Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

    Karutec, oled juhtunud mõnel udusel hommikul oma Chero kompult vaatama hetkekulu stabiilsel sõidul? Mina ei ole ausaltöeldes aru saanud et vahet oleks. Ütleksin et teoreetiliselt peaks olema vahe kuid ei näe seda numbritelt , ning kuna loodust näen suht tihti sis ka keskmise kulu järgi rehkendades kaob võimalik effekt suuremasse kulusse ära.Ilmselt üritab aju timmida mootori töö igal hetkel nii paika et sellist tunnetuslikku erinevust nagu mossega või ladaga tekkis ei anna tunda.
    Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
    Konfutsius

    Comment


      #32
      Re: Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

      Esmalt postitatud KaruTEC poolt
      Mootori väljalülitamine foori taga on lahedalt idiootne tegevus, arvestades kvaliteetse mootori olematuid tühikäigukulusid.
      Khm. Täitsa huvitav teada saada, et Baieri Mootorivabrikus töötab vaid kari lahedaid idioote .

      Comment


        #33
        Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

        Tänapäevastel diiselkonedel on küll tunda niiske ilmaga terake paremat minekut.Kogemused nii VAG kui ka Toyota diislitega ca 10a.Hetkel 130kW Toyota 2.2 D-4D CAT istumise all, ning olgugi,et mootrirammu on küllaga - niiske ilmaga tundub veel teravam minek.
        Igasugu imerohud a la teemaalgataja stiilis on reeglina lollide püüdmiseks.
        Kõige parem rohi on korrapärane hooldus!
        Kõik meeldiv tuleb lambist...

        Comment


          #34
          Vs: Re: Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

          Esmalt postitatud olevtoom poolt
          Khm. Täitsa huvitav teada saada, et Baieri Mootorivabrikus töötab vaid kari lahedaid idioote .
          Too viide autole, mis seda tehnoloogiat kasutab.

          Comment


            #35
            Vs: Re: Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

            Esmalt postitatud olevtoom poolt
            Khm. Täitsa huvitav teada saada, et Baieri Mootorivabrikus töötab vaid kari lahedaid idioote .
            Enamus asju mida Baieri ja ka muud autoehitajad teevad, tehakse marketingi eesmärgil, et millegi poolest teistest erineda ja rohkem müüa; kui just seadusandlus seljas ei istu. Seega idiootidest on asi kaugel aga eesmärki on vahest raske ära tabada.

            Comment


              #36
              Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

              Suvehommikuse jaheda ja kasteniiske õhu täituvusastme efekt annab tunda, nagu KaruTEC`ki juba mainis, just vabalthingavatel sisepõlemismootoritel. Miks siis, asi iseenesest väga lihtne. Mida jahedam õhk mootori põlemiskambrisse suunatakse, seda rohkem seda sinna mahub ja see kütuse kiirpõlemistsükli ajal paisub, tulemuseks rohkem erivõimsust. More air= more power. Tänapäeval on praktiliselt kõikidel kaasaegsetel diiselmootoritel (paljudel Ottomootoritel samuti) Turbo ülelaadimine (turbo overload) ja õhu eeljahuti (intercooler) peal olemas, seega kuumal suvepäeval pole "laisa masina efekt" eriti märgatav. Pealegi on nüüdisaegsetel mootoritel liitraazi kohta niivõrd palju kilovatte, et kui mõni nendest ei peaks avalduma tänu soojemale õhule, siis see pole otseselt märgatav. Pealegi juhib kütuse sissepritset (pumppihustid), turbo ülelaadimis rõhku ja palju muud kompuuter, mis analüüsib nii erinevaid rõhkusid sisse-, kui ka väljalaske poolel, heitgaaside hulka, mootori võimsusvajadust, ökonoomset tühikäigu funktsiooni jne. Vanadel vabalt hingavatel ridakõrgsurvepumbaga diiselmootoritel annab kuumal suvepäeval sõit otseses, ligi 1/3 suuremas kütusekulus ning tunduvalt vähenenud jõus tunda ja seda ilma naljata. Sõidan juba aastaid vanakooli 83.a 2,4L 48kW mersu diisliga ringi ja võin julgelt väita, et möödasõitu 90-100km/h olukorrakiiruse juures eriti tegema ei kipu (ohtlik nii endale, kui ka vastassuunas vastutulijatele). Olen päris mitmel korral, ühel konstantsel Tartu- Türi lõigul sama sõidustiiliga sõites saanud eri ilmastiku korral, täiesti erinevad kütusekulud. Varakevadel, kui ilmad jahedad, sõitsin eelmainitud edasi-tagasi otsa 25 liitriga ära, suvel 25- 30 kraadises olustikus kulus selleks 35 liitrit ja veidi rohkemgi, kuna tagasiteel sai enne Tartut kütus otsa. Põhjus, et miks selline suur erinevuste vahe tuli, võis peituda ka selles, et kasutasin erinevaid kütuseid. Esimestel kevadistel kordadel kasutasin Soomest ja Venemaalt kaasa toodud diislit aga suvise sõidukorra ajal Eesti Statoilist ostetud hägust kahtlast toodet (Euro ultima ). Sõiduajal nagu vahel tundus, et jalgratturid tahavad tõusul mööda minna, kodus katse käigus Statoilist ostetud diislit lahtiselt süüdates, kulus pool pakki tikke, enne kui tule külge võttis, ime et niigi lahja mootor sellega üldse käia suutis.

              Comment


                #37
                Re: Vs: Re: Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                Esmalt postitatud KaruTEC poolt
                Too viide autole, mis seda tehnoloogiat kasutab.
                BMW (vt. kas või http://www.bmw.ee/page.php?pgID=b1a5...ec3f5&lang=est). Esialgu neljasilindrilised ottomootorid, aga ilmselt lähitulevikus teised kah. Praegu lisavarustus.
                Olles ise sellisega sõitnud, pean ütlema, et umbes tund aega tahab harjumist -- algul tekitab "oh pagan, nüüd suretasin välja"-tunde.
                Rullnokale ei sobi, sest tekitab paigaltvõtul pisikese -- no nii viiendik sekundit ehk -- lisaviivituse.

                Comment


                  #38
                  Re: Vs: Re: Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                  Esmalt postitatud moi poolt
                  Enamus asju mida Baieri ja ka muud autoehitajad teevad, tehakse marketingi eesmärgil, et millegi poolest teistest erineda ja rohkem müüa; kui just seadusandlus seljas ei istu. ...
                  No aga antud juhul istubki seadusandlus seljas. Kõik üritavad hoolega kahandada süsinikdioksiidi päästu. Ehk, teistes ühikutes väljendatuna, kütusekulu. Ja kui käesoleva teema juurde tagasi tulla, siis sisepõlemismootori teisel arendussajandil näpistatakse kütusekulust promille, aga mitte kümneid protsente.
                  Edit: viimane lause arusaadavamaks.
                  viimati muutis kasutaja olevtoom; 03 m 2008, 11:01.

                  Comment


                    #39
                    Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                    see Max27 jutt tuletas meelde kuidas käitus krooniaja alguses bensiin - naljahambad nimetasid seda lahjendatud tapeediliimiks - ometigi oli okt arv isegi 97... hind oli ka 4.20 umbes.
                    Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                    Konfutsius

                    Comment


                      #40
                      Vs: Re: Vs: Re: Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                      Esmalt postitatud olevtoom poolt
                      BMW (vt. kas või http://www.bmw.ee/page.php?pgID=b1a5...ec3f5&lang=est). Esialgu neljasilindrilised ottomootorid, aga ilmselt lähitulevikus teised kah. Praegu lisavarustus.
                      Iseasi, kuidas see teostatud on. Sellist tehnoloogiat pakutakse juba aastaid ja isegi veokatele. Kui asi peaks olema tehtud sedasi, et käivitamiseks rakendatakse tavastarterit, siis palju jõudu keskonnateadlikule ullikesele, kes startereid ja hammasvöösi söögi alla ja peale vahetama hakkab. Teisalt miski muu tehnoloogia ( mootori ringiajamiseks käivitamisel ) tuleb esialgu ilmsel kordades kallim ning sööb igasuguse säästu kütuse kokkuhoiu arvelt ära, kuna soetamis kulud on kõrged. Seega ikkagi autopedede värk esialgu.

                      Comment


                        #41
                        Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                        Sõidan juba aastaid vanakooli 83.a 2,4L 48kW mersu diisliga ringi ja võin julgelt väita, et möödasõitu 90-100km/h olukorrakiiruse juures eriti tegema ei kipu (ohtlik nii endale, kui ka vastassuunas vastutulijatele).
                        Vanadel vabalt hingavatel ridakõrgsurvepumbaga diiselmootoritel annab kuumal suvepäeval sõit otseses, ligi 1/3 suuremas kütusekulus ning tunduvalt vähenenud jõus tunda ja seda ilma naljata.
                        OT:
                        Mul suvekodus kola vedamiseks nimetet motoga DB407L registermassiga 4,6t.
                        Õige jutt!Seda enam,et minu omal 6 kohaline suur kabiin ja portedega kast lisaks,tuleb kütusekulu vahe: kuuma ilmaga 12,5-13,5l/100km ,jaheda ning niiske ilmaga 10,7-11,5l/100km - sama tee ,sama tuulesuund,jms.Möödasõitudele ma selle riistapuuga kohe kuidagi ei kipu ja kiirus on about 85km/h - rohkem pole mõtet piinata-pigem annan aegsasti teed kaasliiklejaile.
                        Kõik meeldiv tuleb lambist...

                        Comment


                          #42
                          Vs: Re: Vs: Re: Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                          Esmalt postitatud olevtoom poolt
                          No aga antud juhul istubki seadusandlus seljas.
                          Sa peaks ise paremini teadma, et seadusandja poolt jälgitavaid CO2 pääste "linna sõidul" mõõdetakse direktiivi 70/220/EMÜ järgi teatud kiirusega liikuval autol ja tühikäigul töötaval autol, mitte aga seisval autol . Seal on ette nähtud just tühikäigul töötamine aga mitte seismine. Seega seadusandlus küll Baierimeeste leiutist ei nõua.

                          Comment


                            #43
                            Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                            Nali naljaks, aga ostaks selle aretise 2ra kyll, kui ainult v6itu oleks. Kahjuks teema algataja pole n2gu n2idanud ega yhendust v6tnud Just nagu oleks tegemist petukaubaga kiire raha teenimiseks.
                            If you think education is expensive, try ignorance.

                            Comment


                              #44
                              Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                              mis sa siis mõtlesid, logenz et kiire raha kaup pole algusest pealt töödanud ja tõenäoliselt saad tüki roostevabat plekki(kui ei vea siis tavalist rauda).Ehe näide oli kui omakaherattalise nitorlahustit sisse panin, karpa tule keerata 2x väiksema segu peale, minek oli parem kütuse kulu sõlutus palju keerasid aga keskmiselt 2x vähem. nitrolahusti maksab 112.- 5L bensu hindasid teavad kõik ise. Muidugist müratase tõusis sest plahvatus läks kiiremaks ja jõulisemaks. Puhas atsetoon on muidugist parim, ainuke et kui vajutada siis varsti mootor laiali (omad kogemused). Süütevedelik ei tahtnud yldse toimida hea kui mootor ennast ringi vedada jõudis(sobib diislile). Suvel kannatas ka sõita astsetooni ja ahjukütte seguga (1/10), gaasi vajutades suitses nagu diisel. Muidugist sinist ei tohi paaki valada tegelikkuses aga bensukal ei kontrolli keegi. Siis Veel sai katsetatud butaaniga, üllatavalt säästlik oli, ja väljalase ei haisenud ka. aga to, 4 taktilise peal kus katseid tehtud sai oli sügavalt poogen, mis vähegi põles sellega töötas. Nagu vene druzba, suvel diisliga talvel diisel+atsetoon(mu lapsepõlve liikur drusba võrri raami peal). Talvel esimesest tõmbest käivitist ja käis. Seega pole bensiin ainuke asi mis võib kütus olla sisepõlemis mootoris. Ka polüetuleeni lagundamisel tekkiv gaas sobib kütuseks. Kui keegi ei taha nitro asja uskuda võtke 2 100L prygikotti yhte viinapitsitäis bensiini teise nitrolahustit. Raputada ja siis kaugemalt tokiga tuld, bensiin teeb vussss, nitro teeb kabuum.
                              Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
                              1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
                              2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

                              Comment


                                #45
                                Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                                Esmalt postitatud kapraleinz poolt
                                .... Sai ka endale hangitud. ... Katsetused jätkuvad.
                                Lihtsalt info mõttes panen ligi tootetutvustuse. ...
                                Nagu sellest aru saada, teemaalgataja midagi müügiks ei paku, kuid reklaamimaik on küll järgneval tekstil juures... Klastrid... ? Nojah... Aga et "Katsetused jätkuvad", siis jääme huviga tulemusi ootama, olgu need siis negatiivsed või positiivsed või üldse midagi. Kuni keegi kogemata teemat kinni ei pane...
                                Elektroonika töötab suitsu baasil.
                                Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                                Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                                Comment

                                Working...
                                X