Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

    Üsna koomiline lähenemine teemaalgataja poolt .
    Esialgu lüüakse post autofoorumisse, sealt aga saadaks kiiresti piki pead ja igasugused lisandid tehakse autoomanike poolt kiiresti maatasa.
    Seejärel proovitakse elektroonika foorumis, et mida ikkagi arvatakse nendest "ülinõrkadest energiaväljadest".

    Kangesti tuleb meelde soovitus magnetkäevõru kohta...ka see pidi mitmeid muresid lahendama.

    Üldse tundub neil "teadusasutustel" magnetväljadega olema mingi isiklik suhe.. Tavainimene ei saa kindlalt väita, et kõik see on pullikaka (olgem ausad, UFO-de ja parapsühholoogiaga on sarnane värk) ja toimivusse väga ei usu ka, aga salajas selle magnetplaadi ikka ostab ja õhtupimeduses oma masina bensupaagi külge mondib. Nii, et keegi ei näe.
    Alguses ongi kõik justkui hea, emotsioonide varal on ka kütusekulu tükkmaad väiksem. Paari kuu pärast avastatakse, et krt., mitte muhvigi ei ole parem. Ei julge öelda ka, et näe prooviks ostsin, peetakse lollikeseks.
    Kõigele vaatamata müüja on oma tulu saanud, sest üks on jälle haneks tõmmatud ja rohkem teda ei huvitagi.

    What next? Äkki mõni keemikute foorum paneks asjad paika, või saaks sealt ka kohe kinga?

    Comment


      #47
      Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

      Veel samal teemal.

      Septembrikuu "Tehnikamaailm" on nn. imerohud suisa võrdlusse võtnud. Artikli pealkirjaks: "Kilpla mehed ei väsi".
      Võrdluses neli toodet:
      1) F16 Pulse King: Aku klemmide vahele asetatav impulsigeneraator. Väidetavalt parandab süütesüsteemi tööd ja pikendab aku eluiga.
      2) Giga Power: Kütusetorule kinnitatav magnet tekitab kütusevoolus võnkeid, mis soodustavat pihustamist.
      3) X-1R: Aine muutvat metallipinna tihedamaks, mis siis vähendavat kulumist
      4) Xado: Aine moodustab hõõrdepindadele metallkeraamilise kihi, mis parandab liikuvate osade tööd.

      Testi oli kaasatud "Test World OY" Soomest. Mõõdeti mootori võimsust, kütusekulu ja heitgaase, kemikaale testivail autodel ka mootori surveastet ja silindrite tihedust.Mõõdeti enne ja pärast katsetsüklit (ca 1500 km läbisõitu).

      Testi tulemus: Ükski toode ei mõjuta mootori tööd. Ei paremaks, ei halvemaks!Väikesed erinevused mõõtetulemustes olid, aga mahtusid seadmete mõõtevea piiridesse.
      Vot niimoodi siis.


      PS. Loodan, et ajakirja inimesed ei pahanda, et siia lühikokkuvõtte tegin. Kel huvi loeb ise pikemat artiklit.

      Comment


        #48
        Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

        Esmalt postitatud reuter poolt
        Eesti tingimustes soovitan paaki panna 98 oktaanarvuga kütet ja vaadata, kuis kulu väheneb, mitte küll drastiliselt, aga siiski. lisaks kasvab võimsus viimati seal mail olles oli 95 ja 98 hinna vahe nii pisike, et ma ei saa aru, miks keegi üldse seda lahjemat lura endale sisse niristab...
        Täpsustuseks - oktaanarv ei näita kütuse "kangust" (nagu näiteks alkoholi protsent), vaid detonatsioonikindlust. 98 EI OLE suurema kütteväärtusega, kui 95. Võimsusevahe võib sisse tulla mootori aju käitumisest ja seatavast süütenurgast ning ka asjaolust, et 98 on reeglina puhtam.
        GSM: 5039624

        Comment


          #49
          Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

          Esmalt postitatud OSX poolt
          Kahjuks "ajudega" masinatel lihtsalt nii ei saa - tuleb lausa aju vahetada ja oletan et võibolla veelgi midagi et E85 kasutada saaks. FlexFuel System oleks siin märksõnaks. Lisaks tasuks uurida kas mingi konkreetne mudel/mootor ikka sobib sellisele kütusele.
          Eelmisele kirjale veel lisaks, et bioetanooli juures tähekombinatsioon "E85" jällegi EI tähenda oktaanarvu, nagu bensiinide juures, vaid etanooli mahuprotsenti (85% piiritust, 15% bena)
          Piiritus on jällegi kõvasti suurema oktaanarvuga - E85-l peaks olema vist 103, mis nõuab omakorda kütusekoguse, pritsungi taimingute ja süüte korrigeerimist. Lisaks peab kütusetorustik ja tihendid olema teistsugused, mida etanool ei kahjusta.
          GSM: 5039624

          Comment


            #50
            Vs: Re: Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

            Esmalt postitatud KaruTEC poolt
            Too viide autole, mis seda tehnoloogiat kasutab.
            Minu mäletamist mööda lülitas ka Toyota Prius bensumootori pidevalt välja, kui kusagile pikemalt jokutama jäid. Bensuka käivitamine oli nii sujuv, et seda isegi ei märganud.

            Muideks, tühikäigul töötav bensumootor on üsna ebaökonoomses tööreziimis. Tunnikese podisemisega võib liitrikese rahulikult ära põletada.
            GSM: 5039624

            Comment


              #51
              Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

              Esmalt postitatud tcumen poolt
              4) Xado: Aine moodustab hõõrdepindadele metallkeraamilise kihi, mis parandab liikuvate osade tööd.

              Testi tulemus: Ükski toode ei mõjuta mootori tööd. Ei paremaks, ei halvemaks!...
              xado kohta ei oska kommenteerida, aga kuuldavasti on nendest õli sisse segatavatest imelisanditest kasu siis, kui mootor peaks mingil põhjusel ilma õlita n.ö. "kuivale" jääma.
              Ilma õlita jookseb mootor loetud minutite jooksul kokku, eelnevalt töödeldud pindadega peab kordades kauem vastu.
              Tsiviilis ei ole ole ilma õlita sõitmiseks vajadust, küll aga võib sellist olukorda ette tulla militaartehnika juures või kasvõi ekstreemspordis, -matkal vms. Muidugi tuleb pärast see mootor mahakandmisele või paremal juhul kapremonti saata, aga eriolukorras otsustab teinekord ka mõni kilomeeter täiendavat ressurssi.

              Molübdeeniühendid olid vist võtmesõnaks.
              GSM: 5039624

              Comment


                #52
                Vs: Re: Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                Esmalt postitatud vtl poolt
                Muideks, tühikäigul töötav bensumootor on üsna ebaökonoomses tööreziimis. Tunnikese podisemisega võib liitrikese rahulikult ära põletada.
                Seda eriti talvel, kui mootor salongikütmise eesmärgil käima jätta. Kohe-kohe tühjakssaava paagiga on kütusekoguse näidiku noole nihkumine kenasti näha.

                Esmalt postitatud vtl poolt
                Minu mäletamist mööda lülitas ka Toyota Prius bensumootori pidevalt välja, kui kusagile pikemalt jokutama jäid. Bensuka käivitamine oli nii sujuv, et seda isegi ei märganud.
                Esmalt postitatud olevtoom poolt
                BMW. Esialgu neljasilindrilised ottomootorid, aga ilmselt lähitulevikus teised kah. Praegu lisavarustus.
                Olles ise sellisega sõitnud, pean ütlema, et umbes tund aega tahab harjumist -- algul tekitab "oh pagan, nüüd suretasin välja"-tunde.
                Rullnokale ei sobi, sest tekitab paigaltvõtul pisikese -- no nii viiendik sekundit ehk -- lisaviivituse.
                Ehk viitsib Olev lühidalt kirjeldada, millal ja mis tingimustel pidas auto vajalikuks mootori välja lülitada. Kas ise sai süsteemi tegevusse sekkuda ning millise kangi-pedaali vajutamise kombinatsiooniga see uuesti käivitus?
                73lpiC3kCzI 1hz9KtdUAoU FHo6rXLHNTU
                ATiP1pN4XeM

                Comment


                  #53
                  Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                  Esmalt postitatud vtl poolt
                  Eelmisele kirjale veel lisaks, et bioetanooli juures tähekombinatsioon "E85" jällegi EI tähenda oktaanarvu, nagu bensiinide juures, vaid etanooli mahuprotsenti (85% piiritust, 15% bena)
                  Piiritus on jällegi kõvasti suurema oktaanarvuga - E85-l peaks olema vist 103, mis nõuab omakorda kütusekoguse, pritsungi taimingute ja süüte korrigeerimist. Lisaks peab kütusetorustik ja tihendid olema teistsugused, mida etanool ei kahjusta.
                  Jap, selle kinnituseks näiteks see:
                  "Dodge® flex-fuel vehicles (FFV) are designed to run on conventional unleaded gasoline or E85 (85% ethanol, 15% gasoline) or any blend of the two. This allows you to take advantage of cleaner-burning E85 alternative fuel wherever it's available.
                  The ethanol in E85 is essentially produced from corn. Because alcohol fuels are corrosive, FFV engine and fuel systems are specially designed to accept gasoline/alcohol combinations. The fuel mixture is detected by sensors in the system that in turn signal the engine control unit to adjust the fuel injection rate and spark timing for optimal performance, fuel economy, and emissions."
                  Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
                  Konfutsius

                  Comment


                    #54
                    Re: Vs: Re: Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                    Esmalt postitatud Scott poolt
                    Ehk viitsib Olev lühidalt kirjeldada, millal ja mis tingimustel pidas auto vajalikuks mootori välja lülitada. Kas ise sai süsteemi tegevusse sekkuda ning millise kangi-pedaali vajutamise kombinatsiooniga see uuesti käivitus?
                    Poolteise aastaga võin ma midagi veidi ebatäpselt mäletama hakata, aga kirjutan, nagu värk minu meelest töötas.
                    Esiteks sai teda välja lülitada, siis sõitis auto nagu auto ikka.
                    Sisselülitatud stopp-start-süsteem lülitas mootori välja teatud aja möödudes pärast auto peatuimst. Ei mõõtnud, aga ca 10 sekundit. Väljalülitamise tarvilikuks tingimuseks oli ka, et peatumine oleks toimunud piisavalt suurelt algkiiruselt, ca 15-20 km/h. Mis tähendab, et parklas manööverdamisel asjatuid väljasuretamisi ei tehta.
                    Käivitamiseks tuli siduripedaal alla vajutada. "Stopp-start -- see on imelihtne"

                    Comment


                      #55
                      Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                      Kütust saab igaüks säästa ilma igasuguste imevidinateta:
                      1.Eemaldada auto pagasnikust kõik mittevajalik kola (auto läheb kergemaks).
                      2.Eemaldada auto katuselt katusereelingud ja/või suusaboks (väheneb tuuletakistus).
                      3.Regulaarselt jälgida ja hoida normis rehvide rõhk.
                      4.Regulaarselt vahetada mootoriõli,õli-,kütuse- ja õhufiltrid.
                      5.Regulaarselt vahetada süüteküünlad,teatud aja tagant ka süütejuhtmed.
                      6.Kasutada tehase poolt ette nähtud mõõtudega rehve.
                      7.Kõige tähtsam:kasutada õigeid sõiduvõtteid (sujuv kiirendamine ja pidurdamine).
                      Vana helitehnika remont Pärnus

                      Comment


                        #56
                        Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                        Esmalt postitatud Ints poolt
                        Kütust saab igaüks säästa ilma igasuguste imevidinateta:
                        1.Eemaldada auto pagasnikust kõik mittevajalik kola (auto läheb kergemaks).
                        2.Eemaldada auto katuselt katusereelingud ja/või suusaboks (väheneb tuuletakistus).
                        3.Regulaarselt jälgida ja hoida normis rehvide rõhk.
                        4.Regulaarselt vahetada mootoriõli,õli-,kütuse- ja õhufiltrid.
                        5.Regulaarselt vahetada süüteküünlad,teatud aja tagant ka süütejuhtmed.
                        6.Kasutada tehase poolt ette nähtud mõõtudega rehve.
                        7.Kõige tähtsam:kasutada õigeid sõiduvõtteid (sujuv kiirendamine ja pidurdamine).
                        M.O.T.T.
                        Kõik meeldiv tuleb lambist...

                        Comment


                          #57
                          Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                          rehvide valikul eelistada pigem kitsamaid(odavamad + väiksem veeretakistus), kui on eesmärk kokku hoida. laiem rehv küll peab paremini, aga väikestel kiirustel pole vahe nii suur. kui kiirused meeldivad, siis ilmselt pole ka kulu probleemiks...
                          lisaks rehvirõhule peavad olema rehvid tasakaalus. kokkujooks ja rataste kalle peab olema normis. igasugu blingvidinad maha kruvida, konditsioneeri asemel eelistada avatud akent. maanteel vältida sagedasi kiirendamisi ja piduramisi, lisaks paigaldada autole püsikiiruse hoidja(kui juba küljes pole). vältida kiirendusi tõusudel(just mikromootoritel), langustel kiiruse kasvades anda gaasipedaali tiba järgi jne jne. tark saab kokku hoida paljudest kohtadest, lollidele pole ka tehnoloogiast suurt abi
                          Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                          Comment


                            #58
                            Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                            Veidi teemaväline märkus. Aga osa keemilistest õlilisanditest siiski mingit mõju avaldavad. Märgsiduriga mootorratastel paistab olevat selline probleem, et lisades libisemist parandavaid õlilisandeid hakkab sidur läbi libisema (sidur, käigukast ja kõik muu õlitamist vajav on samas õlitussüsteemis). Bikeri foorumis mingi aeg oli analoogne probleem ja antud mootorratast parandanud isik nentis, et siduri vahekettad olid kaetud tugeva, libeda, teflonisarnase õhukese kihiga, mis ei tulnud eriti kergesti maha. Mootori veidi kergem käik peaks mingit mõju ju avaldama ka kütusekulule.

                            Comment


                              #59
                              Vs: Huvitav aretis venemaa sõjatööstuslikult kompleksilt

                              õlilisandid tõesti toimivad, aga see toime suurus ei ole enam märkimisväärne, sest tehasest tulevad kõik autod juba üsna heade õlidega. vanasti mineraalõlile ainete lisamine andis rohkem effekti. annab tegelikult ka praegu, kui on oht karter kuivaks lasta...
                              Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

                              Comment

                              Working...
                              X