Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

audi A8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: audi A8

    Ma oleksin sel juhul ambitsioonikam - teeksin cady neliveolisena. Sellise pika kolaka keeramine muul pinnal kui asfald tagaveolisena on muidu suht piin.
    Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
    Konfutsius

    Comment


      #17
      Vs: audi A8

      Esmalt postitatud reuter poolt
      cady on ront ja sellele kannataks Audi mootoritest ehk 4,2l isend, alla selle ei ole ilmselt suurt pointi.
      ilmselt on võimalik ka differentsiaal manuaalselt lukku panna, kui kast lahti võtta. antud juhul ilmselt kõige mõistlikum lahendus
      tere. ja ongi 4,2 l mootor nad on müügis üpris odavad ja ma arvan sobib cadile ideaalselt kapoti all ruumi on saab isegfi hammas rihmu vahetada nii et esi ottsa ei pea lahti arutama samuti starteri keneka kond.ja muude vidinate juurde.

      Comment


        #18
        Vs: audi A8

        Esmalt postitatud OSX poolt
        Ma oleksin sel juhul ambitsioonikam - teeksin cady neliveolisena. Sellise pika kolaka keeramine muul pinnal kui asfald tagaveolisena on muidu suht piin.
        muidugi pole see paha mõte aga auto on tunnduvalt laiem ja esisild asub mootori esiotsas.

        Comment


          #19
          Vs: audi A8

          mulle tnduks tiba koomiline, kui 9m limu veojõud oleks jaotatud 70% ulatuses esiteljele. pealegi keskdiffer ei rõõmusta ilmselt sildade erineva ülekandearvu üle. Audi mootor paikneb silla ees, Cady rattad aga hakkavad pea vahetult peale stanget. selline erinevus teeb neliveo rakendamise keerukaks.
          miks peaks pikka masinat tagaveolisena raske olema keerata? ilmselt ei ole sellise asja väitja väga palju tagaveolistega kokku puutunud. tegelikult on asi hoopis nii, et nelivedu vähendab manööverdusvõimet, kuna esirataste pöördenurka ei ole liigendite tõttu võimalik väga suureks ajadada..
          Eesti tingimustes oleks muidugi nelivedu abiks, kuna suht suurel osal aastast on meie teed libedad...
          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

          Comment


            #20
            Vs: audi A8

            Reuter, eksid selles osas et pole kokkupuudet tagaveoga...tööandja poolt nimelt on tööautoks MB 230 mis viimase poole aasta jooksul on küll 5 päeva nädalas tagaveoline olnud. Koduses majapidamises jah on vaid 2 nelivedu ja 1 esivedu.
            Kui mingi kolakas üle minu muru sõidab muru lõhkudes siis mind ei huvita sugugi mis on veojõu suhe mingil isendil, koomilist pole siin midagi kui keegi üle koonu saab selle eest.
            Teemasse ka - soovitan hoopis neliveoline kast maha võtta ja ära müüa, asemele panna tavaline kast ja kogu mure lahendatud töökindlalt. Kastile ju huvilisi leiduks - www.audiclub.ee selles abiks...
            Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
            Konfutsius

            Comment


              #21
              Vs: audi A8

              Minumeelest on sinna igati mõistlikum kasvõi aretada 53 või zil130 v8, kuna need vähemalt häälitsevad Caddyle kohaselt. Lisaks nende elektroonika osa väga palju lihtsam. Vaata Audiclubi foorumis ringi ja näed palju läheb maksma A8l rihma vahetus. + 2 lamba andurit et see mootor normaalselt töötaks.

              Kõige mõistlikum oleks mingi USAka V8 koos kastiga otsida mis bolt on külge sobib
              Maailm oleks puhas ja süüta
              kui poleks õllejogurtit
              - Õ.Õ.

              Comment


                #22
                Vs: audi A8

                53 hobused suudavad vaevu seda kolakat liigutada. Zil on kah lahja. isegi sellisel pisikesel, nagi Tsaika on peal Ural mootor(pm forsseeritud Zil).
                smallblock ei tohiks kah väga palju maksta, vast võiks ka seda varianti kaaluda. ameeriklasele ikka vastavat päritolu mootor. väiksemad kastid peaks ka suht saadaval olema
                Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                Comment


                  #23
                  Vs: audi A8

                  Raske see Caddy siis on? Zil 130 täies lastis peaks olema mingi 13 tonni vast mis kulgeb 90 km/h tarbides küll siis 1 /1 bensiini. Gorki tehase limud olid forseeritud 53 moto või spetsiaalne 53 moto sarnane Tsaika mootor.
                  Maailm oleks puhas ja süüta
                  kui poleks õllejogurtit
                  - Õ.Õ.

                  Comment


                    #24
                    Vs: audi A8

                    GAZ-53 V8 mootor oli minu mäletamistmööda 120hp ja veoauto tühimaas oli sõltuvalt kasti tüübist ca 4200kg. Lubatud kandevõime oli sõltuvalt mudelist (uuematel rohkem) mingi 5-6 tonni aga peale kanntas ka märksa rohkem raskust panna ja korraliku ning hästi tehtud mootoriga sai 120km\h sisse aetud. Antud mootori põhiprobleem oli tema ebatöökindlus, pikaealisuse seisukohast lähtudes. Plokikaane- ja ämbliku veesärgi tihendid ning raam- ja kepsusaaled olid selle mootori nõrgad kohad aga pole ka midagi imestada, ikkagi Teise Maailmasõja järgne lääne mudeli kaudne koopia.

                    Comment


                      #25
                      Vs: audi A8

                      Esmalt postitatud Matis poolt
                      Minumeelest on sinna igati mõistlikum kasvõi aretada 53 või zil130 v8, kuna need vähemalt häälitsevad Caddyle kohaselt.
                      Kas cadillac ei ole mitte luksusmark, mis peaks olema hääletu või parimal juhul nurruma vaikselt?
                      If you think education is expensive, try ignorance.

                      Comment


                        #26
                        Vs: audi A8

                        Korraliku summutiga ja hea mootoriga ei tohiks lärmiga probleeme tekkida. Ega need klassikalised USAkate mootorid on väga sarnased zili mootoriga, ainult materjalid ja tolerantsid on paremad. Üldse sarnanevad nad kuidagi kõige rohkem tehnika tasemelt Volgale Kuigi 53 mootori aretamine sobliku kasti puudumise tõttu ka vist väga mõttetu.

                        Kuigi kuidas mõtleb teema algataja Caddy mittevedavale esisillale need A8 koodid külge panna? Peale seda pole vist eriti keeruline A8 tagusilda selle eeldatavasti sõltuva lehtvedrudega asemele kompunnida.

                        Kindlasti on kõige mõistlikum taastada esialgne olukord. Ma kardan et kuskil ameerika auto foorumis on see teema juba nalja nurgas
                        Maailm oleks puhas ja süüta
                        kui poleks õllejogurtit
                        - Õ.Õ.

                        Comment


                          #27
                          Vs: audi A8

                          Vaata nüüd?: GAZ 53 omab 115 hj!

                          Comment


                            #28
                            Vs: audi A8

                            A8 sillad peaks Cady omadest kitsamad olema. lisaks 8-l on sõltumatu vedrustus, mida on täissillaga masinale keeruline aretada. sillale mõjuv koormus on isegi tavajänkil ilmselt suurem, kui 8-l, mis siis veel 9m isendist rääkida, seega need ideed tasub eos ära jätta.

                            53-l on ebatöökindel 4,5l V8, mis erineva seadistuse ja õnnestumise tulemusena arendavad 100hj ringis. mul on 1,5t autol 130hj ja dünaamikat ülearu kohe kindlasti pole... ilgelt nõme, kui 9m auto ei jaksakui SOS mäest üles minna
                            ZiL ei ole kah mingi eriline loom, kui just kuskilt ei saaks ZiL limu mootorit, aga selle sama summa eest ilmselt saaksid juba ka korraliku bigblocki...

                            8 kasti kasutamisel pead ilmselt tagasilda toppima mingi maasturi reduktori, et saada sobib ülekandearv. Cady sild võiks isegi olla pigem aeglasem, kui 8-l, sest masin on raskem. suurem ülekandearv annab masinale parema dünaamika, kuigi lõppkiiruses kaotada. kuigi ehk mitte ka palju, sest see mootor ei jaksa ilmselt seda rauda suht viletsa õhutakistusteguriga nagunii 200km/h peale ajada.
                            Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                            Comment


                              #29
                              Vs: audi A8

                              Esmalt postitatud reuter poolt
                              lukustad esimesed pooltelje otsad kastiga ja saad kasutada ainult tagavedu, aga mõttetu on ikkagi.
                              mõttekam on kasutada seda mootorit ja siis istutada sellele otsa mingi muu käima. A8 on masin, millel tagavedu on esiveole lisaks. tagaveoliseks kohandamiseks peaks olema vastupidi(tagaveole on lisatud esivedu)
                              sry vana teema väljakaevamise eest, aga ei saanud vait olla. kahju vaadata, kui äkki keegi loeb seda teemat ja saab infoks mingit jama.
                              see, et audi on läinud neliveo teostamisel seda teed, et on asetanud käigukasti esisillale ja mootori esisilla ette (vastupidavaim variant kui muud), ei tähenda seda, et tagavedu on "lisaks".
                              pikimootoriga audid on disainitud neliveolisteks, mitte esiveolisteks, millele on lisatud tagavedu. täpselt sama lugu on subaruga nt. (poolassid väljuvad käigukastist)
                              küll nähtud neid audisid, millel esivedu eemaldatud ja panevad oma kellegi tarkpea poolt mainitud "lisaksoleva" tagaveoga maha jõu, mille juures tagaveolised autod oma poolassid spiraalmakaronideks keeravad.
                              quattro on end tõestanud, kui üks kõige vastupidavamaid neliveo skeeme ja vaid nii on teda ka mõttekas kasutada (mitte esiveona, nagu ka osasi audisi osta saab - on eemaldatud kardaan ja tagdiffer; ega ka mitte tagaveona - ei ole kaalujaotuse mõttes mõtekas ja palju muud jama ala keskdiffer jne.)

                              Comment


                                #30
                                Vs: audi A8

                                Kui mu mälu ei peta, siis alates kolmest liitrist peaks Audi ja BMW kastid olema samad. Tootja on sama, ilmselt aga päris 1:1 BMW kast ikka Audi külge ei istu. Kindlasti on probleeme ka elektroonikaga. Kasti ja mootori aju peaks käsikäes töötama. Ma pigem küsin, et miks Audi? BMW-l Mersul ka ju suuri V mootoreid...

                                Comment

                                Working...
                                X