Kütusehinnad on nad nagu on. Vahel veidi annavad järele, aga üldine trend on ülespoole. Ja vaevalt miski siin maailmas seda arengut paugust peaks väärama. Võtad paagitäie ja ennäe eelarve 1000 krooni ringis „õhem" - tunne nagu oleks kinnisvara ostnud.
Venemaal on liikvel jupimast aega üks kummaline aretis... Sai ka endale hangitud.
Ja peab kõigile kahtlustele vaatamata (mis kaasnevad paratamatult kõigele mis "Ida-plokist" pärit), riistapuu töötab.
Ja kummaliselt hästi. Sääst kusagil 15-20%. Drastiliselt vähenenud CO ja CH rääkimata. Katsetused jätkuvad.
Lihtsalt info mõttes panen ligi tootetutvustuse.
Reaalne sääst kütusekuludelt nii bensiini kui diiselkütuse korral
• Kütuse kokkuhoid 5 – 20%
• Heitegaaside vähenemine CO 35%, CH 47,5%
• Mootori võimsuse kasv üle 5%
Must kuld ja sellest valmistatud ehted - bensiin, diiselkütus on mõjutanud meid ja meie elu-olu juba ligi sajandi. Nii ka riike, nende liite, maailmapoliitikat. Selle kallihinnalise loodusvara üha raskem ja kallim kättesaadavus sundis Vene riiki alustama uuringuid nafta omaduste nagu koostis, viskoossus ja muude füüsikalis-keemiliste näitajate algupära väljaselgitamiseks. Tööd telliti Moskva Insenerfüüsika Instituudist (MIFI) ja Ülevenemaalisest Naftageoloogia Teadusliku Uurimise Instituudist (VNIGNI). Uurimistööde ja katsetuste käigus selgus, et nafta füüsikalised ja keemilised omadused sõltuvad väga tugevalt maasisestest kivimitest ning pikast reast füüsikalistest faktoritest millega nafta oma maasisesel liikumisel maardlates kokku puutub. Nii muutusid mõned toornafta füüsikalis-keemilised näitajad teatud ainete juuresolekul ja seda ilma muude väliste mõjutajateta 10-30% päevas. Teadlastel tekkis mõte, et kui selline fenomen esineb toornaftal siis võib oletada sama või lähedast mõju ka lõppproduktidel. Ja kõik see leidiski katseseerijate kulgedes kinnitust. Kõik aatomid ja molekulid omavad oma, neile ainuomast elektromagnetilist välja ja sagedusi – resonantssagedusi, mille juures hakkavad toimuma muutused kogu aines. Teadlastel õnnestus luua selline erinevate mineraalsete kristallide ja orgaaniliste ainete segu mis ergastatuna välistest energiaväljadest hakkas ise „tööle”, luues-väljutades enda ümber ülinõrka, aga vägagi stabiilset energiavälja. Selle välja omasagedused ja struktuur vastasid aga täielikult bensiini ning diiselkütuse nii-öeldes ideaalsele koostisele. Kogu tehtud teadustöö ja uurimistulemuste põhjal loodi seadmete perekond nimega „ELITON”. Kuna ainete kooslus vedelkütustes on ääretult mitmekesine siis tuleneb sellest mitmekesisusest ka kütuste äärmiselt ebaühtlane põlemine. Osa kütusest väljub mootorist paratamatult tahma ja lõpuni põlemata gaasiliste ühenditena. Seadme „ELITON” poolt genereeritavad ülinõrgad väljad avaldavad mõju eelkõige kõigis kütustes sisalduvale veele H2O ja erinevatesse keemilistesse sidemetesse seotud vesinikule H, suutes oma toimega rikkuda nende tasakaalu. Kütuse koostises algab koheselt uute, mõjutava välja sagedusega kooskõlas võnkuvate omavõnkesagedustega ühendite teke. Juba tekkinud ühendid, klasterid, kiirgavad aga omakorda samu sagedusi nagu „ELITON” ja muutuvad nii tegelikkuses kütusepaagis töötavateks „mikro-elitonideks”, soodustades enda ümber uute sarnaste klasterite teket. Kütuses käivitub laviini-taoline protsess mis muudab teatud aja möödumisel suurema osa kütusepaagis olevast vedelkütusest sarnase struktuuriga klasterite koguks. Selle uue sisemise struktuuriga vedeliku viskoossus on väiksem kui algupärasel, samuti ka pindpinevus. Kui toimub kütuse pihustamine automootorisse saame nüüd suurema arvulise koguse väiksemaid kütusepiisku kui tavakütuse korral. Väiksemamõõtmeliste kütusepiiskade summaarne pind on aga märgatavalt suurem, samuti on suurem molekulide vesinikühendite vabade „sidemeotsade” hulk, mis astuvad reaktsiooni hapnikuga (oksüdeerumine). Nüüd on tulemuseks kütuse täielikum põlemine kus mootoris lühikese silindritsükli jooksul jõuab piisavalt hapnikku ka süsinikuni klastrite südamikes. Nii väheneb väga oluliselt lõpuni põlemata süsiniku CO ja süsinik-vesinikpaari CH hulk. Katsetused Venemaa instituudis „NAMI” mis on riiklikuks autode ja sisepõlemismootorite uurimise ja sertifitseerimise ettevõteks näitasid, et „ELITON” vähendab CO kogust väljalaskegaasides kuni 35% ja CH kuni 47,5%. Samaaegselt vähenes märgatavalt kütusekulu, tõusis mootori võimsus ja mootori töö muutus ühtlasemaks, seda eriti halva kvaliteediga kütuste korral.
Venemaal on liikvel jupimast aega üks kummaline aretis... Sai ka endale hangitud.
Ja peab kõigile kahtlustele vaatamata (mis kaasnevad paratamatult kõigele mis "Ida-plokist" pärit), riistapuu töötab.
Ja kummaliselt hästi. Sääst kusagil 15-20%. Drastiliselt vähenenud CO ja CH rääkimata. Katsetused jätkuvad.
Lihtsalt info mõttes panen ligi tootetutvustuse.
Reaalne sääst kütusekuludelt nii bensiini kui diiselkütuse korral
• Kütuse kokkuhoid 5 – 20%
• Heitegaaside vähenemine CO 35%, CH 47,5%
• Mootori võimsuse kasv üle 5%
Must kuld ja sellest valmistatud ehted - bensiin, diiselkütus on mõjutanud meid ja meie elu-olu juba ligi sajandi. Nii ka riike, nende liite, maailmapoliitikat. Selle kallihinnalise loodusvara üha raskem ja kallim kättesaadavus sundis Vene riiki alustama uuringuid nafta omaduste nagu koostis, viskoossus ja muude füüsikalis-keemiliste näitajate algupära väljaselgitamiseks. Tööd telliti Moskva Insenerfüüsika Instituudist (MIFI) ja Ülevenemaalisest Naftageoloogia Teadusliku Uurimise Instituudist (VNIGNI). Uurimistööde ja katsetuste käigus selgus, et nafta füüsikalised ja keemilised omadused sõltuvad väga tugevalt maasisestest kivimitest ning pikast reast füüsikalistest faktoritest millega nafta oma maasisesel liikumisel maardlates kokku puutub. Nii muutusid mõned toornafta füüsikalis-keemilised näitajad teatud ainete juuresolekul ja seda ilma muude väliste mõjutajateta 10-30% päevas. Teadlastel tekkis mõte, et kui selline fenomen esineb toornaftal siis võib oletada sama või lähedast mõju ka lõppproduktidel. Ja kõik see leidiski katseseerijate kulgedes kinnitust. Kõik aatomid ja molekulid omavad oma, neile ainuomast elektromagnetilist välja ja sagedusi – resonantssagedusi, mille juures hakkavad toimuma muutused kogu aines. Teadlastel õnnestus luua selline erinevate mineraalsete kristallide ja orgaaniliste ainete segu mis ergastatuna välistest energiaväljadest hakkas ise „tööle”, luues-väljutades enda ümber ülinõrka, aga vägagi stabiilset energiavälja. Selle välja omasagedused ja struktuur vastasid aga täielikult bensiini ning diiselkütuse nii-öeldes ideaalsele koostisele. Kogu tehtud teadustöö ja uurimistulemuste põhjal loodi seadmete perekond nimega „ELITON”. Kuna ainete kooslus vedelkütustes on ääretult mitmekesine siis tuleneb sellest mitmekesisusest ka kütuste äärmiselt ebaühtlane põlemine. Osa kütusest väljub mootorist paratamatult tahma ja lõpuni põlemata gaasiliste ühenditena. Seadme „ELITON” poolt genereeritavad ülinõrgad väljad avaldavad mõju eelkõige kõigis kütustes sisalduvale veele H2O ja erinevatesse keemilistesse sidemetesse seotud vesinikule H, suutes oma toimega rikkuda nende tasakaalu. Kütuse koostises algab koheselt uute, mõjutava välja sagedusega kooskõlas võnkuvate omavõnkesagedustega ühendite teke. Juba tekkinud ühendid, klasterid, kiirgavad aga omakorda samu sagedusi nagu „ELITON” ja muutuvad nii tegelikkuses kütusepaagis töötavateks „mikro-elitonideks”, soodustades enda ümber uute sarnaste klasterite teket. Kütuses käivitub laviini-taoline protsess mis muudab teatud aja möödumisel suurema osa kütusepaagis olevast vedelkütusest sarnase struktuuriga klasterite koguks. Selle uue sisemise struktuuriga vedeliku viskoossus on väiksem kui algupärasel, samuti ka pindpinevus. Kui toimub kütuse pihustamine automootorisse saame nüüd suurema arvulise koguse väiksemaid kütusepiisku kui tavakütuse korral. Väiksemamõõtmeliste kütusepiiskade summaarne pind on aga märgatavalt suurem, samuti on suurem molekulide vesinikühendite vabade „sidemeotsade” hulk, mis astuvad reaktsiooni hapnikuga (oksüdeerumine). Nüüd on tulemuseks kütuse täielikum põlemine kus mootoris lühikese silindritsükli jooksul jõuab piisavalt hapnikku ka süsinikuni klastrite südamikes. Nii väheneb väga oluliselt lõpuni põlemata süsiniku CO ja süsinik-vesinikpaari CH hulk. Katsetused Venemaa instituudis „NAMI” mis on riiklikuks autode ja sisepõlemismootorite uurimise ja sertifitseerimise ettevõteks näitasid, et „ELITON” vähendab CO kogust väljalaskegaasides kuni 35% ja CH kuni 47,5%. Samaaegselt vähenes märgatavalt kütusekulu, tõusis mootori võimsus ja mootori töö muutus ühtlasemaks, seda eriti halva kvaliteediga kütuste korral.
Comment