Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

kondekat maki vahele

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    kondekat maki vahele

    Endal diisel auto käivitamisel lülitub makk käimisel korraks välja ja uuesti sisse. Ning sooviks seda probleemi lahendada mõne kondekaga, päris võimu kondekat ka ei tahaks ega viitsi sinna vahele kuhugi toppida. Sai soetatud uus makk Kenwood kdc-w6041u ja natuke häirib see korraks seisma ja käima minemine. Juhe juba otse aku pealt võetud seepärast, et originaal tehase makijuhtmega ei jäänud makk peale pannes käimagi, lülitus aina sisse ja välja.
    Äkki keegi oskaks soovitada mõnda kindlat kondekad või muud lahendust.
    Ja tutvusringkonnas on ette tulnud et ka osadel bensukatel on taoline "omapära"

    #2
    Vs: kondekat maki vahele

    Esmalt postitatud -meelis- poolt
    Endal diisel auto käivitamisel lülitub makk käimisel korraks välja ja uuesti sisse. Äkki keegi oskaks soovitada mõnda kindlat kondekad või muud lahendust.
    Valikud: 1. suurem/võimsam aku
    2. Käivitamise ajaks makk välja lülitada
    Taoline "omapära" on tingitud auto energiasüsteemi koguvõimsuse piiratusest. Mingi kondekaga võib lahendada siis, kui energia puudujääk käivitamisel on väike.
    Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

    Comment


      #3
      Vs: kondekat maki vahele

      Kondekas peab olema piisavalt suur (10...20000 uF ikka) ja toide pillile ühendatud läbi sobiva dioodi. Sel juhul ajutise pingelangu puhul auto pardavõrgus pilli toide isoleerub sellest ja jätkab töötamist kondensaatori energiast.

      Comment


        #4
        Vs: kondekat maki vahele

        Esmalt postitatud bnman poolt
        Kondekas peab olema piisavalt suur (10...20000 uF ikka) ja toide pillile ühendatud läbi sobiva dioodi.
        Diood tekitab pingelangu pool volti, mis siis vähendab võimsust tublisti.
        konde 1 farad, väiksemat ei ole mõtet vaadatagi. ja sellel langeb pinge ühe voldi võrra ühe sekundi jooksul, kui tarbimine on 1 amper. Valjumal kuulamisel on tarbimine suurem, seega vaja suurem mahtuvus. Ka starterit võib vaja minna rohkem kui sekund, seega veel suurem konde. Nii et 10 faradit, mine vaata poes sellist kondet ja hinda

        Suurem aku võib probleemi lahendada.

        Leidsin ka mingi valiku: http://www.noortehnik.ee/index.php?id=2&id2=62
        viimati muutis kasutaja urmas78; 14 m 2008, 22:20.

        Comment


          #5
          Vs: kondekat maki vahele

          ehk tasub uuesti üle vaadatamaki ühendus?ma pean silmas GND juhet.sõltuvalt autokerest ja roostetamise astmest võib ta vägagi erineda aku miinus otsast.mõnel tublimal on olnud ainsaks GND ühenduseks antenni varjestussukk.
          nii et kui pluss otsa võib võtta peaaegu suvalisest kohast,siis GND(ja eriti just võimsatel makidel, ja ka võimenditel)tuleks tuua ote akult.

          Comment


            #6
            Vs: kondekat maki vahele

            Esmalt postitatud kreeklane poolt
            nii et kui pluss otsa võib võtta peaaegu suvalisest kohast,siis GND(ja eriti just võimsatel makidel, ja ka võimenditel)tuleks tuua ote akult.
            Nüüd paned sa küll tiba puitu, miinus juhet ei tooda peaaegu mitte kunagi akult, pluss on see mis tuuakse akult ning miinus pannakse võimalikult lähedale seadmest puhtasse kere punkti.

            Comment


              #7
              Vs: kondekat maki vahele

              Esmalt postitatud ranz poolt
              miinus juhet ei tooda peaaegu mitte kunagi akult
              Kui probleemi lahendamiseks on vaja tõmmata lisajuhe, siis tuleb see lisajuhe tõmmata sõltumata sellest, mida arvavad need, kes "peaaegu mitte kunagi" nii ei tee.
              Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

              Comment


                #8
                Vs: kondekat maki vahele

                Esmalt postitatud vasaraonu poolt
                Kui probleemi lahendamiseks on vaja tõmmata lisajuhe, siis tuleb see lisajuhe tõmmata sõltumata sellest, mida arvavad need, kes "peaaegu mitte kunagi" nii ei tee.
                Vat selles asi ongi, et minu praktikas puudub selline asi nagu massi vedamine akule probleemi lahendamiseks. Kui miinuse vedamine akule lahendas probleemi, ei tähenda muud kui kusagil mujal oli ennist viga sees (halb ühendus aku ja kere vahel, halb ühendus seadme ja kere vahel, halvad kontaktid ühenduskohtades jne).
                Väga hea näide kogu asjale on see, et ülte milline auto tehasepoolne seade võtab miinuse otse akult? ma vastan sellele ise, mitte ükski!

                Comment


                  #9
                  Vs: kondekat maki vahele

                  Asi on takistuses. Kui kere on ideaalne, ei roosteta ja kõik ühendused korras, võib muidugi võtta maa suvalisest kere punktist. Kuid ka siis tekib (teoreetiliselt) pingelang. Muide, seepärast võetaksegi keevitamisel juhe aku lahti.
                  Ideaalsel juhul ja ka enamasti tavalistel autodel on see pingelang nii minimaalne et ei mängi rolli.
                  Vanal roostes autol on maaühendused ikka päris mädad ja seepärast on 2 võimalust. Kas viilid/lihvid/puhastad kõik maakontaktid teel raadiost akuni või vead lisajuhtme. Auto seiskohast oleks esimene variant parem.
                  On muidugi võimalik, et aku on nii läbi, et pinge kukub stardil liiga palju.
                  - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
                  - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

                  Comment


                    #10
                    Vs: kondekat maki vahele

                    Esmalt postitatud felch poolt
                    Vanal roostes autol on maaühendused ikka päris mädad ja seepärast on 2 võimalust. Kas viilid/lihvid/puhastad kõik maakontaktid teel raadiost akuni või vead lisajuhtme. Auto seiskohast oleks esimene variant parem.
                    On muidugi võimalik, et aku on nii läbi, et pinge kukub stardil liiga palju.
                    Ühenduspunktid on puhastatavad... ja kui auto ise peaks juba nii mäda olema, et ei ole enam korralikku ühendus aku miinuspunktist keres maki miinuspunktini... ei tohiks selline masin enam liigeldagi :P

                    Comment


                      #11
                      Vs: kondekat maki vahele

                      Esmalt postitatud ranz poolt
                      ja kui auto ise peaks juba nii mäda olema, et ei ole enam korralikku ühendus aku miinuspunktist keres maki miinuspunktini... ei tohiks selline masin enam liigeldagi :P
                      Kuidas see info aitab teema algatajat, kes pani oma autole uue maki?
                      Keegi pole targemaks muutunud sellest, et mind lolliks peab.

                      Comment


                        #12
                        Vs: kondekat maki vahele

                        Esmalt postitatud vasaraonu poolt
                        Kuidas see info aitab teema algatajat, kes pani oma autole uue maki?
                        Võiks aidata niipalju, et kuna selgus tema jutust, et originaal juhtmetega ei läinud makk töölegi, tuleks vedada pistkust keresse ka korralikuma jämedusega miinus kaabel... ning vajadust ei ole seda vedada akule!

                        Comment


                          #13
                          Vs: kondekat maki vahele

                          suurem aku, aga diisli puhul vôib see suurem tähendada suurust, mis auto akukasti enam ära ei mahu. mitmetel makkidel on komme end alla 12V välja lülitada, diisli käivitamisel on aku pinge hetkeline langemine 11,5V-ni vôi isegi madalamale normaalne nähtus
                          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                          Comment


                            #14
                            Vs: kondekat maki vahele

                            Kas raadiol on ühendatud ka süüteluku R asendiga? Et siis kas raadio mängib kui võti välja tõmmata?

                            Comment

                            Working...
                            X