Kui see on Sinu esimene külastus, siis tutvu
palun korduma kippuvate küsimustega klikates selleks ülal asetseval lingil. Enne uue postituse lisamist pead Sa registreeruma.
Postituste lugemiseks vali meelepärane foorum allpool olevast nimekirjast.
Teade
Collapse
Foorumi reeglid.
Foorumi reeglistik on uuendatud. Palume tutvuda ja arvesse võtta.
See kui sa aru ei saa, mida ma öölda tahtsin siis äkki oled ise juua täis?
Kui lisa kaablite paigaldus on väga raske või võimatu siis selleks on lahendus kasutada raadioteel juhitavat süsteemi.
Vastuse paningi selle peale kui keegi soovitas lisa kaablid vedada aga omanik arvas, et auto tulemüürist midagi läbi vedada on suht lootusetu ettevõtmine.
Loomulikult on igasugu lahendusi teisigi aga mis asi pani sind arvama et ma täis olena ei saa aru. Aga noh proosit siis!
EDIT2:
Esmalt postitatud wonwedru poolt
vot see ongi probleem, kas panen lüliti kapoti alla w, tulemüürist ei too sellel autol mootorit eemaldamata läbi midagi
Vot selle vastuse peale panin oma vastuse!
EDIT: A kui sa nii aru said et ma soovitasin omanikule pika antenniga raadioteel juhitava auto pulti, millega saab tulesi vilgtada siis küll.
viimati muutis kasutaja Madlobster; 02 m 2009, 23:12.
Ära solvu.Ütlus on lihtsalt selline.Tegelikult on seal kohti päris mitu,kust juhtme läbi saab ilma midagi eemaldamatta.Ja raadioteel juhtimine oleks kõige,kõige viimane varjant(mida keegi kohe kindlasti tulede jaoks kasutama ei hakka).Ja ausalt öeldes,mu vaimusilmas oligi mingi selline antenniga pult.
ok kindlasti puldiga süsteemi ma ei mõelnud nii purjus ma ka ei ole. Pigem süsteemi mis on sarnane sarjast "tark kodu"
Et lüliti võid panna kuhu tahad vea ainult lambile toide.
Kuni 2004 a. S6 ja A6 on lambi kontroll sama.Vasaku jala kohal on selline suurem relee moodi asi (istub korraga 2 tavarelee pesas).Peale on kirjutatud Gühllampen kontrolle,vms.Kontrolliks kasutatakse kahepoolsele plaadile söövitatud sunte,millelt arvestatakse koormust.Hingeelu pole uurinud aga petta kannatab kindlasti.Ja nendele plokkidele Vag-commiga ligiei saa( kontrollimiseks saab).Kui on uuem syst.,millel on bodycomp,siis lahendaks Sinu mured umbes 15 minutiga.
kui on kasutusel mingid šundid, siis saab neid väiksemaks teha ja asi hakkab toimima. selleks tuleks korraks tagasi panna originaalväärtusega tuled, mõõta konkreetsel šundil pingelang ja vool, seejärel dioodide vool. algandmete põhjal saab siis arvutada ligikaudse vajaliku šundi ristlõike. minifrees kätte ja lõigata parajaks. esialgu võib tiba suuremaks jätta ja siis vajadusel katse-eksituse meetodil saab vähemaks lõigata.
NB: jamade vältimiseks 9x mõõda, 1x lõika
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Saaks ka takistitega(potensiomeetriga) sedasi enne "s"unti arvatavasti sobiva pingelangu ära petta,kui on sellise "s"undivärgendusega.Oleks vist vähe lihtsam ja vajadusel saaks hõlpsasti originaali taastada.
enns šunti? milleks see pingelang enne šunit peaks hea olema. šunt on kalibreeritud väiksetakistuslik juht, millel tekkiva pingelangu väärtus erinevate voolude korral on teada. selle pingelangu järgi saab siis lihtsalt arvestada šunti läbiva voolu.
pm võib jah šundi lahti ühendada ja selle asemele panna siis eelnevalt välja arvutatud takisti. ilmselt kuskile oomi kanti võiks asi äkki jääda.
milleks pote, Oomi seadus ei ole piisavalt lihtne? pealegi nende dioodide vool võib olla ka pool amprit ja selle jaoks on juba vähe tõsisemat potet vaja, nt nagu mul vedeleb üks füüsikalaborist pärit 2k ja max 2A isend. lühiajaliselt kannab 4A ära, aga mõne sekundi jooksul hakkab veidi suitsu ajama
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Potega saaks siis lihtsalt selle ära teostada.Njh voolu on väiksem kui originaal,selle peale ei mõelnud ennemalt millegipärast(zundi takistus peab suurem olema).Aga noh ikka võiks pote panna ja väikese varu jätta zundile.Vähemalt kindla peale minek ja ei ole ohtu,et natukene puudu jääb.
pooleamprine pote maksab kena raha.
pinge vaja ära mõõta originaaltuledega. šundil peal olev pinge peab samaks jääma. mõõdad dioodide voolu, pinge on teada ja selle järgi arvutad takistuse, peaks ju lihtne asi olema.
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
pooleamprine pote maksab kena raha.
pinge vaja ära mõõta originaaltuledega. šundil peal olev pinge peab samaks jääma. mõõdad dioodide voolu, pinge on teada ja selle järgi arvutad takistuse, peaks ju lihtne asi olema.
Ei ma mõtlen sedasi: ütleme,et originaalšunt on 0,05 oomi ja LEDid tarbivad umbes 15 korda vähem voolu. Siis tuleks 0,75 oomine uus šunt panna,aga ma paneks hoopis tsirka oomise taki/šundi ja siis mingi ütleme 500 oomise täiesti suvalise poteka.Äärmised koivad potekal viskaks paralleelselt oomise šundiga ja keskmise pote muudetava väärtusega viigust laseks siis sellesse šundi pingelangu jälgivasse viiku.Kuna LED-i voolutarbimine võib pinge langemisel järsku kukkuda.Näiteks 3 valget ledi jadamisi teeb üle 9V ja kui aku pinge miski 10V peale külmaga kukkunud,siis võib süsteemis väikest varu tarvis minna).Loomulikult saaks selle kõik ennem ära mõõta,et palju LED tuled 10V juures voolu tarbivad,aga selleks olekski minu arvates kavalam sinna pote vahele panna,et kui peaks lõugama hakkama,siis timmid kohapeal vähe potet ja voila.
Seal ei ole see asi šundiga lahendatud. Seal pesitseb mingi BTSXXXX kivi nende tulede juhtimiseks ja kontrolliks. Huvitav kas Supra leidis lahenduse asjale või mitte. Nii palju kui mina asja olen uurinud ja vaadanud siis VagComiga saab selle kontrolli maha progeda.Ehk teema algataja räägib kaugel asi on.
voolu peab kuskilt mõõtma ja suurt voolu mõõdetakse tavaliselt väljaspool lülitusi olevate šuntidega. kontrolli keelamine on muidugi ka variant, aga teema jooksul tundub see probleem siiani pea ületamatu olema
Reha otsa astumine on inimlik, sellel hüppama jäämine pisut rumalam tegevus
Läbi lõigata ja siis mingi pinge anda läbi taki prose poole peale aga minu arust on see täielik jama. Kui saab asja nii ka ära teha ,et pole vaja isegi kruvikat kätte võtta.
Comment