Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

    Kütusehinnad on nad nagu on. Vahel veidi annavad järele, aga üldine trend on ülespoole. Ja vaevalt miski siin maailmas seda arengut paugust peaks väärama. Võtad paagitäie ja ennäe eelarve 1000 krooni ringis „õhem" - tunne nagu oleks kinnisvara ostnud.
    Venemaal on liikvel jupimast aega üks kummaline aretis... Sai ka endale hangitud.
    Ja peab kõigile kahtlustele vaatamata (mis kaasnevad paratamatult kõigele mis "Ida-plokist" pärit), riistapuu töötab.
    Ja kummaliselt hästi. Sääst kusagil 15-20%. Drastiliselt vähenenud CO ja CH rääkimata. Katsetused jätkuvad.
    Lihtsalt info mõttes panen ligi tootetutvustuse.
    Reaalne sääst kütusekuludelt nii bensiini kui diiselkütuse korral
    • Kütuse kokkuhoid 5 – 20%
    • Heitegaaside vähenemine CO 35%, CH 47,5%
    • Mootori võimsuse kasv üle 5%
    Must kuld ja sellest valmistatud ehted - bensiin, diiselkütus on mõjutanud meid ja meie elu-olu juba ligi sajandi. Nii ka riike, nende liite, maailmapoliitikat. Selle kallihinnalise loodusvara üha raskem ja kallim kättesaadavus sundis Vene riiki alustama uuringuid nafta omaduste nagu koostis, viskoossus ja muude füüsikalis-keemiliste näitajate algupära väljaselgitamiseks. Tööd telliti Moskva Insenerfüüsika Instituudist (MIFI) ja Ülevenemaalisest Naftageoloogia Teadusliku Uurimise Instituudist (VNIGNI). Uurimistööde ja katsetuste käigus selgus, et nafta füüsikalised ja keemilised omadused sõltuvad väga tugevalt maasisestest kivimitest ning pikast reast füüsikalistest faktoritest millega nafta oma maasisesel liikumisel maardlates kokku puutub. Nii muutusid mõned toornafta füüsikalis-keemilised näitajad teatud ainete juuresolekul ja seda ilma muude väliste mõjutajateta 10-30% päevas. Teadlastel tekkis mõte, et kui selline fenomen esineb toornaftal siis võib oletada sama või lähedast mõju ka lõppproduktidel. Ja kõik see leidiski katseseerijate kulgedes kinnitust. Kõik aatomid ja molekulid omavad oma, neile ainuomast elektromagnetilist välja ja sagedusi – resonantssagedusi, mille juures hakkavad toimuma muutused kogu aines. Teadlastel õnnestus luua selline erinevate mineraalsete kristallide ja orgaaniliste ainete segu mis ergastatuna välistest energiaväljadest hakkas ise „tööle”, luues-väljutades enda ümber ülinõrka, aga vägagi stabiilset energiavälja. Selle välja omasagedused ja struktuur vastasid aga täielikult bensiini ning diiselkütuse nii-öeldes ideaalsele koostisele. Kogu tehtud teadustöö ja uurimistulemuste põhjal loodi seadmete perekond nimega „ELITON”. Kuna ainete kooslus vedelkütustes on ääretult mitmekesine siis tuleneb sellest mitmekesisusest ka kütuste äärmiselt ebaühtlane põlemine. Osa kütusest väljub mootorist paratamatult tahma ja lõpuni põlemata gaasiliste ühenditena. Seadme „ELITON” poolt genereeritavad ülinõrgad väljad avaldavad mõju eelkõige kõigis kütustes sisalduvale veele H2O ja erinevatesse keemilistesse sidemetesse seotud vesinikule H, suutes oma toimega rikkuda nende tasakaalu. Kütuse koostises algab koheselt uute, mõjutava välja sagedusega kooskõlas võnkuvate omavõnkesagedustega ühendite teke. Juba tekkinud ühendid, klasterid, kiirgavad aga omakorda samu sagedusi nagu „ELITON” ja muutuvad nii tegelikkuses kütusepaagis töötavateks „mikro-elitonideks”, soodustades enda ümber uute sarnaste klasterite teket. Kütuses käivitub laviini-taoline protsess mis muudab teatud aja möödumisel suurema osa kütusepaagis olevast vedelkütusest sarnase struktuuriga klasterite koguks. Selle uue sisemise struktuuriga vedeliku viskoossus on väiksem kui algupärasel, samuti ka pindpinevus. Kui toimub kütuse pihustamine automootorisse saame nüüd suurema arvulise koguse väiksemaid kütusepiisku kui tavakütuse korral. Väiksemamõõtmeliste kütusepiiskade summaarne pind on aga märgatavalt suurem, samuti on suurem molekulide vesinikühendite vabade „sidemeotsade” hulk, mis astuvad reaktsiooni hapnikuga (oksüdeerumine). Nüüd on tulemuseks kütuse täielikum põlemine kus mootoris lühikese silindritsükli jooksul jõuab piisavalt hapnikku ka süsinikuni klastrite südamikes. Nii väheneb väga oluliselt lõpuni põlemata süsiniku CO ja süsinik-vesinikpaari CH hulk. Katsetused Venemaa instituudis „NAMI” mis on riiklikuks autode ja sisepõlemismootorite uurimise ja sertifitseerimise ettevõteks näitasid, et „ELITON” vähendab CO kogust väljalaskegaasides kuni 35% ja CH kuni 47,5%. Samaaegselt vähenes märgatavalt kütusekulu, tõusis mootori võimsus ja mootori töö muutus ühtlasemaks, seda eriti halva kvaliteediga kütuste korral.

    #2
    Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

    Sellest, et seened juba metsas, ma saan aru - aga siin pole küll koht, kus seenesöömist promoda. Lihtsameelseid ja muidu lolle leiab kah mujalt ehk.

    Comment


      #3
      Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

      Ja kui nüüd huvi oleks siis oh imet härra kapral kohe
      pakub kindlasti seda vigurit. Mis maksab?
      Tasuta präänikut ei anta, ei elus, ei elektroonikas.
      Ettevaatust! Postitan ainult ebakaines olekus!

      Comment


        #4
        Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

        jänkidel ammu selline lisand olemas- http://www.powerzepp.myffi.biz/Default.aspx
        päike, õhk ja ...

        Comment


          #5
          Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

          Teemaalgatajale: Ei maksa igasse foorumisse seda pahna üles riputada.
          Ning jänkide imeriista kohta saab piisavalt infot juba domeeninimest

          Comment


            #6
            Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

            Teema algataja mainis, et soetas endale nimetet imevidina. Siis on tal ju võimalus ka uskumatuid veenda tuues toimet toetavaid andmeid.
            Heitgaaside analüüsi kohta annavad tehnoülevaatuse kohad lausa tšeki.
            Jään huviga lisainfot ootama.
            Tekst on küll natuke ...ee...kahtlase maiguga (see domeeninimi viitab kah tõesti millelegi...) aga kui ära tõestatakse siis ei saa kuidagi vastu vaielda. KUI tõestatakse...
            - Vend Hieronymus tunneb Motorola toodete nimekirja kõige paremini, las tema ütleb.
            - Motorola poolt loodud kiipide hulgas ei ole teda üles tähendatud. - Tähendab: ta on Intelist!

            Comment


              #7
              Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

              Kas Jeep Grand Cherokee puhul ka efekti annab? Häda suur, 5.7L V8 tekitab paaki keerise ka tühikäigul
              If you think education is expensive, try ignorance.

              Comment


                #8
                Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                Andrei oma krdi eelarvamustega..

                Cherokee võtab maanteel 100ga kruisates 10..11 litra, linnas tuleb 18 ära ja keskmine on u. 16. Tühikäigul ei võta üldse, mul on kolm tundi järjest ühekorra tühikäigul seisnud, bensutill praktiliselt ei liikunud.

                Comment


                  #9
                  Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                  Esmalt postitatud kapraleinz poolt
                  47,5%
                  Selline täpsus on muljetavaldav.
                  Tavaliselt on sellise täpsusega mõju hambapastal ja kõõmaravil.
                  Kindel usaldusväärtuse tunnus.

                  Comment


                    #10
                    Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                    Esmalt postitatud A.R. poolt
                    Selline täpsus on muljetavaldav.
                    Tavaliselt on sellise täpsusega mõju hambapastal ja kõõmaravil.
                    Kindel usaldusväärtuse tunnus.
                    Mina lugesin välja et "kuni 47,5%", millest võisin arvata et kasvõi ühelainsal korral saavutati selline tulemus, teistel mõõtmistel/arvutamistel siis ehk väiksem...
                    Elektroonika töötab suitsu baasil.
                    Tähendab - igasse detaili on doseeritud täpne kogus suitsu.
                    Kui mõnest suits välja lasta, siis värk enam ei käi.

                    Comment


                      #11
                      Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                      Esmalt postitatud kapraleinz poolt
                      ...Samaaegselt vähenes märgatavalt kütusekulu, tõusis mootori võimsus ja mootori töö muutus ühtlasemaks, seda eriti halva kvaliteediga kütuste korral.
                      Kui kõik imevahendid, GasMax-ist alates ning õli- ja kütuselisanditega lõpetades koos kasutusele võtta, peaks sääst nii suur olema, et paaki hakkab kütust vist juurde tulema.

                      Minul tekkis teine küsimus - mis saanid need on, kus mootori töö "märgatavalt" ühtlasemaks muutub? Viimati mäletan mina sellist probleemi kusagil 80-te lõpus moskvitsiga, millel süüde vale ja küünlad mustad.

                      Ei hakka veel teemat lukku panema - nalja peab ju ka saama.
                      GSM: 5039624

                      Comment


                        #12
                        Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                        vanasti lasti ka vett bensiinile lisaks et pidavat vägagi ökomoomne olema (oli muidugi väike probleem et mootori sisemus kippus roostetama)

                        (tean ühte sapakat millele sarnane moodustis oli peale aretatud)
                        ps kaust alati 100% täis ,kasuta ekirja

                        Comment


                          #13
                          Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                          rohkem selliseid positiivseid uudiseid, kohe südamest soojaks võtab. killupunktid A.R.-le.

                          Comment


                            #14
                            Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                            Üle-eelmisele postile lisaksin et mitte otseselt bensiinile vaid sissevõetavale õhule. Kuna sai kasutatud Ziguli mootoritega millega rallit sõideti siis vabandan - ökonoomsust ei märganud vaadata...
                            Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                            Konfutsius

                            Comment


                              #15
                              Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt



                              Miks seda jama IGAS foorumis promoma peab?

                              Comment

                              Working...
                              X