Leidsin infot, et kui armatuuris AIRBAGi tuli hakkab juba nii tüütavaks muutuma, et tahad kruvikat sinna sisse taguda, siis on võimalik vigane AIRBAG asendada ka takistiga (raha puudusel). Mul probleem BMW tagaukse Airbagiga. UMis käis testis ja seal selgitati välja. Üks teine tark ütles, et sobiv on umbes 2 oomine takisti. Kas keegi Teist tarkuritest teab, millise taksiti peaksin vahele jootma? Kas vatid on ka tähtsad?
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less
Airbag versus takisti
Collapse
X
-
Vs: Airbag versus takisti
Esmalt postitatud planeet pooltLeidsin infot, et kui armatuuris AIRBAGi tuli hakkab juba nii tüütavaks muutuma, et tahad kruvikat sinna sisse taguda, siis on võimalik vigane AIRBAG asendada ka takistiga (raha puudusel). Mul probleem BMW tagaukse Airbagiga. UMis käis testis ja seal selgitati välja. Üks teine tark ütles, et sobiv on umbes 2 oomine takisti. Kas keegi Teist tarkuritest teab, millise taksiti peaksin vahele jootma? Kas vatid on ka tähtsad?
Sa idioot mõtle ka ennem kui esitad selliseid küsimusi, ausalt tuleks ja peksaks sust endast 2 oomise takisti!Oskan elektroonikast suitsu välja võluda!
-
Vs: Airbag versus takisti
Lisan veel et kolviga kallale minnes on sul neid 2 oomised takke kõvasti rohkem vaja, need asjad on väga tundlikud staatilise elektri suhtes, tegemist ikkagi pürotehnikaga. Lisaks veel et vajad arvatavasti peale hunniku takkide veel uut silmnägemist ka.Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.
Comment
-
Vs: Airbag versus takisti
üldiselt ei aita selline lahendus, vbla mingi aja, aga kui ilmastik muutub, siis hakkab see tuli sul seal ikkagi piiksuma ja põhjustab veel sada häda. Kui palju torgid, eriti algaja, siis lõpeb selline asi padja lahtihüppamisega ja tuleb ikkagi uus padi osta, või siis osta AUTO, mitte mingi lagunev kruiisilaev neljal rattal. Endal on audi 80 ja näe ei ole 15 aastat ükski padjatuluke vinguma hakanud ja ega hakkagi, jätke need ilusad ja lagunevad mänguasjad poodi ja ostke tõeline auto.
Comment
-
Vs: Airbag versus takisti
Chrysler toodab Voyagerile samamoodi takistiga moodulit, sest võib olla juhuseid kus ei tohi kasutada turvapatju (väikelapsed, invataksod jne). Kompuutrile meeldimiseks ühendatakse takisti, detoneerimise ahel aga seejärel katkestatakse.
Niisiis, enne peksule asumist tutvuge teemaga sügavamalt, asjad ei ole nii üheplaanilised. Või meeldib mõnele mõte turvapadjaga surnuks lämmatatud lapsest?Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
Konfutsius
Comment
-
Vs: Airbag versus takisti
Esmalt postitatud OSX pooltNiisiis, enne peksule asumist tutvuge teemaga sügavamalt, asjad ei ole nii üheplaanilised. Või meeldib mõnele mõte turvapadjaga surnuks lämmatatud lapsest?
Turvahälli puhul lülitatakse padi välja kuna turvahäll on liiga suur ja padi lõhuks selle lihtsalt ära...
Aga ühel tuttaval on sarnane probleem.
Ostis väikebussi, mille lasi kohe ümber ehitada (esindusega kooskõlas). Vahetusse läksid tagumised istmed. Istmetel olid turvavööde eelpingutid, mille juhtmed sai lahti ühendatud - hoiatustuli armatuuris põleb ja annab veakoodiks sama "vea".
Esindus ütleb, et nemad ei saa midagi teha.
Siit ka küsimus - mida asemele panna? (kui suure takistusega takisti, või on seal mingi keerulisem kontrollsüsteem?)
Comment
-
Vs: Airbag versus takisti
BMW-del on samasugune probleem. Kui ühendad lahti rooli(airbagiga) ja auto aku on ühendatud, siis veateade jääb põlema ja seda saab nullida ainult diagnossi pistiku kaudu, tehasesoftiga. Kui tahate midagi airbagidega
auto juures remontida, siis akuklemm maha ja oota kümmekond minutit. Konded laevad ennast selle ajaga tühjaks ja veateateid ei tule .päike, õhk ja ...
Comment
-
Vs: Airbag versus takisti
Esmalt postitatud planeet pooltLeidsin infot, et kui armatuuris AIRBAGi tuli hakkab juba nii tüütavaks muutuma, et tahad kruvikat sinna sisse taguda, siis on võimalik vigane AIRBAG asendada ka takistiga (raha puudusel). Mul probleem BMW tagaukse Airbagiga. UMis käis testis ja seal selgitati välja. Üks teine tark ütles, et sobiv on umbes 2 oomine takisti. Kas keegi Teist tarkuritest teab, millise taksiti peaksin vahele jootma? Kas vatid on ka tähtsad?
Ja karmo mis õigusega sa nimetad teist inimest idioodiks ja lubad talle peksa anda.
Bmw võid osta omale ka 10k'ga, mis mõte on sinna sisse osta airbagi mis maksab pool auto väärtusest.
Comment
-
Vs: Airbag versus takisti
Inime mõõtis ära: airbag oli takistusega 2,3 oomi, simulaatoriks pandi 2,7 oomi ja kõik ok - hoiatustuli kadus.
Võibolla on mõnele kasu: http://www.airbagonoff.com/Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
Konfutsius
Comment
-
Vs: Airbag versus takisti
Auto armatuuris oleval turvapadjatulel on täiesti konkreetne mõte - näidata, et midagi on süsteemis valesti. Kas järgmiseks küsib teemaalgataja siit foorumist, kuidas talle närvidele käivat läbisõidunumbrit vähendada saaks ?
enamasti üritatakse selliseid asju teha enne auto müüki.
IMHO peaks sellised teemad siin bännitud olema.
Comment
-
Vs: Airbag versus takisti
Tavaliselt ühelgi autol ei kustu airbag hoiatustuli ära peale vea kadumist vaid vajab diagnostikaliidesega kustutamist.
See nii kriitiline süsteem, et kasvõi harva esinev kehv ühendus vms vajab meistri tähelepanu.
Hoiatustuld võib põlema saada ka näiteks täku andmisega või tühja akuga. Sellisel juhul on veakoodiks "Power failure" ning peale veakoodi kustutamist on tuli jälle kustund.
Üks juhus oli ühe Audiga kus peale armatuuri pirnide vahetamist hakkas airbag põlema. Veakood oli "indicator lamp intermittent"viimati muutis kasutaja martinr112; 16 m 2008, 21:07.
Comment
Comment