Teade

Collapse

Foorumi reeglid.

Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See more
See less

Auto esilaternate viivisega türistorlüliti skeem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Vs: Auto esilaternate viivisega türistorlüliti skeem

    Vihjasin, et relee oli täitsa uus.Täna mõõtsin koormuse all samal releel pingelangu.Panin 2* H3 55W,relee kontaktide vahele jäi 0,8V.Toitsin otse akult(12,1V).Võtsin kastist teise relee,samuti uue.Aku pinge oli langenud 11,94V.Relee peale jäi 0,62V.

    Comment


      #17
      Vs: Auto esilaternate viivisega türistorlüliti skeem

      s*** relee ja ilmselt lubatud lülitusvool jääb kuskile 5A kanti, suurema voolu korral lihtsalt miski kuumeneb üle. 5*0,8=4W ja pisikese plekiriba kohta on selline soojuseraldus juba suht palju.
      parameetritelt ei tohiks ka herkon nii nirude näitajatega olla.
      sahtlist hakkas näppu pisike releekene, mõõtmetega ca 5x5x10mm. sisaldab 2 kontaktipaari ja testriga selle kontaktide takistust mõõtes sain tulemuseks 0,08 oomi, ilma releeta on juhtmete näit 0,06 oomi. relee koormustaluvus peaks olema kuskile ampri kanti ehk.
      kui sul on oomi ligi, siis viska need releed minema, siis mine neile järgi ja viska veel kaugemale...
      Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus

      Comment


        #18
        Vs: Auto esilaternate viivisega türistorlüliti skeem

        Krt ostsin udukate ja lisa kaugtulede paigaldamiseks 20 tk. varuks.Hella ja puha.Võtsin kolmanda relee karbist,klemmidele jäi 1,6V sama koormuse all,järgmine oli 0,247V ja oh üllatust 5 relee plõksus aga läbi ei tulnud midagi.
        Homme poodi lõugama.Hind oli väga soodne ja ennäe tüssata sain sain.
        Võtsin sahtlist mingi audi märgiga 40A relee ja selle klemmidele jäi sama koormuse korral 0,18V.Oi krt,nüüd on hing täis.
        viimati muutis kasutaja supra; 01 m 2008, 00:37.

        Comment


          #19
          Vs: Auto esilaternate viivisega türistorlüliti skeem

          Relee tulede juhtimiseks on vanamoodne.

          Näiteks alates 97 aasta 5 seeria BMW-l on iga pirni jaoks oma mosfet. Tulede juhtmoodul sisaldab hulga mosfete ning kontrollib pirnide korrasolekut jms.
          http://www.oomipood.ee/index.php?t=k...FARNELL_548686 selline ülevoolu, ülepinge ja mille kõige eest kaitstud mosfet. Vahest väga harva kipuvad siiski maha kärssama.

          Comment


            #20
            Vs: Auto esilaternate viivisega türistorlüliti skeem

            Ma rääkisin LISA tuledest.Ja ma tean kuidas bmw tulesid juhitakse.

            Comment


              #21
              Vs: Auto esilaternate viivisega türistorlüliti skeem

              See oli vastus neile kes põdesid mosfettide pärast.
              viimati muutis kasutaja martinr112; 01 m 2008, 09:04.

              Comment


                #22
                Vs: Auto esilaternate viivisega türistorlüliti skeem

                Bmw tulede plokk sisaldab endas ka seda softstarti(0,3 sekiga 0V -pardapingeni).Fetid on selle ploki nõrkuseks.2 Bmw plokki ootavad praegu taastamist.

                PS. Mu soodsad releed vahetati kõik välja ilma ühegi piuksuta(ju siis ma polnud esimene).
                Proovisin ka kohe mõnda,relee klemmide peale jäi nüüd keskmiselt 0,07-0,09V.Ainuke asi see, et asemele anti täitsa nimetud releed.
                viimati muutis kasutaja supra; 01 m 2008, 12:42.

                Comment

                Working...
                X