kas keegi teab audi A8 tagavedu jääb tööle kui esisilla poolteljed välja võtta.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
audi A8
Collapse
X
-
Vs: audi A8
Tagavedu ei jää toimima, kui poolteljed ära võtta. A8 kasutas ju torsen difrit keskel, mis nagu teada, jaotab nüüd tänapäeval juba seal 70-30% jõust esi- ja tagasilla vahel. Niiet ümaralt öeldes, esisild vajab vähemalt 30% koormust, et jõudu ka tahasillale läheks. Kui poolteljed taga, siis aitab seda toimibgut teostada nn. EDL, aga kui seda pole ehk koormus 0 = nagu esirattad õhus ilma ilma EDL-ta, siis toimib nagu tavaline avatud differ. Auto ei liigu kuhugi ja pooltelje otsad käimari küljes käivad ringi
Comment
-
Vs: audi A8
lukustad esimesed pooltelje otsad kastiga ja saad kasutada ainult tagavedu, aga mõttetu on ikkagi.
mõttekam on kasutada seda mootorit ja siis istutada sellele otsa mingi muu käima. A8 on masin, millel tagavedu on esiveole lisaks. tagaveoliseks kohandamiseks peaks olema vastupidi(tagaveole on lisatud esivedu)
Comment
-
Vs: audi A8
noh mis millele lisaks või mitte lisaks, ütleks pigem, et see tagavedu on vat et vastupidavam ja tugevamgi, kui see esiveo osa. läks pooltelg katki audi 100-l ja sai keskmine kast lukku pandud ja edasi sõidetud tagaveolisena. (seda trikki muidugi keskel oleva torseniga autol ei tee). aga eks mõtle läbi, kuidas sulle mugavam ja odavam tuleb. nõu on antud
Comment
-
Vs: audi A8
Esmalt postitatud Matis pooltTagusillas töötavad koodid tunduvalt kergemas reziimis- tagurattaid välja keerata ei saa ju.
automaatse seadistusega neliveo kasti ei ole eriti otstarbekas kaheveolise masina skeemis kasutada. pealegi on neliveo kast oluliselt raskem, mis halvendab auto tehnilisi näitajaid, kui selle massiga kaasnevaid funksioone ei kasutata
Comment
-
Vs: audi A8
Ei saa mitte vaikki olla
Mismõttes taga koodid ja kergemas reziimis / ees raskemas reziimis? Mitte ei mõista aru kuidas just see peaks takistama kasti kasutamast, mis siin teemaks?
Ja võimsate sportautode all mõtled top-fuel dragstereid, mis nood siia puutuvad? kui manualist jutt, siis pannakse ka täpselt selle sama kasti kaudu 600 hobujõudu maha ning isegi 800 kui näppida lisaks teist, mille juures ei tee keegi häältki, mis telg vedavana "abiks" ja mis mitte "abiks".
Samamoodi, KUI teemaaljustajale just iga paarkümmend kilogrammi surmav ei ole, pole ka sellest sooja ega külma, kas on raskem neliveo kast või mitte.
Kuna hetkel siiski veel mainimata, et kas tegu manuali või automaadiga (lihtsalt nokitsemise keerukus) ja kuhu ning milleks see auto "läheb" - lähtu nii:
Kui tegemist sellise hobi-projektiga ja samalajal mootor ning käimar on lihtsalt olemas ja tahtmist teha ja aega ja huvi ja ei lähe millisekundeid mõõtma ringrajale (kuigi minupoolest mine ka, kes keelab), siis tee ja pusi ja katseta ja tunne rõõmu! Kui midagi esinduslikku ning (seda just) võimalikult valutult ja odavalt (aeg ja töö) vaja, siis arvamust selle tahu poolt on foorumikasutajate eelnevatest postitustest võimalik välja küll ; )
Hoplaa.
Comment
-
Vs: audi A8
Mis moodi Matt esiveolisel koodid katki lastakse- põhiliselt ikka nii et rattad välja keeratuna vaja ketsi anda. Loomulikult saab kasutada ja on ka neid torseneid kinni pandud. Kuid ainuke vähegi mõte oleks niisugust asja teha ainult A8l.Maailm oleks puhas ja süüta
kui poleks õllejogurtit
- Õ.Õ.
Comment
-
Vs: audi A8
no aga pole aimugi kes ja kuidas laseb, koode, katki?! eelmainitud tegevusega - rattad põhjas ja ketsi - on et pool elu tegeldud ja midagi töökindlamat pole siiani näinud. küll on tagaveol kardaani rist ribadeks lastud. need ei ole reeglid, aga lihtsalt näideteks.
paistab vist ammendunud teema nüüdseks
Comment
-
Vs: audi A8
Esmalt postitatud matt pooltno aga pole aimugi kes ja kuidas laseb, koode, katki?! eelmainitud tegevusega - rattad põhjas ja ketsi - on et pool elu tegeldud ja midagi töökindlamat pole siiani näinud. küll on tagaveol kardaani rist ribadeks lastud. need ei ole reeglid, aga lihtsalt näideteks.
paistab vist ammendunud teema nüüdseks
Comment
Comment