leida on suhteliselt raske ma arvan.
                  Iseenesest töötab 22 kraadi peal nii et ajab asja ära, suvel saab akna lahti teha

                  Comment


                    #10
                    Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

                    Esmalt postitatud summer poolt
                    Okei tänud. Ühesõnaga teen järeldused, et väga pole mõtet kellegile seda vaadata anda.
                    Kuskilt romulast seda seadet leida on suhteliselt raske ma arvan.
                    Iseenesest töötab 22 kraadi peal nii et ajab asja ära, suvel saab akna lahti teha
                    Vaadata ikka tasub. Ära arva, vaid kontrolli oma teooriat ja võta teadmiseks. Kindlustused kannavad kah masinaid maha - sõbral õnnestus omal ajal müstilise hinnaga sedakaudu tsiklile gondlid hankida. Kuluta oma energiat sihtotstarbeliselt ja leiad lahenduse, mis üllatab. Masinaid kantakse eestis uskumatus tempos maha. Kas sa elektrikule lähenemiskatse tegid? Sa püüad ka infot sootuks valest foorumist hetkel.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

                      No kindlustus kliimaseadmele ei laiene ju. Mazda vennad ütlesid ära, et nemad ei oska seda viga otsida ja vahetaksid selle jublaka ära. Mõne muu elektrikuga olen ka rääkinud, aga ega neil konkreetseid kogemusi Mazdaga pole ja keegi pole erilist huvi asja vastu üles näidanud.
                      Vbolla otsin valets foorumist, kuid siia soovitati tulla. Siin peaks olema Elektoonikaga seotud inimesed ja see siin on konkreetselt AUTOfoorum, seega väga puusse ei pannud vist. Sinagi siin ju kes asjast natuke jagad

                      Comment


                        #12
                        Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

                        Esmalt postitatud summer poolt
                        No kindlustus kliimaseadmele ei laiene ju.
                        Loe siis HOOLEGA - ma ütlesin, et tänu kiirele ja hoolimatule sõidule kantakse meil märkimisväärses koguses masinaid maha. Need, mida taastada ei tasu, jäävad kindlustusele ja nad on sunnitud jäägid realiseerima. Uuri natuke protseduuri ja vaata, kas õnnestub kusagile küüned taha saada. See asi, mida sulle vaja, ei hävine enamasti avarii käigus.

                        Ja helista läbi kõik romulad, vaata, kas keegi müüb enda sõidukit pulkadeks. Esmajärjekorras tee enesele selgeks, kuidas seda konkreetset versiooni nimetatakse, mis sul küljes ning millises ajavahemikus seda paigaldati. Otsi miskist varuosakataloogist plahvatuspilt oma armatuuri ja kliimasedme kohta. Võid veebist otsida ja ka naglalt teenindusest küsida. Siis saad aimu, kuidas su paneel tükkideks tuleb. Võid ju proovida ise sisse piiluda ja vaadata, ehk on puht mehaaniline probleem nupu ja lüliti vahel. Kui sisse näed, siis tee ARUSAADAV foto jubinast, mille külge nupp ühendatakse, trükkplaadist, kirjuta välja komponentide tähistused. Riputa info siia üles ja küsi siis rahva käest uuesti abi.

                        Ma ei tea, kus sul käed välja kasvanud on, aga häda paneb inimese loovalt mõtlema - juhul, kui häda tõeline on.

                        PS! pistikuid lahti arutades olgu süüde väljas ja ka võti lukust väljas, siis ei tohiks süsteem vigu külge võtta. Süüte võid uuesti sisse keerata, kui asja oled tagasi kokku ladunud.
                        viimati muutis kasutaja kellakägu; 28 m 2008, 11:54.

                        Comment


                          #13
                          Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

                          Ma ei tea kas on hilja juba (et,äkki inimene põletas oma auto maha juba ).Proovi ära kõige labasem reset:akuklemm ööseks maha!!!Kui sellele ei reageeri(ehk et,ei tule mingit muutust Sinu masina klimaseadme süsteemis)siis kila privas,ehk saan aidata.
                          Ja Kellakägu sinu viha ja julma suhtumist esindustesse pole siia mõtet ülesse panna:me kõik garantii autode omanikud oleme seda "rahuldavat mõnu" tunda saanud.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

                            Mul teine mõte kui miski muu ei aita siis äkki üritada temp andur üles otsida ja sellele pote vahele?
                            Maailm oleks puhas ja süüta
                            kui poleks õllejogurtit
                            - Õ.Õ.

                            Comment


                              #15
                              Vs: Mazda 3 kliimaseadme jama

                              Ilmselt esinduses juba resettida üritati... ma loodan. Ehk ei ole ka maha põletatud, sest viiekopikased enam kaitsmete kohale ei istu.

                              Miskit viha mul esinduste vastu ei ole - ega ka nende klientide vastu. Ma lihtsalt tõin välja selle, mida esindus saab AMETLIKULT teha, ja mida ta ei saa teha. Peale selle olen ma näinud milline on personali tase neis. Ja seda mitte ainult banaanivabariigis. HEAL juhul leidub suurema maja peale üks vend, kes on võimeline sarnast probleemi eraviisiliselt lahkama. Kui sa lihtsalt uksest sisse astud ja aja paned, siis ei tea, kas sa satud spetsialisti või õpipoisi otsa...

                              Inimene kes masina hangib ei mõtle tulevikule. Tõde pidi valus ja kõrvadele ebameeldiv olema.

                              Minu isiklik arvamus on, et lihtsam on kahe jalaga maapeal olla, kui pilvedes hõljuda. Kui sa suudad inimest aidata ja oled seda tüüpi masinat sarnaste sümptomitega lammutanud, siis on hästi - tee ära ja inimene saab õnnelikuks.

                              Mis puutub eetikasse, siis minu filosoofia on, et seni, kuni positiivse tulemuseni pole jõutud, raha ei küsi. Siit tuleneb küsimus, et kas määramata tulemusega tööd on on mõtet võtta, kui ajapuudus meil kõigil kuklasse hingab. Kliendile tundub muidugi, et üks nupp ei tööta ja nüüd üritatakse talle sujuvalt poolt masinat pähe tõmmata. Dilbert ütles sellepeale, et keegi ei käskinud sul ülikoolis kirjandust õppida.

                              Comment

                              Working...
                              X