Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Airbag versus takisti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Airbag versus takisti

    Mõningatel puhkudel ei võta teenindus seda vastutust, et airbag sedasi elimineerida. Aga kui nupust/lukust väljalülimise võimalus puudub, siis on näiteks lasteistme kasutamise vajadusel esiistmel TERVISELE KASULIK simulaatorit kasutada ning mõelda välja kombinatsioon takisti lülitamiseks ahelasse selleks ajaks.

    Comment


      #17
      Vs: Airbag versus takisti

      Esmalt postitatud KillFrenzy poolt
      2-2.2 oomi peaks kõlbama, 1/4w või 1/2w on täiesti piisav võimsus.

      Ja karmo mis õigusega sa nimetad teist inimest idioodiks ja lubad talle peksa anda.
      Bmw võid osta omale ka 10k'ga, mis mõte on sinna sisse osta airbagi mis maksab pool auto väärtusest.
      Mis mõte on airbag.il?
      Asi selles, et kiputakse müüma ka neid, takistiga petetud, autosi.
      Oskan elektroonikast suitsu välja võluda!

      Comment


        #18
        Vs: Airbag versus takisti

        Eks airbagi mõtte saad teada, kui vaatad wikipediat.

        Seda, et me siin nüüd VÕIB-OLLA hoiame ühe auto nö petuskeemiga täiustamise ära, ei aita hädalist, kellel ehk tõisti seda targemaks vaja kui kliendi petmiseks.

        Aga karta võib küll, et see viga on selline, mis võib vajada hiljem kustutamist diagnostiku abiga.

        Ja sellise sõnakasutuse, nagu on Karmo esimene postitus siin teemas, võid kusagile mujale taguda (vastu puud)!

        Kui mul on auto, millele soovid paigaldada sport rooli, millel puudub airbag, nagu seda võib olla tehase settingus, siis ma ju ometi ei hakka sinna toppima seda airbagi. Lihtsalt selgituseks, et ei saa alati nii asjadesse suhtuda nagu tahate.
        Siis teeks mina siia samase teema ja ei oota, et mingi rusikakangelane siia hüppama tuleks.

        Comment


          #19
          Vs: Airbag versus takisti

          Auto tehti selleks et jõuaksid punktist A punkti B, airbag lisati et sa kahe punkti vahel surma ei saaks. Kuidas aitab sellele sport rool kaasa või mõni muu tilulilu? Kuigi üld juhul rullnoka eesmärk pole punktist A punkti B jõuda. Sellistele võiks olla spets autod, eraldi raja peal, näeksid välja nagu pedemajakad, 1000000MW lambid igalpool, vöösid poleks, rooli samuti, aknad ahjuvärviga mustaks võõbatud, kiirendaks siis paarsada G-d ja betoon seina või post(sõltuvalt sõitja maitsest). Oleks maailm palju parem, ilma et sellised mõne vigaseks või surnuks sõidavad. Ja raha jääks inimestele. Kahjuks sellist "hullude viimase sõidu masinat" veel pole.
          Ja senikuni pole ehitavad need hullud oma masinaid ringi ja kihutavad surnuks, Nii enda kui kaassõitjad sest turvapadja asemel on takistid. Selline asi peaks seaduse alla minema inimese surma põhjustamisena. Aga Eesti seadused... MASENDAV.
          Teema pealkirjaks oleks võinud hoopis panna"tahan inimest tappa, õpetage"
          Modelleerimises ja tootmises kehtivad:
          1. Avariikindel vooluring lühistab kõik teised.
          2. Transistor, millel on kiiresti toimiv kaitse, säästab kaitset, sulades kõigepealt ise.

          Comment


            #20
            Vs: Airbag versus takisti

            Ja need autod millel tehasest airbagi pole, nendega polegi võimalik punktist A punkti B elusalt jõuda. Ja selliste autode müügikuulutuste juurde tuleks kirjutada punaste tähtedega - SURMARELV.

            Üks kasutaja enne väitis, et tal audi 80, millel polegi airbagi, enam pole siia midagi kirjutanud, sai vist surma.

            Comment


              #21
              Vs: Airbag versus takisti

              Kusjuures minagi kahtlustasin et 15 aastat vanal Audi 80 nel ehk polegi neid Mõtlesin isegi healt tuttavalt küsida seda kuna ta on põhimõtteline audifänn.
              Kui tõde võib välja öelda ainult sosinal, on riigi vallutanud vaenlane.
              Konfutsius

              Comment


                #22
                Vs: Airbag versus takisti

                Esmalt postitatud murphy poolt
                Auto tehti selleks et jõuaksid punktist A punkti B, airbag lisati et sa kahe punkti vahel surma ei saaks. Kuidas aitab sellele sport rool kaasa või mõni muu tilulilu? Kuigi üld juhul rullnoka eesmärk pole punktist A punkti B jõuda. Sellistele võiks olla spets autod, eraldi raja peal, näeksid välja nagu pedemajakad, 1000000MW lambid igalpool, vöösid poleks, rooli samuti, aknad ahjuvärviga mustaks võõbatud, kiirendaks siis paarsada G-d ja betoon seina või post(sõltuvalt sõitja maitsest). Oleks maailm palju parem, ilma et sellised mõne vigaseks või surnuks sõidavad. Ja raha jääks inimestele. Kahjuks sellist "hullude viimase sõidu masinat" veel pole.
                Ja senikuni pole ehitavad need hullud oma masinaid ringi ja kihutavad surnuks, Nii enda kui kaassõitjad sest turvapadja asemel on takistid. Selline asi peaks seaduse alla minema inimese surma põhjustamisena. Aga Eesti seadused... MASENDAV.
                Teema pealkirjaks oleks võinud hoopis panna"tahan inimest tappa, õpetage"

                Karta võis, et selline vastukaja tulebki, kui sportrooli mainin!
                See oli näiteks! Kes rääkis, et mainisin seda igapäevaseks kasutuses olevale autole paigaldada? Kui ma sõidan ringrada ning mul on autole plaanis paigaldada rool, millega on mul reageering kiirem, kui seda tavalise suure "parankaga" ning rool on mugavam. Muidugi paigaldan ma sellisel juhul rooli, mis on mugavam. Muuks turvavarustuseks on turvapuur autos ja sport istmed 4ja punkti kinnitusega. Ja turvapada petmiseks võin ma seda süsteemi vajada selleks, et ehk mul on vaja hoida teisi turvapatju töökorras. Sest põleva tulega on turvapadjad avarireziimis ja ei pruugi üldse rakenduda. ( Kõik siin oma viha kohe rullnokkadele väljavalama!! )
                See on tehnikafoorum, mitte mingi elu24.
                Ja ringraja masinaks võib mul vabalt olla bmw. See taskukohane ja hästi moditav ning vastab minu ootustele juhitavuse osas rajal!

                Ohh Teid!

                Comment


                  #23
                  Vs: Airbag versus takisti

                  Kõige kurvem selle loo juures on see, et need klemmid, kes pornot teevad ja autosi neljast jupist kokku keevitavad, ei tule kunagi siit, ega ühestki teisest foorumist takistite kohta uurima, sest neil on vabrik leedus ja takisteid turvapatjade imiteerimiseks ämbriga nurgas.

                  Professional tools and programmers for Car radio decoding, Car dashboard programming, odometer recalibration, immobilizers unlocking.




                  Suhteliselt odavalt saab kõiksugu vidinaid, et su auto ära viia, avariis kannatada saanud seadmed maha parametreerida, spido näit kauniks kruvida jne.

                  Comment

                  Working...
                  X