Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

    Esmalt postitatud eERuheeRu poolt
    http://www.saabnet.ee/foorum/viewthr...8794#pid110271

    Miks seda jama IGAS foorumis promoma peab?
    Tänapäeval nimetatakse seda peene sõnaga marketingiks.

    Aga teemaalgatajale: Käi jala, kokkujoid missugune ja tervis tulem mühinal, suudad ennast veidi rohkem liigutada kui venemaa meile meie endi rahadega kosja tuleb.

    Comment


      #17
      Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

      Tuhnisin veidi http://www.google.ru/ abil netis.
      Selgus et tegu polegi kütuselisandiga, vaid hoopis mingi
      bensiinipaagi külge kinnitatava plaadiga. Selline link siis:
      Описание инструмента, обзоры, тесты, мнения. Инструмент, который мы выбираем, покупаем и используем
      Elektroonika töötab suitsu baasil.
      Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
      Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

      Comment


        #18
        Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

        Esmalt postitatud fre poolt
        Selgus et tegu polegi kütuselisandiga, vaid hoopis mingi
        bensiinipaagi külge kinnitatava plaadiga.
        Tegelikult ei ole suurt vahet, kuidas lollide käest raha kätte saada. Oluline on, et omakulud piisavalt madalad oleks.

        Comment


          #19
          Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

          vististi AutoBild katsetas neid "tjuuninguvidinaid" ja järeldus oli, et kütust need ei vähenda pm ükski. ka oli seal katses mingi magnetite komplekt, mis pidi õhku ja kütet "positiivselt mõjutama" ja siis seejuures kokkuhoidu ja võimsust tekitama. kui aju mootoril ära vahetada, siis võib küll saada momendi madalamal pöördel kätte ja võimsust lisaks, aga müstilist küttesäästu ei tule. parema kulu ja võimsuse suhte saab parema mootoriga/autoga. kui see nii lihtne oleks, siis miks ükski autotootja selliseid asju oma autole külge ei pane või on nad lihtsalt nii lollid, et raiskavad miljardeid mõttetule arendustööle, mis hõlmab aerodünaamikat, materjale jne.
          Eesti tingimustes soovitan paaki panna 98 oktaanarvuga kütet ja vaadata, kuis kulu väheneb, mitte küll drastiliselt, aga siiski. lisaks kasvab võimsus viimati seal mail olles oli 95 ja 98 hinna vahe nii pisike, et ma ei saa aru, miks keegi üldse seda lahjemat lura endale sisse niristab. minu enda katsetused näitavad 0,1...0,2l/100km keskmise kulu vahet. Saksamaal see küll ei kompenseeri hinna vahet, aga mulle on olulisem see väheldane võimsuse erinevus, mis saavutan.

          tegelikult ei taha kedagi halvustada, kui keegi ära tõestab, et asi toimib, siis olen valmis soetama. tegelikult esitaks koguni väljakutse: kes tahaks pakkuda paari seadet katsetada anda. novembris-detsembris alustan jälle autoga ökodaivi kodu poole. siiani on näidanud, et peale Saksamaad püsib kütusekulu paagitäite lõikes kuni koduni välja üsna sama sugune. seega oleks mul võimalik nt 30l kaupa erinevaid seadmeid katsetada. kusjuures toimiva seadme olen nõus endale pärast katsetust päriseks ostma. alla 5% erinevuse peab paraku lugema liikluse, teeolude ja varieeruva sõidukiiruse omapäraks.
          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

          Comment


            #20
            Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

            Üldiselt kipub vist nii olema et nn riisipüssid tõesti käituvad 98–ga paremini, olen isegi märganud et kui muud vahet ei ole siis vähemalt km omahind on vähemalt sama mis 95 korral kuid enamasti isegi parem. Samas mul ameeriklane ei pea 98 milleksi ning sellele meeldib hoopis ökonoomsuse mõttes kõige tavalisem Statoili 95. Talle on luugile kleebitud et alates 91 unleaded...
            Tegelikult mõjutavad kulu puhas õhufilter, täpne kokkujooks ja õhurõhk kummides rohkem kui mingid "magnetid ja gadgetid". Kui veel nüüd (sügisel) ka süütejuhtmestik ja seadmed niiskuse eest töödelda siis saame tõesti kokku juba märgatava kokkuhoiu.
            Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
            Konfutsius

            Comment


              #21
              Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

              osad vanema USA raua(karpa) omanikud kasutavad väidetavalt biokütust. kulu tuntavalt suurem, aga hindade erinevus teeb asja tasa. vb peaks enda ameeriklasele ka seda maitsta andma. enne siiski ei julge, kui masin pidevamas liikumises. seisvasse mootorisse ei tahaks alkot sisse jätta...
              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

              Comment


                #22
                Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                Kahjuks "ajudega" masinatel lihtsalt nii ei saa - tuleb lausa aju vahetada ja oletan et võibolla veelgi midagi et E85 kasutada saaks. FlexFuel System oleks siin märksõnaks. Lisaks tasuks uurida kas mingi konkreetne mudel/mootor ikka sobib sellisele kütusele.
                Võibolla on gaas hetkel mõistlikum alternatiiv kuid mis homme saab juhul kui vene gaasikraanid kinni keerab (või õhku laseb ) - seda on tänamatu ennustada.
                Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                Konfutsius

                Comment


                  #23
                  Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                  Mulle ka mingi aeg üks tegelane üritas mingeid kapsleid maha parseldada. Aga kuna keemiaga tegelenud siis ei tasu mulle jura ajada. Effekti saavad need kapslid vms iganes anda kui nad sisaldavad oksüdeeriat või ainete kus kütus ja hapnik juba polekulis(näiteks TNT). Tean et enamus oksydeerijaid jätab kõrvalprodukti mis aitab kaasa kiirele metalli oksüdeerumisele. Ainuke mis ei jäta tuleb hetkel ette amooniumnitraat viimane aga on ohlik segus kütusega(ma olen ehitanud rakette selle segu peale). Diisel põleb aga sellega segus hästi, helesinine ja jõuline. Ok aga reaalset kasu arvan asjast olevat niipalju et ajab pensu filtri umbe ja masin ei saa kütet kätte korralikult enam.
                  A amooniumnitraadi lagunemise tulemus on N2O+H2O, rahvakeeli naerugaas , nitro ja vesi.
                  Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                  1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                  2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                  Comment


                    #24
                    Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                    Värskes septembri Tehnikamaailmas on suisa neljal leheküljel lahatud nelja erinevat mootori tööd parandavat ainet-seadet.

                    Halva omadusena on kõigi puhul välja toodud üks ühine järeldus - ei mõjuta mootori tööd mingilgi määral

                    Comment


                      #25
                      Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                      Tavaliselt ei pööra nendele lisandireklaamidele ja -teemadele üldse tähelepanu. Hea, et Vtl teemat kohe lukku ei pannud, sest jõudsime jällegi eelpostitaja tsiteeritud järelduseni.

                      Tõsisemalt - ise kasutan seda võtet, et ei kasuta kõiki käike. Kuna vana aeglasekäiguline bensukas hakkab 1100 pöördel juba korralikult vedama, saab teiselt kohe neljandale või kolmandalt viiendale minna. Siledal asfaldil pole teise käiguga kohaltminek samuti probleemiks. Sääst on tanklakülastuste tiheduse järgi tuntav, sest sama autot kasutanud naaber käib vana volgamehena kõik käigud isegi allamäge sõites läbi.

                      Kunagi promoti saksa autosaates AutoStopi nimelist seadet. Ei-ei, mitte hääletamiseks , vaid see igale margile sobiv karbike lülitas mootori auto foori taga seistes välja. See idee on nüüd jälle päevakorral, sest mootori automaatne seiskamine on mõnel mudelil standardvarustuses.

                      Muruniitjasse valasin ükskord lisaks lambipetrooleumit, kui lahustihaisune bensiin mootori liiga kuumaks ja särtsakaks ajas. Pooleks bensiiniga töötas see segu hästi. Petrooleumilõhna oli küll terve õu täis .
                      73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                      ATiP1pN4XeM

                      Comment


                        #26
                        Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                        Esmalt postitatud Scott poolt
                        Kunagi promoti saksa autosaates AutoStopi nimelist seadet. Ei-ei, mitte hääletamiseks , vaid see igale margile sobiv karbike lülitas mootori auto foori taga seistes välja. See idee on nüüd jälle päevakorral, sest mootori automaatne seiskamine on mõnel mudelil standardvarustuses.
                        Sellesse seadmesse suhtuks nüüd küll pisikese reservatsiooniga. Vaevalt aparaatus foori jälgib? Või siiski?
                        Kui mitte siis saadakse inf ju auto enda käest. Sel juhul ummikus ju ka hakkab see start/stop pihta. Ja kui seda liiga palju/tihti saab, on kasu asemel kahju. Starteri energia tuleb ju ka lõppude-lõpuks kütusepaagist. Kui arvestada veel detailide kulumist, kõikvõimalikke kadusid .....


                        OSX:
                        lisaksin et mitte otseselt bensiinile vaid sissevõetavale õhule. Kuna sai kasutatud Ziguli mootoritega millega rallit sõideti siis vabandan - ökonoomsust ei märganud vaadata...
                        Olles ära pidanud paar mosset ja omades ka praegu üht vene maastikumasinat, julgen väita, et niiske õhk mootori töörežiimi mõjutab küll, kuidagi hästi jooksma hakkab, seda on kohe kõrvaga kuulda. Just sellised sügisesed udud on sellised, kuna seda hästi tunnetab.
                        Samas, oma 10 aastat vanal igapäevakasutuses diiselautol seda ei tähelda. On`s see vanade karbussidega bensukate eripära?

                        Comment


                          #27
                          Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                          On`s see vanade karbussidega bensukate eripära
                          94 aasta diisel passat oleks ka nagu samade ilmanähtustega särtsakam pill.
                          Tasuta präänikut ei anta, ei elus, ei elektroonikas.
                          Ettevaatust! Postitan ainult ebakaines olekus!

                          Comment


                            #28
                            Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                            Esmalt postitatud tcumen poolt
                            Vaevalt aparaatus foori jälgib? Või siiski?
                            Kui mitte siis saadakse inf ju auto enda käest. Sel juhul ummikus ju ka hakkab see start/stop pihta. Ja kui seda liiga palju/tihti saab, on kasu asemel kahju. Starteri energia tuleb ju ka lõppude-lõpuks kütusepaagist. Kui arvestada veel detailide kulumist, kõikvõimalikke kadusid .....
                            Inf tuleb autolt. Foor oli lihtsalt näiteks.
                            Niipalju kui mäletan, siis seade kohe mootorit välja ei lülitanud, selleks pidi pool minutit (midagi sinnakanti) ootama. Mingit pedaali seismise ajal (õrnalt) vajutades sai süsteemi tegevuse selleks korraks katkestada. Põhimõtteliselt kontrolliti käigukangi ja pedaalide asendit, et järgmist tegevust ette arvata ning vajadusel mootor välja lülitada.
                            73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                            ATiP1pN4XeM

                            Comment


                              #29
                              Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                              See õhuniiskuse keemia tundub olema küll rohkem karbude teema. Diisliga pikemad kogemused on vaid 2.0i Berlingoga@2005 kuid ei tea väita et ta särtsakam oleks olnud , ütleme hommikuse kasteuduga. Sellises udus "tuunimata" bens karbuga võis joosta 10-15km tippkiiruses rohkem kui näiteks päeval kuiva õhuga (tavamõistes puudulik väljalase võis lisada veel ehk ca 7km otsa).
                              Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                              Konfutsius

                              Comment


                                #30
                                Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                                Ei ole karbu teema. Niiske ja jahe õhk sisaldab mahuühiku kohta rohkem hapnikku ja vabalthingaval mootoril on seega kergem hingata.

                                Mootori väljalülitamine foori taga on lahedalt idiootne tegevus, arvestades kvaliteetse mootori olematuid tühikäigukulusid.

                                Comment

                                Working...
                                X